جدیدترین مدل های بلوز بافت مردانه و پسرانه شیک و خاص در تمام طرح ها ویژه ۱۴۰۲

0

بلوز بافت پسرانه ۱۴۰۲ : بافت مردانه به دلیل جذابیت، تنوع رنگ و تنوع طراحی، از جمله محبوب ترین لباس های گرم برای آقایان است. به همین دلیل است که ما جدیدترین مدل های بلوز بافت مردانه ویژه ۱۴۰۲ را برایتان آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بلوز بافت مردانه

جدیدترین مدل های بلوز بافت مردانه و پسرانه شیک و خاص در تمام طرح ها ویژه ۱۴۰۲

بافت های مردانه در بین لباس های مختلف مردانه، طرفداران پرشماری دارد. انواع بافت مردانه را می توان براساس معیارهای مختلفی همچون نوع یقه، نوع پارچه، طرح و… بیان کرد. هرکدام از انواع بافت مردانه می توانند برای استایل های گوناگونی استفاده شوند. به عنوان مثال بافت یقه هفت مردانه یک انتخاب عالی برای استایل های رسمی است که می تواند با پیراهن های کلاسیک نیز ست شود. نوع بافت یقه هفت هم می تواند ساده یا طرح دار باشد که مدل ساده آن پرطرفدارتر است.

بلوز بافت

انواع بافت مردانه براساس جنس  :

بافت پشمی : پشم از گذشته برای تولید بافت و لباس های گرم استفاده می شده است و قابلیت فوق العاده ای در حفاظت از بدن در برابر سرما دارد. با این حال در راهنمای خرید بافت مردانه، باید به این موضوع اشاره کنیم که بافت های پشمی وزن زیادی دارند و به همین دلیل بهتر است که لباس زیر آن ها سبک باشد. اگر در محل زندگی تان، آب و هوا خیلی سرد است، پلیورهای پشمی گزینه مناسبی محسوب می شوند.

بافت کشمیر : پارچه کشمیر از جمله پرطرفدارترین پارچه ها برای تولید لباس های گرم است.از جمله مهم ترین خصوصیات پارچه کشمیر، عایق گرما بودن است و به همین دلیل به خوبی می تواند گرما را حفظ نموده و از بدن در مقابل سرما محافظت نماید. پارچه کشمیر معمولاً در ارتباط با پوست انسان، حساسیت و مشکل ایجاد نمی کند. معمولاً پیراهن و بافت های بسیار زیبایی با استفاده از پارچه کشمیر تولید می شود. اگر نسبت به این پارچه و ماهیت آن حساسیت دارید، حتماً زیر آن از یک زیرپوش نخی استفاده نمایید.

جنس پنبه ایی : این نوع از بافت، وزن سبکی دارد و قیمت آن هم در مقایسه با بافت کشمیر و پشمی، کمتر است. با این حال بافت پنبه ای مردانه گزینه چندان مناسبی برای فصل زمستان محسوب نمی شود و بهتر است از آن در فصل پاییز و بهار استفاده کنید.با توجه به وزن کم پلیورهای پنبه ای، نباید زیر آن ها لباس دیگری بپوشید. اگر تمایل دارید از بافت مردانه پنبه ای در فصل زمستان هم استفاده نمایید، ترجیحاً کاپشن یا سوییشرت را بر روی آن بپوشید.

جنس بافت مردانه

دیگر نکات خرید بلوز بافت :

پارچه :

نوع پارچه بافت های مردانه، تأثیر به سزایی بر قیمت آن دارد. طبیعتاً قیمت بافت های پشمی و کرک کشمیر در مقایسه با بافت پنبه ای بیشتر است. نوع پارچه را با توجه به نیازتان تعیین کنید. اگر درجه دما هوا در محیط زندگی تان پایین است، بهتر است سمت بافت های پشمی و کشمیری بروید. سعی کنید نوع پارچه انتخابی به گونه ای باشد که با استایل و اندام شما تطابق یابد.

طرح :

در سالیان اخیر، استفاده از بافت های مردانه به طرح های فانتزی گسترش یافته است که این طرح ها هم زیبایی خاص خود را دارند. با این حال بافت های شامل طرح فانتزی فقط باید در استایل های اسپرت استفاده شوند. به طور کلی در انتخاب نوع طرح بافت، سعی کنید الگوهای مشهور و جذاب را در اولویت قرار دهید زیرا این الگوها تطابق بهتری با استایل های مختلف دارند.

بلوز بافت پسرانه

قیمت :

بافت های مردانه قیمت بندی مختلفی در بازار دارند. برخی از مدل های ارزان قیمت بافت مردانه حاوی موادی هستند که به پوست و بدن آسیب می زنند. لذا از خرید این مدل از بافت ها خودداری کنید. بافت های با کیفیت قیمت بالایی دارند اما از طرفی به دلیل دوام زیاد، تا مدت طولانی می توانند قابل استفاده باشند. بنابراین سعی کنید پلیورهای مردانه را در تعداد کم اما کیفیت مناسب خریداری کنید.

شستشو :

احتمالا موقع خريد دیده اید كه برخی بافت ها برچسبی دارند كه به شما هشدارهايی در خصوص نگهداری و شستشو می دهند. به عنوان مثال بر روی برخی از آن ها نوشته شده كه داخل ماشين لباس شويی نندازيد. به شما توصيه می کنیم اين هشدارها را جدی بگيريد.سعی كنيد مدل های بافت مردانه را در آب سرد و كمتر از ٣٠ دقيقه به آرامی بشوريد و هنگامی كه شستشو تمام شد از فشار دادن بافت برای گرفتن آب اضافی خودداری كنيد، زيرا جنس بافت به گونه ای است كه اگر زياد داخل آب بماند يا زياد فشار داده شود، حالت كشسانی به خود می گیرد.

شستشو بافت مردانه

نکته مهم :

بافت های یقه اسکی معمولاً تا زیر کمر قد دارند و بلند هستند. با این حال این بافت های باریک، استحکام خیلی خوبی هم دارند. در زمان پوشیدن بافت های یقه اسکی، می توانید از یک لباس نازک هم برای زیر آن استفاده کنید.بافت های یقه اسکی راه راه برای استایل های رسمی بسیار مناسب می باشند. به عبارتی می توان بافت یقه اسکی را با کت و شلوار هم ست کرد. البته در این حالت، دقت به هماهنگی رنگ بافت با کت و شلوار و همچنین اکسسوری ها، بسیار مهم است. در صورت تمایل به پوشیدن بافت یقه اسکی با کت و شلوار، از کت و شلوارهای با دو ردیف دکمه استفاده نمایید.

قیمت بافت مردانه

نکات خرید بافت مردانه

طرح های بافت مردانه

بافت مردانه ساده

شیک ترین بافت مردانه

همراه ما باشید

نظرات