جدیدترین مدل های کاپشن مردانه شیک ویژه ۱۴۰۲

0

کاپشن مردانه : بسیاری از مردم طاقت سرما را ندارند و لباس‌های گرم گوناگونی را انتخاب می‌کنند؛ ولی اصلی‌ترین آن‌ها یک کاپشن راحت و گرم است. به همین جهت ما مجموعه مدل های جدید کاپشن شیک مردانه همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کاپشن مردانه

جدیدترین مدل های کاپشن مردانه شیک ویژه ۱۴۰۲

انواع کاپشن :

کاپشن‌ های ضد آب : همانطور که از نام آن مشخص است، این کاپشن برای محافظت بدن از خیس شدن در برابر باران شدید تولید می‌شود. لایه‌ بیرونی آن ضد آب است، و رویه نرم، صاف و یکدستی دارد. برخی از آنها تا کمر و به اصطلاح به صورت کت‌ و برخی دیگر تا زانو و بلند تولید می‌شود.

کاپشن مردانه شیک

راهنمای خرید

مدل چندلایه (چند کاره) : درواقع این مدل کاپشن از دو لایه تشکیل شده که به یکدیگر متصل است. ویژگی جالب این کاپشن قابلیت جداسازی آن است. یعنی میتوان آن را به صورت جداگانه هم پوشید.مثلا زمانی که سرمای هوا شدید نیست، تنها از لایه زیرین آن استفاده کرد، و در صورت شدت‌یافتن برودت هوا، هر دو را با یکدیگر پوشید.

انواع کاپشن مردانه

عایق پشمی : لایه داخلی کاپشن با پرهای اردک یا غاز پُر شده و بسیار گرم و نرم است. کرک و پشم نیز در دوخت کاپشن استفاده شده و همین مسئله آن را به یکی از گرم‌ترین لباس‌های زمستانی تبدیل کرده است. این نوع کاپشن، یک عایق فوق‌العاده برای جلوگیری از ورود سرما و خروج گرماست. همچنین به دلیل نوع دوختی که معمولا روی سطح کار ایجاد می‌شود، هوای گرم را محبوس کرده و باعث حفظ گرمای بدن می‌شود.

نکات مهم خرید کاپشن مردانه

کاپشن‌های ضخیم و سنگین (پارکا) : آخرین گروه از کاپشن‌های زمستانی، همان کاپشن‌های ضخیم و سنگین است، که معمولا به نام پارکا از آن‌ها یاد می‌شود. درواقع این کاپشن از اصلی‌ترین و ضروری‌ترین لباس‌هایی است که در زمستان‌های سرد و سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های پارکاها می‌توان به وزن بالا، حفظ گرمای زیاد به دلیل استفاده از پارچه عایق‌ و در بسیاری از موارد ضد آب بودن آن اشاره کرد. معمولا در قسمت کلاه کاپشن از خز استفاده شده تا علاوه بر زیبایی ظاهری، گرمای فوق‌العاده‌ای را ایجاد کند.

جنس کاپشن مردانه

نکات مهم خرید کاپشن مردانه :

کیفیت: کیفیت پارچه و دوخت باید طوری باشد که با آویزان کردن و یا هر کار دیگری اتفاقی برای کاپشن شما نیفتد. اگر فروشنده به شما گفت که این کاپشن نباید تا شود، آویزن شود و یا هر مورد دیگری، باید به کیفیت مطلوب آن شک کرد. یک کاپشن خوب در هر شرایطی باید در کنار شما باشد.

محافظ زیپ: در بعضی از کاپشن‌ها تکه پارچه‌ای جلوی زیر قرار دارد که معمولاً با دکمه بسته می‌شود. این تکه پارچه جلوی نفوذ باد و سرما را می‌گیرد. دقت کنید که زیپ کاپشن محافظ داشته باشد تا باد از لابه‌لای آن نفوذ نکند.

انواع کاپشن مردانه

جیب: شاید کمی پیش پا افتاده و ساده باشد، اما جیب‌های کاپشن بخش مهمی از آن است. کاپشن‌ باید جیب به نسبت بزرگ و گرمی داشته باشد تا در سرمای زمستان بتواند دستان شما را گرم نگه دارد.

کلاه: دنبال کاپشن کلاه‌دار باشید. در این صورت دیگر لازم نیست همراه خود کلاه داشته باشید و یا هزینه‌ای هم برای خرید کلاه بکنید. کلاه کاپشن در روزهای سرد و بارانی همیشه همراه‌تان است و می‌تواند شما را گرم کند.

راهنمای خرید کاپشن مردانه

قیمت کاپشن مردانه

مدل جدید کاپشن مردانه

کاپشن مردانه ساده

همراه ما باشید

نظرات