مدل های جدید بارانی مردانه و پسرانه شیک و خاص ویژه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید بارانی

0

بارانی مردانه ۱۴۰۲ : با شروع فصل سرما و باران، بارانی مردانه اولین گزینه‌ی جذابی است که در ذهن ما قرار می‌گیرد.به همین منظور ما مدل های شیک بارانی مردانه همراه با راهنمای خرید را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بارانی مردانه 1402

مدل های جدید بارانی مردانه و پسرانه شیک و خاص ویژه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید بارانی

افرادی که به چرم علاقه دارند، می توانند بارانی های پاییزه خود را از این جنس تهیه کنند. جنس چرم هیچگاه از مد نمی افتد و شما تا سالیان طولانی می توانید به راحتی از آن استفاده کنید، به شرط آنکه از جنس مرغوب چرم در خرید آن بهره برده باشید. در سال های اخیر از چرم های مصنوعی بیشتر از چرم طبیعی استفاده می گردد. شما می توانید انواع رنگ های چرم را با استایل و رنگ آیتم های پوشش خود استفاده کنید. بارانی چرم را می توانید هم در استایل های کلاسیک و رسمی و هم در استایل های غیر رسمی خود ست کنید.

بارانی مردانه

معمولا دوخت بارانی ها روش خاصی دارد. اغلب آستین های بارانی گشادتر از حالت معمول دوخته می‌شود و علت آن هم این است که بارانی معمولا جنس نازکی دارد و ضخامت آن چنانی برای گرما دهی به بدن ندارد، لذا در روزهای کمی خنک تر فصل پاییز آقایان از لباس های بافت و گرم در زیر بارانی استفاده می کنند، بنابراین برای داشتن آزادی عمل هنگام پوشیدن بافت و بارانی آستین آن را کمی گشادتر و راحت تر دوخت می کنند.

بارانی پسرانه

از گذشته تا به امروز شکل و ظاهر بارانی های مردانه تغییری نکرده است و کمربند یکی از اجزای اصلی آن محسوب می گردد. معمولا کمربند بارانی از جنس خود بارانی و همرنگ با آن همراه با یک سگک پلاستیک تیره رنگ برای نگهداشتن اضافه بند کمربند استفاده می گردد. نکته جالب توجه در مورد سگک بارانی این است که طی سالیان طولانی شکل سگک به صورت D بوده و علاوه بر ظاهری زیبا، باعث عدم یکنواختی در شکل ظاهر بارانی گردیده است.

راهنمای خرید بارانی مردانه

معمولاً دو نوع ماده برای دوخت بارانی استفاده می‌شود: ضد آب و مواد مقاوم در برابر آب، معمولاً ماده‌ای مانند نایلون یا پلی استر است که با پوشش ضد آب پوشانده شده است که می‌تواند مقدار محدودی از بارندگی را تحمل کند. اما برای بارندگی‌های شدید مناسب نیست و اگر برای مدت طولانی در باران بمانید، در نهایت آب به داخل نفوذ می‌کند. از طرف دیگر، مواد ضد آب به این معنی است که آب به داخل نفوذ نمی‌کند.

مدل جدید بارانی مردانه

در حالت ایده آل، بهتر است مواد ضد آب را برای بارانی خود انتخاب کنید، اما درجه یا نوع لایه بندی را باید انتخاب کنید تا حد زیادی به هدفی که قصد استفاده از آن‌ را دارید بستگی دارد. معمولاً انواع مختلفی مانند بارانی‌های ۲، ۲.۵ و ۳ لایه وجود دارد. این بارانی‌ها دارای یک لایه لمینت استاندارد و همچنین لایه غشایی هستند و برای ۳ لایه، لایه سوم معمولاً یک لایه پارچه است که درجه حفاظت بسیار بالایی را در برابر باران به شما ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید آن را به عنوان یک بارانی برای استفاده معمولی برای مسافرت در شهر استفاده کنید، می‌توانید یک بارانی ۲ لایه را انتخاب کنید. ۲.۵ یا ۳ لایه به ترتیب برای فعالیت های پرفشار و بسیار پرفشار مناسب تر هستند و نسبت به معمولی گران‌تر هستند.

انواع بارانی مردانه

برای اطمینان از محافظت کامل در برابر باران، بارانی‌ای را انتخاب کنید که مچ‌تان بسته شود تا از ورود آب به مچ‌تان جلوگیری کند، مخصوصاً هنگام دوچرخه‌سواری یا موتورسواری. به همین ترتیب، مطمئن شوید که بارانی‌هایی با زیپ‌های چند لایه و با کیفیت انتخاب می‌کنید تا پوشنده را خشک نگه دارید.

وقتی صحبت از کت یا پالتو بارانی می‌شود، بهتر است سایه‌های خنثی مانند مشکی، خاکستری و بژ را انتخاب کنید زیرا با اکثر لباس‌ها به خوبی ست می‌شوند و رنگ‌های بسیار کاربردی هستند. اما اگر به دنبال چیزی شیک‌تر هستید، سایه‌هایی مانند آبی تیره، قرمز و غیره را انتخاب کنید.

رنگ بارانی مردانه

جنس بارانی مردانه

قیمت بارانی مردانه

نکات خرید بارانی

همراه ما باشید

نظرات