امتیازات سفارش ویژه سفر کارت چیست؟

0

سفر کارت علی بابا جدیدترین محصول این مجموعه است که تفاوتی بزرگ با دیگر محصولات سفر آن دارد. این کارت هدیه سفر محصولی B2B است و مخاطب اصلی آن را می‌توان سازمان‌ها و برندهای مختلف دانست. اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری جدید یا قدیمی هستید، می‌توانید سفر کارت رابه‌عنوان هدیه سازمانی سفارش داده و به مخاطبان موردنظرتان هدیه دهید.

کارت هدیه سفر

سفر کارت نوعی کارت هدیه ویژه سفر است که برای خرید انواع بلیط و رزرو هتل، اقامتگاه و تور استفاده می‌شود. اعطای سفرکارت علی‌بابا در مناسبت‌های تقویمی، قداردانی و تشکر، رفاهیات سازمانی، مسئولیت اجتماعی، جایزه مسابقات، امتیاز باشگاه مشتریان و… به همکاران، کارکنان، شرکای تجاری، مشتریان بالقوه و خریداران قدیمی و وفادار باعث توسعه روابط و درنتیجه پیشرفت سازمان خواهد شد. در این مطلب با ما همراه باشید تا درباره سفرکارت و امتیاز سفارش آن در شرایط ویژه صحبت کنیم.

روش‌های سفارش کارت هدیه سفر

به‌طورکلی سه روش برای سفارش سفر کارت علی بابا طراحی شده است. اگر از خرید خود مطمئن هستید و این کارت هدیه را به‌خوبی می‌شناسید، اطلاعات ضروری مانند نام و نام‌خانوادگی، مبلغ درخواستی برای اعتبار، شماره تلفن، نشانی ایمیل و توضیحات تکمیلی را به نشانی ایمیل Safarcard@alibaba.ir بفرستید.

کارت هدیه سفر

بهتر است پیش از خرید بار دیگر همه اطلاعات مربوط به سـفر کارت را بخوانید تا از خریدتان مطمئن شوید. برای این کار می‌توان وارد صفحه معرفی سفرکارت در سایت علی‌بابا شد. پس از مطالعه همه اطلاعات درباره سفر کارت روی گزینه ثبت درخواست ضربه بزنید. در این مرحله اطلاعات ضروری را در فرم بنویسید و آن را برای کارشناسان علی‌بابا ایمیل کنید. چند دقیقه تا چند ساعت بعد، اعضای تیم فروش سفر کارت با شما تماس می‌گیرند و سفارشتان را نهایی می‌کنند.

اگر از ارتباط با ایمیل و ثبت سفارش در سایت حس خوبی نمی‌گیرید، به شماره‌های پشتیبانی علی‌بابا زنگ بزنید. کارشناسان تخصصی فروش سفر کارت شما را در همه مراحل ثبت سفارش همراهی می‌کنند. ۰۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰ یکی از این شماره‌ها است؛ یادتان باشد اگر از تهران و با تلفن ثابت تماس می‌گیرید، باید از شماره‌گیری کد ۰۲۱ صرف‌نظر کنید.

سفارش ویژه سفر کارت

همه سازمان‌ها و شرکت‌ها یک اندازه نیستند؛ بعضی از آن‌ها بزرگ‌تر و دارای روابط و کارکنان بیشتر و برخی دیگر نوپا و سرشار از امید برای گسترش سازمانشان هستند. طبیعتا هریک از آن‌ها بودجه‌ای متناسب با توان سازمان برای خرید سـفر کارت درنظر می‌گیرند. این محصول خاص طوری طراحی شده که هر کسب‌وکاری امکان سفارش آن را داشته باشد. هیچ محدودیتی برای کمترین و بیشترین میزان اعتبار سفر کارت تعریف نشده است. هر سازمانی متناسب با شرایط و بودجه‌اش اعتبار سـفر کارت دلخواهش را تعیین می‌کند.

البته مجموعه سـفر کارت شرایط خاصی را برای سفارش ویژه این محصول درنظر گرفته است. اگر سازمان‌های بزرگ سفر کارت علی بابا را در تعداد زیاد یا با مبالغ بالا سفارش دهند، می‌توانند از این امتیازات ویژه بهره‌مند شوند. سه امتیاز در سفارش‎های ویژه سفر کارت علی بابا طراحی شده که در ادامه به معرفی و بررسی هریک خواهیم پرداخت.

کارت هدیه سفر

امتیازات سفارش‌های ویژه

شاید اینطور به‌نظر برسد که در سفارش‌های خاص، باید مدت زیادی را برای آماده‌سازی محصولات صبر کرد؛ خوشبختانه چنین چیزی درست نیست. هر تعداد سـفر کارت هم که سفارش دهید، در سریع‌ترین زمان ممکن به‌دستتان خواهد رسید. امتیاز دیگر سفارش ویژه این کارت هدیه مربوط به نمایش تصویری خوب از برندتان است. با ثبت سفارش ویژه سـفر کارت امکان چاپ و تولید اختصاصی سـفر کارت با درج لوگوی برندتان وجود دارد. اهمیت این موضوع را می‌توان در تاثیرگذاری بیشتر هدیه سازمانی روی مخاطب پیدا کرد.

در سازمان‌های بزرگ دسترسی به کدهای سـفر کارت در انجام سریع‌تر و درست‌تر بعضی فرایندها اهمیت دارد. برای مثال اطلاع‌رسانی به همکاران، کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری درباره سـفر کارت و نحوه استفاده از آن یکی از این موارد است. برای ارائه گزارش‌های سازمانی با موضوع درآمدها و هزینه‌ها هم دسترسی به این کدها لازم و ضروری به‌نظر می‌رسد. در سفارش‌های ویژه این کارت هدیه سـفر، کدهای سـفر کارت در قالب فایل اکسل به‌دست سفارش‌دهنده خواهد رسید تا در اتوماسیون‌های سازمانی استفاده شود.

نظرات