جدیدترین مدل های شلوار جین مردانه و پسرانه ویژه عید ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

شلوار جین مردانه ویژه عید ۱۴۰۲ : خرید شلوار جین برای عید انتخابی مناسب و شیک است. از این رو ما مدل های شیک این نوع شلوار ویژه نوروز ۱۴۰۲ را همراه راهنمای خرید برای شما عزیزان آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

شلوار جین مردانه ویژه عید 1402

جدیدترین مدل های شلوار جین مردانه و پسرانه ویژه عید ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

انواع شلوار جین مردانه  :

گشاد: این مدل شلوار، معمولا راحت است. اگر هیکل بزرگی دارید، خرید ابن مدل را پیشنهاد می دهیم.

استاندارد: رایج ترین شلوار جین مردانه همین مدل است و برای هر هیکل و تیپی مناسب است.

لاغر: باسن و کمر این مدل نسبت به بقیه جمع تر است. اگر پاهای لاغری دارید این مدل را نخرید.

دمپا تنگ: همانطور که از نام این مدل مشخص است، در قسمت دم پا تنگ است و بالاتنه آن گشاد می باشد. اگر پاهای لاغری دارید، خرید این مدل را پیشنهاد می کنیم

دمپا گشاد: این مدل برعکس مدل قبل است ود قسمت دم پا گشاد است و هر چه بالا میرود تنگ تر می شود. برای همه ی هیکل ها پیشنهاد می شود.

شلوار جین مردانه

نکات مهم خرید شلوار جین مردانه

قبل از خرید شلوار جین، بهتر است سایز کمر خود را اندازه بگیرید. اندازه بودن شلوار جین، در شیک بودن آن بسیار تاثیر گذار است. با یک سانتی متر دور کمر خود را اندازه‌ گیری کنید (سانتی متر باید دقیقا بالای باسن قرار بگیرد). نصف این اندازه باید با نصف اندازه کمر شلوار یکی باشد. توصیه می شود، شلوار جین خود را یکی دو سانت بزرگ‌ تر انتخاب کنید. زیرا ممکن است براثر شستشو کمی تنگ شود.

نکات مهم خرید شلوار جین مردانه

در هنگام پوشیدن شلوار جین، دقت داشته باشید در قسمت کمر آن اندازه یک انگشت شست فضا داشته باشد. در غیر این صورت شلوار جین برای شما تنگ خواهد بود. همچنین توصیه می شود، بر اساس قد خود طرح شلوار جین را انتخاب کنید. برای مثال شلوار جین راسته برای افراد قد بلند مناسب است.

انواع شلوار جین

همیشه در انتخاب شلوار جین، کیفیت و جنس آن را مد نظر داشته باشید. شلوارهای جین با کیفیت سنگین تر از شلوارهای جین بی کیفیت هستند. هنگام خرید، مقدار بیشتری هزینه کنید و از خرید شلوارهای جین بی کیفیت و ارزان قیمت خودداری کنید. هرچه شلوار جین شما با کیفیت تر باشد، شما را شیک پوش تر نشان خواهد داد.

قیمت شلوار لی مردانه

انتخاب شلوار جین مردانه براساس اندام

اگر شما هیکل ورزشکاری دارید، باید از شلوارهای جینی استفاده کنید که اندام شما را زیباتر نشان دهد. بنابراین شلوارهای جین راسته با فاق کوتاه و متوسط برای شما بسیار مناسب است. استفاده از شلوارهای جین بگی، برای شما توصیه نمی شود. زیرا اندام شما را پنهان خواهد کرد.

شلوار جین عید 1402

اگر اضافه‌ وزن دارید، شما می توانید از شلوارهای جین گشاد یا بگی استفاده کنید. این شلوارها اضافه وزن شما را تا حدودی پنهان می کنند. شلوار جین فاق بلند و فاق متوسط برای شما بسیار مناسب است. توصیه می شود از شلوارهای جذب یا اسکینی استفاده نکنید.

رنگ شلوار جین مردانه

مدل های شیک شلوار جین مردانه و پسرانه عید ۱۴۰۲

شلوار جین راسته

جنس شلوار جین

مدل های شیک مردانه عید 1402

همراه ما باشید

نظرات