جدیدترین مدل های مانتو جین زنانه مجلسی و اسپرت ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

مانتو جین زنانه ۱۴۰۱ : یکی از محبوب ترین مدل هایی که هرگز از مد نمی رود و  طرفداران خاص خود را دارد، جین می باشد. در ادامه جدیدترین مدل های مانتو جین ۱۴۰۱ مجلسی و اسپرت تا بلند و کوتاه همراه با مدل های مانتو جین کاغذی جلو باز و جلوبسته متناسب با هر سلیقه ای را در ادامه، با ما همراه باشید.

مدل جدید مانتو جین زنانه 1401

راهنمای خرید

مانتوهای جین در دو نوع ضخیم و کاغذی تولید می شوند. برای فصل های گرم سال مانتوهای جین کاغذی را انتخاب کنید و برای فصل های سرد هم مانتوهایی که پارچه ضخیمی دارند. مانتو جین ضخیم برای فصول گرم مناسب نیست زیرا که جنس پارچه جین یا لی رطوبت بدن را جذب نمی کند و همچنین دمای بدن را بالا می برند.

مانتو جین زنانه شیک

روسری هایی از جنس نخ، روسری های ابریشم کج راه، ابریشم توییل و روسری های پشمی بهترین انتخاب‌ برای ست کردن با مانتو‌های جین است، خصوصا در فصل پاییز اگر مانتوی جین انتخابی شما ضخیم است بهتر است از یک شال پشمی استفاده کنید. رنگ آبی مانتوی جین از رنگ های خنثی است که با دیگر رنگ ها مانند بژ، سفید، شیری، سیاه و خاکستری به خوبی ست می شود. اگر می خواهید ظاهرتان جلب توجه نکند از این دسته رنگ ها استفاده کنید.

مانتو جین دخترانه

برای ست کردن مانتو جین تیره شلوار های کتان رنگ تیره مانند شلوار کتان مشکی یا سورمه ای بپوشید. برای ست کردن مانتو جین روشن از شلوار های کتان به رنگ سفید یا عاجی استفاده کنید. اگر می خواهید مانتو تان را جلو باز بپوشید میتوانید زیر مانتو یک شومیز سفید بپوشید و آن را با شلوار سفید ست کنید.

انواع جدیدترین مدل های مانتو جین زنانه و دخترانه مجلسی و اسپرت ۱۴۰۱

مانتو لی زنانه

خانم های خوش سلیقه به پوشیدن لباس هایی از این جنس پارچه ی جذاب بسیار علاقه دارند و تلاش می کنند آنرا در استایل خود بدرستی استفاده کنند. مانتو های جین یکی از جذاب ترین مدل های مانتو است که در رنگ و طرح ها متفاوت وجود دارد که متناسب با هر سلیقه ای است

با مانتو لی چه بپوشیم

مدل مانتوهای جین اسپرت شیک ۲۰۲۲

خانم ها برای ست کردن کفش با مانتو لی بهتر است سراغ چهار گزینه اصلی کفش تخت، اسنیکرز، کفش پاشنه بلند ، نیم بوت و کفش عروسکی بروند و با توجه به سلیقه خود از بین این کفش ها انتخاب کنند. بهترین انتخاب ها برای ست کردن کفش با مانتو لی کفش های اسنیکر هستند که باید با توجه به رنگ شال و روسری و رنگ مانتوی خود رنگ آن ها را انتخاب کنید . کفش های اسنیکر سفید، خاکستری روشن و نقره ای آینه ای برای مانتوهای لی رنگ روشن مناسب هستند.

مانتو جین تیره

کفش مناسب با مانتو لی

شلوار مناسب با مانتو جین

مانتو جین مناسب تابستان شیک

مانتو جین مجلسی

مانتو لی پاییزه

با ما همراه باشید

نظرات