جدیدترین مدل های هودی مردانه و پسرانه شیک و لاکچری ۱۴۰۳ + نکات مهم خرید هودی

0

هودی مردانه ۱۴۰۳ : انتخاب و پوشیدن یک لباس گرم و شیک که مناسب جوانان و خوش پوشان باشد بسیار سخت است مخصوصا با وجود تنوعی که در بازار است. به همین دلیل ما مدل های شیک و نکات خرید را برایتان آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

هودی مردانه 1403

جدیدترین مدل های هودی مردانه و پسرانه شیک و لاکچری ۱۴۰۳ + نکات مهم خرید هودی

هودی شکل دیگری از سویشرت می‌باشد که معمولا ویژگی های بیشتری دارد مانند کلاه یا جیب های کیسه‌ای در جلو. یک فرق دیگر این دو پوشش این است که سویشرت معمولا بدون دکمه و زیپ است ولی هودی هم با زیپ و هم بدون زیپ تولید می‌شود.

هودی مردانه

انواع هودی های مردانه

بدون زیپ: در ساخت این هودی از هیچ زیپ و یا دکمه ای استفاده نشده و به آنها هودی بدونه زیپ یا یکسره می گویند. این هودی ها گرم تر و تقریبا پر طرفدار تر هستند.

زیپ دار: اگر شما از استایل چند لایه استفاده می کنید پیشنهاد می کنم از این هودی های شیک و خاص استفاده کنید زیرا دارای زیپ است که به راحتی باز می شود.

نیمه زیپ دار: هودی های نیمه زیپ دار بیشتر برای دختران پیشنهاد می شود اما پسران هم می توانند از آن استفاده کنند و هنوز یکی از گزینه های جذاب برای خرید است

انواع هودی های مردانه

نکات مهم درباره هودی

بافت داخلی هودی‌ها عمدتا حالت کرکی دارد که باعث ایجاد و حفظ گرما می‌شود. اگر جنس پارچه‌ی داخلی با‌کیفیت نباشد، کرک روی موها و لباس شما می‌نشیند. پس بهتر است جنس داخل و خارج پارچه مشابه باشد.

رنگ‌های سرمه‌ای، طوسی و مشکی که با بیشتر رنگ‌ها قابلیت ست دارند و اقتصادی تر هستند. اما خرید شما را محدود می‌کنند.

هودی‌های بند‌دار، امکانات بیشتری داشته و فرصت فضاسازی بهتری را به شما می‌دهند. مثلا قادرند تیپ جدی‌تری برایتان ایجاد کنند یا سن شما را متفاوت نشان دهند.

علاوه براستایل مورد علاقه‌ و ورزشی‌ای که هودی‌ها برای شما ایجاد می‌کنند، نباید خاصیت گرمایی آنها فراموش شود. جزئیاتی مانند بلندی نسبی و جیب‌دار بودن حائز اهمیت است.

نکات مهم درباره هودی

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به حالت و شکل موهای خود اهمیت می‌دهید، بهتر است از هودهای زیپ‌دار استفاده کنید تا مجبور نباشید، مجدد موهای خود را مرتب نمایید. این نوع هودی و سویشرت با تیشرت و پیراهن آستین بلند، پوششی زیبا ایجاد می‌کند، اگر پارچه‌ای با کیفیتی هم داشته باشد، چند سال دوام دارد.

هودی معمولا در اندازه‌های تنگ و چسبان دوخته می‌شود. به همین دلیل برای کسی که قصد دارد یک کت جین زیبا زیر آن بپوشد، مناسب است. در غیر این صورت در مورد اندازه‌ی هودی خیلی حساس نباشید، زیرا یک هودی بزرگ‌هم جذابیت خاص خود را دارد.

عد‌ه‌ای ترجیح می‌دهند که سویشرت و هودی آنها ساده و بدون طرح باشد. بعضی هم تمایل دارند از هود‌های طرح‌دار استفاده کنند. به مدد فناوری ، این قابلیت برای ایجاد طرح روی لباس فراهم گردیده که چاپ سه بعدی یکی از این شیوه‌ا‌های جدید و جذاب است.

هودی پسرانه

مدل های هودی مردانه

نکات خرید هودی مردانه

راهنمای خرید هودی

قیمت هودی مردانه

جنس هودی پسرانه

همراه ما باشید

نظرات