راهکارهای موفقیت آمیز در فرآیند مهاجرت با مشاوران مهاجرتی

0

پروسه مهاجرت با پیچیدگی های خاصی روبرو است. هر کشور شاخص های متفاوتی برای پذیرش در مقاطع مختلف سنی، تحصیلی و کاری دارد که با نداشتن آگاهی کافی ممکن است بدون هدف هزینه کنید و به نتیجه مطلوبی نرسید. برای اینکه بتوانید راه رسیدن به آرزوها و اهداف خود را در فرایند مهاجرت کوتاه کنید، بهتر است با مشاوران خبره و کاربلد مهاجرتی صحبت کنید.

چگونه مهاجرت موفق تری داشته باشیم؟

مهاجرت

مهاجرت مانند نهالی است که در مسیر رشد قرار گرفته است و اگر شاخه های اضافی آن هرس نشود، به جای مسیر درست هزار شاخه بیراهه را طی می کند. مهاجرت کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری هر کشور با کشور دیگر متفاوت است. بعضی قوانین سخت تر و برخی قوانین آسان تری دارند. شاید از منظر خود تمامی معیارهای مهاجرت به استرالیا را داشته باشید. اما، هنگام درخواست به دلیل نیاز متفاوت آن ها، با ریجکتی مواجه شوید. در حالی که با همین شرایط بتوانید به راحتی به کانادا مهاجرت کنید. این ها همگی مواردی هستند که مشاوران مهاجرتی موسسه ملک پور با اشراف به قوانین کشورها راحت تر از آنچه تصور می کنید مسیر را برایتان باز خواهند کرد.

مهاجرت تحصیلی

اگر قصد دارید به صورت تحصیلی مهاجرت کنید، ابتدا خوب به این مسئله فکر کنید. اگر قرار است برای مقطع دکترا اقدام کنید، بدانید که ۴ سال باید با شرایط آب و هوایی، خلقیات مردم و خیلی از عوامل دیگر سر و کله بزنید. پس، هدف را از مهاجرت به هر قیمتی، به هدفی فکر شده تغییر دهید. اهداف و خواسته هایتان را پیش نویس کنید تا بدانید اولیت های شما در مهاجرت تحصیلی شامل چه چیزهایی است؟ چرا که قرار گرفتن در مسیر اشتباه نه تنها شما را به مقصد نمی رساند. بلکه، دورتر نیز می کند تا جایی که شاید از ادامه مسیر دلسرد و خسته شوید.

باید بدانید که آیا کشور مورد نظرتان رشته شما را به لحاظ کاری نیز پشتیبانی می کند یا خیر. یا تنها هدفتان این است که در آن کشور تحصیل کرده و برای کار به کشور دیگری مهاجرت کنید. انتخاب بین این دو بسیار پر اهمیت است. در این باره مشاوران موسسه ملک پور با انجام هزاران پروژه موفق و اشراف به این موضوع توانسته اند افراد زیادی را هدایت کنند.

عامل دیگری که باید به آن توجه کنید، انتخاب بین دانشگاه یا رشته تحصیلی است. ترجیح می دهید در دانشگاه مطرح بین المللی هر رشته مرتبطی که مهیا بود را انتخاب کنید. یا رشته ای خاص در یک دانشگاه معمولی ارجحیت بیشتری برای شما دارد. پیشنهاد می شود، به جای انتخاب تنها چند دانشگاه برتر، شانس بیشتری به سایر دانشگاه ها نیز بدهید. البته، انتخاب این بخش نیز به کشور مقصد و شرایط یافتن شغل مناسب نیز بستگی دارد. شاید خودتان به تنهایی آنگونه که باید نتوانید دورنمایی از کشور مقصد و شرایط و ضوابط آن داشته باشید. با مشاوره با مشاوران مهاجرتی می توانید تصمیم بهتری بگیرید و دید بازتری نسبت به اهداف خود پیدا کنید.

مهاجرت کاری

بسیاری از افراد با هدف دریافت اقامت دائم، تمایل به مهاجرت دارند. گاهی رشته تحصیلی آن ها به گونه ای است که به راحتی می توانند با مراجعه به موقعیت های شغلی در کشورهای مختلف اقامت بگیرند. اما، ناگفته نماند که پذیرش گرفتن از طریق موقعیت شغلی در بین سه حالت دیگر مهاجرت به روش قانونی دشوارتر است. در این شرایط باید روی مهارت های خود کار کنید تا رزومه ای قوی بسازید.

مهاجرت

این را بدانید که برخی از کارفرماها برای اهدای شغل متناسب با مهارت شما، مجوز کار از شما می خواهند. برای تهیه مجوز کار و یافتن شغل مناسب می توانید با بخش کار و ویزای کاری موسسه های معتبر تماس برقرار کنید و از کارشناسان زبده این مجموعه کمک دریافت کنید. شعار این مجموعه به این شرح است.

« دریافت اقامت کاری باید به اخذ اقامت کار و دریافت اقامت دائم یا دریافت پاسپورت کشور میزبان ختم شود. »

برای تایید این گفته تنها کافی است به وب سایت malekpourlaw مراجعه کنید تا از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید و در نهایت با بررسی سوابق کاری موفق و تایید شده آن ها با اطمینان خاطر به جلو به پیش بروید و کم کم برای اقامت دائم نیز اقدام کنید.

البته، این را باید بدانید که از همان ابتدا نمی توانید اقامت دائم دریافت کنید. معمولا قرارداد کاری بسته به شرکت و قوانین کشور مقصد می تواند بین سه تا پنج سال متغیر باشد. بعد از این مدت، در صورت ادامه همکاری یا یافتن شغل مناسب دیگر می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید.

مهاجـرت از طریق سرمایه گذاری در خارج از ایران

یکی دیگر از راه های مهاجرت دائم، مهاجرت به روش سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری شامل خرید ملک، تاسیس شرکت، پرداخت وجه و کارآفرینی به شرط داشتن تمکن مالی بالا است. این روش یکی از راحت ترین روش های مهاجرتی است که تنها با طی کردن روندی قانونی و اثبات تمکن مالی می توانید از این طریق مهاجرت کنید. چرا که بسیاری از کشورها، با آغوش باز از روش های سرمایه گذاری استقبال می کنند. این راه، روشی سود آور برای کشور مقصد است. به همین جهت، روش محبوبی محسوب می شود.

اما، حتی در دریافت اقامت دائم به کمک سرمایه گذاری باید به قوانین سرمایه گذاری کشورهای مختلف مسلط باشید. راه را از بیراهه تشخیص دهید تا به این شیوه بتوانید مهاجرت خوبی را تجربه کنید. در روش مهاجرت سرمایه گذاری از طریق پرداخت وجه و مشارکت در پروژه ها، باید مطمئن شوید که کشور مقصد هزینه را به شما بازمی گرداند یا خیر. این نکته در ادامه زندگی در کشور مورد نظر و اتکا به آن مبلغ نقش مهمی دارد.

اگر اطلاعات کافی از این مسائل نداشته باشید، ممکن است بدون درک درست از شرایط اقدام به مهاجرت کنید و در نهایت، هزینه بیهوده ای در مسیر رسیدن به اهدافتان کنید. با مشورت با افراد متخصص و انتقال تجارب آن ها به شما بدون کوچکترین مشکلی به نتیجه خوب دست خواهید یافت.

نکات مهم در راه مهاجـرت

مهاجرت

زمانی که تصمیم به مهاجرت می گیرید، باید از همه نظر خود را آماده و مهیا برای روبرویی با چالش های مختلف کنید. چالش هایی که هر روز ممکن است به شکل جدیدی نمایان شوند. قبل از اقدام به مهاجرت با مشورت با افراد خبره بررسی کنید که چه کشورهایی مطابق با شرایطی که دارید، به شما اجازه ورود می دهند. آیا مدارک و مهارت های شما برای کار یا رشته تحصیلی مورد نظر کافی است؟ آیا مدارک لازم را تهیه کرده اید؟ بعد از دریافت پیشنهاد شغلی چه گامی باید بردارید؟ برای شکل دهی به پاسخ تمامی این سوال ها مشاوران حرفه ای با هزاران پرونده موفق  اپلای مختلف موسسات معتبر می توانند جواب این سوال ها را به شما بدهند و شما را برای کوچ دائم مهیا کنند.

جمع بندی

مهاجرت به روش های مختلفی انجام می شود. برخی از آن ها مراحل سخت تری در پیش دارند. برخی دیگر راحت تر شما را به نتیجه می رسانند. در این مسیر سخت، تنها دلگرمی که می تواند پشتیبان شما باشد، کارشناسانی هستند که سختی های مسیر را با پاهای خودشان و به جای شما طی می کنند تا شما را به هدف نهایی برسانند. افرادی که با اشراف کامل به تمامی جنبه های مهاجرت به بهترین شکل می توانند شما را هدایت کنند و تا به حال به مهاجرت افراد بسیاری کمک کرده اند و همگی با درصد بالایی به هدف خود رسیده اند./۲۶۰۳۸۸

نظرات