مدل کت کشمیر ۱۴۰۲ + عکس شکت و کت پاییزه

0

در این پست می توانید انواع مدل های جذاب مانتو پاییزه و مدل کت کشمیر ۱۴۰۲ و عکس شکت و کت پاییزه و جدیدترین مدل شکت پاییزه و بهترین مدل شکت ۱۴۰۲ و مدل کت پاییزه ۱۴۰۲ را مشاهده کنید.

مدل کت کشمیر 1402

مدل کت کشمیر ۱۴۰۲

یکی از مرغوب‌ترین پارچه‌هایی که برای تولید لباس‌های مختلف استفاده می‌شود پارچه کشمیر زنانه و دخترانه است. در دنیای مد همیشه جا برای لباس‌های کشمیر وجود دارد و هر ساله به یکی از ترند‌های محبوب تبدیل می‌شود. اگر سبک لباس‌های کلاسیک انگلیسی یا سبک‌های رسمی و شیک را نگاه کنید خواهید دید که در بیشتر آن‌ها از کشمیر یا پارچه توییت استفاده شده است. طرفداران مد در هر سنی که باشند از این پارچه استقبال فراوانی می‌کنند.

مدل کت کشمیر 1402

پارچه کشمیر بهتر است یا پارچه پشمی

مدل کت کشمیر 1402

پارچه کشمیر از دو لایه تشکیل شده که لایه اولیه و رویه آن از پشم بلندتری تشکیل شده است که به لایه محافظ معروف است و لایه بعدی از پشم کرکی و ریز تشکیل شده که به عنوان عایق عمل می کند.

مدل کت کشمیر 1402

همین امر باعث می شود گرمایش پارچه کشمیر بیشتر از پارچه پشمی باشد.

مدل کت کشمیر 1402

بخاطر لطافتی که کشمیر نسبت به پارچه پشمی دارد گرن تر است و پرطرفدارتر.

خصوصیات پارچه کشمیر را بدانید:

مدل کت کشمیر 1402

پارچه کشمیر به‌قدری نرم و لطیف است که با لمس آن از این‌همه لطافت و ظرافت لذت خواهید برد.

باوجوداینکه این پارچه دارای بافتی لطیف و سبک است اما پارچه مستحکمی است.

مدل کت کشمیر 1402

باید بدانید که ضخامت پارچه‌ی کشمیر از بسیاری از پارچه‌های دیگر بیشتر است بنابراین می‌تواند حرارت بدن را حفظ کند.

مدل کت کشمیر 1402

نرم بودن و ظرافت این پارچه به‌قدری است که اگر قطر پشم یک گوسفند عادی، ۳۶ میکرون باشد، قطر پشم بز کشمیر ۷ الی ۱۹ میکرون است. این الیاف منعطف هستند و به‌سادگی در همه فرم‌های مختلف تولید و به شکل نخ‌های سبک یا سنگین تنیده می‌شوند.

مدل کت کشمیر 1402

رنگ اصلی و طبیعی پارچه کشمیر، سفید، خاکستری و طیف‌های مختلف قهوه‌ای‌ است. بافت ظریف پارچه باعث می‎شود، پوشاک دوخته‌شده با پارچه کشمیری بسیار باکیفیت و لطیف از کار درآیند.

نظرات