بیوگرافی آرمان هژیرآزاد پسر کاظم هژیرآزاد و زویا امامی + شغل و ماجرای درگذشت

0

با بیوگرافی آرمان هژیرآزاد ۳۶ ساله اهل تهران و فرزند کاظم هژیرآزاد و زویا امامی بازیگران ایرانی ، عکس ها و تصاویر شخصی و هنری آرمان هژیرآزاد نوازنده سه تار و تار ، زندگینامه و زندگی شخصی و پیج اینستاگرام و علت درگذشت و حواشی و عکس ها و مراسم تشییع در بیوگرافی کامل در مجله حرف تازه آشنا شوید

بیوگرافی آرمان هژیرآزاد پسر کاظم هژیرآزاد و زویا امامی + اینستاگرام و ماجرای درگذشت

بیوگرافی آرمان هژیرآزاد فرزند کاظم هژیرآزاد

ارمان هژیرآزاد ۳۶ ساله و متولد تهران پسر کوچک کاظم هژیرآزاد بازیگر سریال زخم کاری و زویا امامی دیگر بازیگر کشورمان است که در ۸ شهریور ۱۴۰۰ بر اثر کرونا و کووید ۱۹ جان خود را از دست داد.

سوابق موسیقی و نوازندگی

آرمان فرزند کاظم هژیرآزاد فعالیت موسیقی را مانند برادرش آرش از کودکی آغاز کرده و به دلیل علاقه به رشته موسیقی وارد دانشگاه موسیقی شد . آرمان عضو گروه موسیقی میراث بود که نوازندگی سه تاز و تار را با مهارت در کنسرت ها بر عهده داشت

بیوگرافی آرمان هژیرآزاد فرزند کاظم هژیرآزاد

گروه موسیقی میراث به خوانندگی حمید خزاعی و سرپرستی و آهنگسازی آرش قاسمی با دیگر اعضا به نام های تورج زادپور (تار)، مهدی کروندیان (تار)، محمد نوزادی (تار)، پرستو مرادی (بم تار)، مهرداد میرزائی (کمانچه)، فرزان پور عارف (کمانچه)، امین رحیمی (نی)، امین جهانگیری (سنتور)، صالحه زهره وند (چنگ)، مرجان مهربان (قانون)، ارمان هژیر آزاد (شور انگیز)، بهرنگ حکیمی پور (رها)، بهرخ شورورزی (هم خوان)، ثمین مهرپویان (هم خوان)، فرزاد خورشید سوار (کوبه ای)، ندا بهزاد (کوبه ای) و عمران فروزش (کوبه ای) به عنوان نوازنده های گروه میراث و … می باشدا تاکنون کنسرت های ییادی برگزار کردند.

اینستاگرام و عکس های آرمان هژیرآزاد نوازنده سه تار

اینستاگرام آرمان هژیرآزاد

صفحه رسمی این هنرمند با نشانی … در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است

گفتنی است که کاظم هژیرآزاد و همسرش زویا امامی سال ها پیش ازدواج کردند و ثمره این ازدواج دو پسر به نام آرش و آرمان می باشد. آرش مدرس و نوازنده ساز پیانو است که در آموزشگاه موسیقی مشغول تدرس پیانو می باشد و حالا بر اثر ویروس کرونا داغدار برادرش می باشد.

نظرات