بیوگرافی نیما مظاهری بازیگر نقش آباد در سریال قورباغه

1

نیما مظاهری، بازیگر جوان و تازه کار، سینمای ایران است. او که بیش از این در زمینه تئاتر فعالیت داشته است و قورباغه نخستین تجربه وی در جلوی دوربین است.حالا با خبر پخش سریال “قورباغه” تصمیم داریم به معرفی این بازیگر به عنوان یکی از بازیگران سریال قورباغه بپردازیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، و عکسهای جدید او می پردازیم. با ما همراه باشید.

نیما مظاهری

بیوگرافی نیما مظاهری

محمدنیما مظاهری بازیگر، نویسنده و کارگردان است. وی از فارغ التحصیلان آموزشگاه آزاد سینمایی هشت میلیمتری به مدیریت هومن سیدی می باشد.نیما مظاهری بازیگری مقابل دوربین را در سریالی به کارگردانی سیدی برای نخستین بار تجربه می کند اما پیش از این در زمینه بازیگری، نویسندگی و کارگردانی تئاتر فعالیت داشته است.

نیما مظاهری

ما مظاهری علاوه بر بازیگری تئاتر، به عنوان نویسنده و کارگردان تئاتر نیز آثاری را روی صحنه برده است که نویسندگی و کارگردانی نمایش «نوشت سر» و «مواچیله در هیچ جا» از آن جمله است.نمایش «نوشت سر» که بازیگران آن متشکل از دانش آموختگان آموزشگاه آزاد سینمایی هشت میلیمتری بودند، در تئاتر مستقل تهران و همچنین عمارت نوفل لوشاتو و نمایش «مواچیله در هیچ جا» نیز پاییز ۹۷ اجرا شد.

نیما مظاهری

نیما مظاهری در سریال قورباغه

قورباغه مجموعهٔ نمایشی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸ می باشد. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی می‌باشد.این مجموعه داستانی درام و اجتماعی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد.نیما مظاهری در این سریال در نقش آباد بازی می کند.

نیما مظاهری

نیما و هومن سیدی

محمد نیما مظاهری که نقش «آباد» سریال قورباغه هومن سیدی را بر عهده دارد، بعد از پخش سریال برای «هومن سیدی» نوشت:
«کوتاه می‌نویسم،
اعتماد کردی، بی‌حد و مرز.
به اندازه‌ی دلت خوب باشی همیشه.
شاگردی شما رو به جا آوردن خیلی کار سختیه، جبران زحماتت غیر ممکن،
سایه‌ات برقرار»

نیما مظاهری

 

با ما همراه باشید

1 دیدگاه در “بیوگرافی نیما مظاهری بازیگر نقش آباد در سریال قورباغه

  1. ... گفت:

    نیما مظاهری بازیگر نقش آباد در سریال قورباغه بود
    نه فرید

نظرات