دانلود ۳ کلیپ استوری کوتاه تبریک ولادت امام هادی ۱۴۰۱ وضعیت واتساپ و اینستاگرام

0

۳ کلیپ کوتاه و شاد ولادت امام هادی ع ۱۴۰۱ برای وضعیت واتساپ ۱۴۰۱ – دانلود کلیپ کوتاه تبریک تولد میلاد حضرت امام هادی علیه السلام مبارک باد با مولودی خوانی شاد در سال ۱۴۰۱ برای کلیپ استوری ولادت امام هادی (عیه السلام) ۱۴۰۱ برای استوری اینستاگرام از مجله حرف تازه دانلود کنید:

کلیپ استوری ولادت امام هادی ع 1401 برای وضعیت واتساپ و اینستاگرام

دانلود ۳ کلیپ استوری کوتاه تبریک تولد میلاد امام هادی ۱۴۰۱ وضعیت واتساپ و اینستاگرام

چند ویدئو و کلیپ استوری ولادت امام هادی علیه السلام در سال ۱۴۰۱ برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام و کلیپ فیلم کوتاه و شاد تولد امام هادی مبارک برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام همراه با کلیپ کوتاه آهنگ شاد تولد میلاد امام هادی علی النقی علی السلام امام دهم برای وضعیت واتساپ برای استوری اینستاگرام را در ادامه دانلود کنید:

دانلود ویدئو

کلیپ استوری ولادت امام هادی ع در سال ۱۴۰۱

دانلود ویدئو

ویدئو شماره ۳ تبریک میلاد امام نقی در سال ۱۴۰۱

دانلود ویدئو

جملات و عکس درباره ۱۵ ذی الحجه امام نقی ع

‎”هادے”
‎اگر تویے
‎ڪه
‎ڪسے گُم نمےشود..!

ولادت پرسرسعادت مولا امام هادی علیه السلام بر همگان مبارک باد🌼

****

سلام بر آرام جان امام جواد؛
سلام بر نور مطلق جهان؛
ای جان به فدای تو یا ایها النقی؛

آقاجان این دست التماس ما و شما؛
یا هادی القلوب، همه آرزوی ما هدایت این دل گمراه است.

کسی که نور هدایت تو را بیابد
اسیر هیچ بن‌ بستی نمیشود.

****
به خدا که آينهٔ جود و سخاوتید، درست شبیه پدرتان؛

*****
بر نو گلِ باغِ آشــــنایی صلوات
رخسارِ علی؛ نقیِّ هادی صلوات
دلبـندِ سَـــمانه دهُّمـــین مــاهِ وِلا
برعارضِ گلشنِ بهاری صلوات

****

ز سوی عرش رحمان، نوید شادی آمد
بشارت ای محبان، امام هادی آمد
کجایی یابن زهرا بده عیدی ما را
که روح عشق و ایمان امام هادی آمد

✨میلاد امام هادی (ع) مبارک✨

مردم در دنیا به وسیله ثروت و تجملات شهرت می یابند، ولی در آخرت به وسیله اعمال محاسبه و پاداش داده خواهند شد. [امام هادی علیه السلام]

*****

امام هادی علیه السلام پیشوای دهم شیعیان در سال ۲۱۲ ه.ق در شهر صریا (نزدیک مدینه) دیده به جهان گشود. پدر ایشان حضرت امام محمدتقی جوادالائمه علیه السلام و مادرشان بانویی فاضله و عفیفه به نام سمانه است. نام مبارک ایشان علی از القابشان نقی، هادی و نجیب؛ و کنیه شان ابوالحسن می باشد.

مدت امامت ایشان حدود ۳۴ سال است یعنی از سال ۲۲۰ ه.ق (سال شهادت امام جواد علیه السلام) تا سال ۲۵۴ ه.ق که در شهر سامرا به شهادت رسیدند.

پس از شهادت، امام حسن عسکری علیه السلام بر پیکر مطهر پدر خویش نماز گزارد و پس از تشییع جنازه، ایشان را در منزل خویش به خاک سپردند.

امام علی النقی الهادی علیه السلام در سال ۲۲۰ ه.ق به امامت رسیدند. در این زمان ایشان در مدینه بودند و در آنجا به مدت ۱۳ سال وظایف امامت خود را انجام می دادند؛ مردم از این سرچشمه ی حیات معنوی و علمی و فکری سیراب می شدند و ایشان نیز به همه ی امور شیعیان رسیدگی می کردند تا این که متوکل (خلیفه ی وقت) که در دشمنی با ائمه اطهار علیه السلام مشهور بود؛ به خاطر هراسی که از نفوذ و محبوبیت امام علیه السلام در جامعه داشت ایشان را از مدینه به سامرا فراخواند زیرا احساس می کرد که باید امام را از نزدیک تحت نظر بگیرد.

پس از آمدن امام به سامرا، اگرچه ایشان ظاهرا آزاد بود اما «متوکل» منزلشان را طوری انتخاب کرده بود که همواره تحت نظر باشند. او به طور مرتب دستور تفتیش منزل ایشان را صادر می کرد و تمام دیدارها و رفت و آمدها توسط نیروهای حکومتی کنترل می شد

نظرات