اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آنتن پژمان جمشیدی با نقش ها +عکس ها و داستان

0

اسامی بازیگران سریال آنتن پژمان جمشیدی با نقش ها +عکس ها و داستان

سریال آنتن : خلاصه داستان سریال طنز انتن و بیوگرافی بازیگران سریال آنتن پژمان جمشیدی با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی پژمان جمشیدی ،بهنام تشکر،هادی کاظمی و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال آنتن

سریال کمدی آنتن محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی فیلمنامه برعهده حمزه صالحی بوده است. آنتن دومین تجربه ابراهیم عامریان در نقش کارگردان است.
«آنتن» جدیدترین سریال اختصاصی نماواست که از این هفته، چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰ از نماوا پخش می‌شود. داستان «آنتن» درباره پیرزنی است که پس از فوت شوهرش، یک سال درس خوانده، در کنکور شرکت کرده و در رشته پزشکی پذیرفته شده و با نوه اش هم دانشگاهی می‌شود. این اتفاق ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه بوجود می‌آورد.

این سریال به کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی است.این سریال کمدی جذاب قرار است به زودی به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش شود. به نظر می رسد این سریال بسیار موفق شود و بسیار دیده شود زیرا بازیگران درجه یک در آن ایفای نقش می کنند.

خلاصه داستان

در مورد خانواده‌ای است که با مرگ بزرگ خاندان، برایشان اتفاقات عجیبی می‌افتد و…

زمان پخش سریال آنتن

اسامی بازیگران سریال آنتن

بهنام تشکر

زادهٔ ۴ بهمن ۱۳۵۵ بازیگر، صداپیشه و دوبلور ایرانی است. تشکر حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۵ و ابتدا در تئاتر شروع کرد. بیشتر شهرت او به دلیل ایفای نقش «نیما افشار» در مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان است اما با حضور در مجموعه‌هایی مانند دزد و پلیس،دودکش،هفت سنگ،پادری،وارش،باخنمان و… و فیلم هایی چون استرداد،لاک قرمز،زندانی ها و… به اوج شهرت خود دست پیدا کرد. او نیز متاهل و دارای یک فرزند میباشد.

بازیگران سریال آنتن

بهنام تشکر در سریال آنتن

مرجانه گلچین

زادهٔ ۲ اسفند ۱۳۴۷ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. از مهمترین فیلم‌هایی که او بازی کرده می‌توان به پرنده کوچک خوشبختی، شب بیست و نهم و دو نیمه سیب اشاره کرد. بازی ایشان در سریال هایی چون آینه عبرت،کلانتر ۲،بزنگاه،خوش نشین ها،نفس گرم،بوتیمار و… و فیلم هایی چون گل مریم،مجازات،بی قرار،شیرین،شاباش و… شهرت لیشان را بیشتر کرد. او همچنین با ساز تار آشناست و خوانندگی نیز انجام داده‌است. وی همچنین برادرزادهٔ نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.

خلاصه داستان سریال آنتن

دیگر عوامل

کارگردان : ابراهیم عامریان،نویسنده : حمزه صالح

 

نظرات