خرید بلیط هواپیما خارجی از سفرمارکت

0

خرید بلیط هواپیما خارجی یکی از بهترین خدمات سفرمارکت است. یکی از رایج‌ترین راه‌های سفر، استفاده از هواپیما است. هواپیما وسیله نقلیه‌ای آسان و سریع است. به همین دلیل انتخاب اول بسیاری از گردشگران است. برای استفاده از این وسیله نقلیه باید بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خریداری کنید.

   خرید بلیط هواپیما خارجی

بلیط هواپیما نسبت به دیگر بلیط‌های وسایل نقلیه از قیمت بیشتری برخوردار است به همین دلیل خرید بلیطی ارزان و مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد.

بلیط‌های هواپیما در انواع و اقسام مختلفی به بازار سفر عرضه می‌شوند. بسیاری از گردشگران که قصد خرید بلیط هواپیما دارند، تفاوت این بلیط‌ها با هم را نمی‌دانند. برای این که بتوانید بلیط هواپیما مناسب خریداری کنید، باید به یک مرجع خوب و کامل مراجعه کنید تا بتوانید بلیط‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و تمامی آن‌ها را به صورت یکجا مشاهده کنید و بهترین بلیط هواپیما را برای خود انتخاب کنید.

سفرمارکت انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به شهرهای گوناگون را به شما ارائه می‌کند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما به مقصد خارج از کشور را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله به نحوه خرید بلیط هواپیما خارجی خواهیم پرداخت.

مزایای خرید بلیط هواپیما خارجی از سفرمارکت

  1. با خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت، در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود.
  2. در این سامانه می‌توانید بلیط هواپیما ده‌ها آژانس هواپیمایی را باهم مقایسه کنید.
  3. در سفرمارکت می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

خرید بلیط هواپیما خارجی

انواع بلیط‌های موجود در سفرمارکت

  • بلیط هواپیما سیستمی: بلیط‌های هواپیمای سیستمی بلیط‌هایی هستند که می‌توانید هم از آژانس‌های هواپیمایی و هم از شرکت‌های هواپیمایی خریداری کنید. قیمت این بلیط‌ها براساس نرخ مصوب شرکت مشخص می‌شود. این بلیط‌ها قابل جابه‌جایی و استرداد هستند.
  • بلیط هواپیما چارتری: این بلیط‌ها ارزان قیمت‌تر از بلیط‌های سیستمی هستند. بلیط‌های چارتری هنگامی عرضه می‌شوند که یک آژانس مسافرتی تمام بلیط‌های هواپیما یا تعدادی از آن‌ها را پیش خرید کند و بخشی از آن به فروش نرسد. در این زمان این بلیط‌ها با تخفیف بیشتری به فروش می‌رسند. اما زمان پرواز آن‌ها بسیار نزدیک است.

نحوه خرید بلیط هواپیما خارجی از سفرمارکت

برای خرید بلیط هواپیما خارجی از سایت سفرمارکت باید به بخش بلیط‌های هواپیما مراجعه کنید. در صفحه جدید و داخل بخش‌های تعیین شده باید اطلاعات را تکمیل کنید.

در اولین و دومین بخش باید مبدا و مقصد خود را مشخص کنید. از شهرهای تهران، مشهد، کیش، شیراز، اهواز، اصفهان، بندرعباس، عسلویه، تبریز و قشم بلیط هواپیما خارجی به مقصدهای استانبول، دبی، ایروان، تورنتو، ابوظبی، آمستردام، پاریس، فرانکفورت، لندن و لس آنجلس می‌توانید بلیط هواپیما خارجی خریداری کنید.

در بخش سوم باید تاریخ رفت خود و تاریخ برگشت خود را مشخص کنید، تا سفرمارکت بتواند در آن تاریخ بلیط‌های هواپیما را جستجو کند.

در بخش چهارم می‌توانید تعداد مسافران را وارد کنید و یا نوع کلاس بلیط خود را مشخص کنید. بلیط هواپیـما شما می‌تواند از نوع بیزینس و یا اکونومی باشد.

اگر تنها به بلیط رفت نیاز دارید نیاز نیست تنظیمات را تغییر دهید. در غیر این صورت باید بلیط رفت و برگشت را در این قسمت علامت بزنید.

پس از تکمیل اطلاعات باید روی گزینه جستجوی بلیط هواپیـما کلیک کنید. تا لیستی از بلیط‌های هواپیما به مقصد مورد نظر برای شما نمایش داده شود.

گزینه‌هایی که خرید شما در سایت سفرمارکت را ساده‌تر می‌کنند

در صفحه جدید ده ها مورد رزرو بلیط هواپیما به شما نشون داده می‌شود که می‌توانید از بین آنها انتخاب نمایید.

در سمت راست این صفحه می‌توانید فیلترهایی اعمال کنید تا به کمک آن‌ها بتوانید بهترین بلیط هواپیـما را برای خود خریداری کنید.

  • اولین فیلتر مربوط به تعداد توقف‌های هواپیما است. می‌توانید از گزینه‌های موجود در این فیلتر استفاده کنید.
  • دومین فیلتر مربوط به شرکت‌های هواپیمایی است که می‌توانید از میان آن‌ها یکی از شرکت‌ها را انتخاب کنید.
  • سومین فیلتر مربوط به ساعت پرواز است که با استفاده از بازه داده شده می‌توانید این ساعت را مشخص کنید تا تنها بلیط‌هایی مطابق خواسته شما نمایش داده شوند.
  • فیلتر بعدی که یکی از مهم‌ترین فیلترها است، مربوط به بازه قیمت است. در این فیلتر قیمت بیشترین و کمترین بلیط نشان داده شده است و فاصله میان آن‌ها یک بازه درنظر گرفته شده است و می‌توانید قیمت مورد نظر خود را مشخص کنید.
  • فیلتر بعدی مربوط به مدت زمان پرواز است که می‌توانید آن را مطابق خواسته خود تنظیم کنید تا تنها بلیط‌های مورد نظر شما نمایش داده شود.
  • فیلتر آخر مربوط به وب‌سایت‌هایی است که این بلیط‌ها را ارائه داده‌اند. با تیک زدن هر یک این وب‌سایت‌ها می‌توانید آن‌ها را مطابق خواسته خود فیلتر کنید.

چیدمان بلیط‌های خارجی

خرید بلیط هواپیما خارجی

  • در بالای صفحه مربوط به بلیط‌هایی که نشان داده شده، می‌توانید بلیط‌ها را براساس معیارهای مختلف بچینید. یکی از این معیارها قیمت است. می‌توانید بلیط‌های هواپیما را براساس قیمت از کم به زیاد مرتب کنید.
  • ساعت پرواز گزینه بعدی است. می‌توانید ساعت پرواز را در این بخش مرتب کنید.
  • در گزینه بعدی می‌توانید بلیط‌های تخفیف‌دار را از سایر بلیط‌ها جدا کنید تا بتوانید خریدی به صرفه داشته باشید.
  • گزینه آخر مربوط به مدت سفر است. در این بخش می‌توانید مدت سفر را از کم به زیاد یا بلعکس مرتب کنید.

خرید نهایی

پس از اینکه بلیط مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید روی گزینه خرید از وبسایت کلیک کنید. تا پنجره جدیدی برای شما باز شود. سپس باید روی دکمه مشاهده و خرید کلیک کنید.

سفرمارکت پس از چند ثانیه شما را به سایت فروشنده این بلیط انتقال می‌دهد و سپس شما باید فرایند خرید بلیط هواپیمـا را در این صفحه ادامه دهید.

خرید بلیط هواپیما خارجی

سخن پایانی

با خرید بلیط هواپیما خارجی از safarmarket در وقت و هرینه خود صرفه‌جویی می‌کنید. علاوه‌براین پشتیبانی قوی این سایت به شما کمک می‌کند تا در صورت کنسلی و یا دیگر موارد به درستی اقدام کنید. سفرمارکت یک موتور جستجوگر سفر است که به واسطه آن می‌توانید ده‌ها بلیط را به صورت یکجا مشاهده و باهم مقایسه کنید. این سایت دیگر محصولات و خدمات گردشگری را نیز به شما ارائه می‌کند.

نظرات