مدل های جدید مانتو عبایی زنانه و دخترانه فانتزی و خاص ۱۴۰۳ + راهنمای خرید عبا

0

مانتو عبایی دخترانه فانتزی : این روزها دختران محجبه و زیبا و البته خوش استایل به دنبال مانتو عبایی فانتزی می پوشند و یا می دوزند. در حرف تازه همراه ما باشید تا مدل های بیشتر آن ها را ببینید.

مانتو عبایی دخترانه فانتزی

مدل های جدید مانتو عبایی زنانه و دخترانه فانتزی و خاص ۱۴۰۳ + راهنمای خرید عبا

به طور کلی برای دوخت مانتو های عبایی از پارچه های محلی استفاده می شود. در کشور های عربی و حاشیه های خلیج فارس از پارچه های مخصوصی که برای دوخت این لباس ها تولید می کنند، استفاده می شود. اما بهترین پارچه برای دوخت عبا، پارچه ژاپنی است. البته به دلیل قیمت بالای این پارچه ها امروزه بسیاری از برند هایی که عبا تولید می کنند، سعی دارند از پارچه های دیگر نیز استفاده کنند تا از هزینه های بالا جلوگیری کنند.

مانتو عبایی زنانه

در گذشته مانتو های عبایی فقط به رنگ های مشکی و قهوه ای دوخته می شدند، اما امروزه رنگ های مختلفی از آن ها در بازار وجود دارد؛ به همین دلیل شما باید با توجه به استفاده ای که از مانتوی خود دارید رنگ آن را انتخاب کنید. یشنهاد ما به شما این است که اگر برای بیرون از منزل به دنبال مانتوی عبایی مناسب می گردید، از رنگ های تیره؛ و برای مجالس نیز از رنگ های روشن استفاده کنید.

مانتو عبایی دخترانه

بهترین آیتمی که می توانید با مانتو های عبایی ست کنید؛ شال است. بنابراین باید در انتخاب رنگ و طرح شال خود دقت کنید؛ زیرا در صورتی شما یک استایل بسیار جذاب خواهید داشت که شال مناسبی به سر کنید. اگر می خواهید متفاوت به نظر برسید، از کیف و کفش با رنگ و سبک متفاوت استفاده کنید.

مانتو عبایی فانتزی

مانتو های عبایی معمولا در سایز های بزرگ با قد بلند تولید می شوند. بانوانی که قد کوتاهی دارند باید به قد مانتو ها توجه کنند؛ و بهتر است در هنگام پوشیدن عبا از کفش های پاشنه بلند استفاده کنند.

مدل های مانتو عبایی

مدل های مانتو عبایی فانتزی

راهنمای خرید مانتو عبایی دخترانه

نکات خرید مانتو عبایی

مدل های جدید عبا زنانه

مانتو عبایی شیک

همراه ما باشید

نظرات