علت فوت ناگهانی پسر کاظم هژیرآزاد چه بود؟ آرمان پسر کاظم هژیرآزاد کیست

0

کاظم هژیرآزاد بازیگر داغدار شد او امروز در سوگ از دست دادن پسرش آرمان نشست در ادامه جزئیات خبر درگذشت و علت فوت آرمان پسر کاظم هژیرآزاد بازیگر سینما و زویا امامی بازیگر بر اثر کرونا در ۷ شهریور ۱۴۰۰ با جزئیات جدید و کامل درگذشت فرزند کاظم هژیرآزاد و زویا امامی دو بازیگر ایرانی را بخوانید

علت فوت ناگهانی پسر کاظم هژیرآزاد چه بود؟ آرمان پسر کاظم هژیرآزاد کیست

درگذشت ناگهانی پسر کاظم هژیرآزاد و زویا امامی بازیگر

کاظم هژیرآزاد و زویا امامی عزادار پسرشان آرمان شدند ‌و علت درگذشت و فوت آرمان هژیرآزاد فرزند این دو بازیگر کرونا اعلام شده است.

کاظم هژیرآزاد بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون سال ها پیش با زویا امامی بازیگر با سابقه کشورمان ازدواج کرده و دارای دو پسر به نام آرمان و آرش است و همسرش زویا امامی در سوگ فرزندشان نشستند.

فرزند کاظم هژیرآزاد و زویا امامی بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

آرمان هژیرآزاد جوانی ۳۶ ساله بود که به دلیل کرونا جان باخت.

کاظم هژیرآزاد این روزها در سریال «زخم کاری» خوش درخشیده است.

درگذشت ناگهانی پسر کاظم هژیرآزاد و زویا امامی

آرش در زمینه موسیقی فعالیت دارد و موزیسین و مدرس پیانو است و آرمان پسر دیگرش دانش آموخته تار و سه تار می باشد که در تاریخ ۷ شهریور ۱۴۰۰ بر اثر کرونا درگذشت

بیوگرافی و عکس آرمان پسر کاظم هژیرآزاد و زویا امامی بازیگر

 

کاظم هژیر آزاد و زویا امامی

کاظم هژیرآزاد در سال ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد. او در سال آخر دبیرستان یعنی تابستان سال ۱۳۴۸ برای فراگرفتن هنر بازیگری، به هنرکده آزاد هنرپیشگی آناهیتا رفت و شیوه استانیسلافسکی را زیر نظر استاد مصطفی اسکویی آموزش دید و در چندین نمایش صحنه ای و تله تئاتر با گروه آناهیتا به ایفای نقش پرداخت. وی سال ۱۳۶۱ از گروه جدا شد و به صورت آزاد، با گروه های مختلف تهرانی همکاری کرد که این همکاری همچنان ادامه دارد.

زویا امامی متولد ۱۳۳۴ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است و در سال ۷۹ با فیلم شیفته به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی سجادی وارد دنیای سینما شد . زویا امامی در این فیلم در نقش همسر جمشید ایفای نقش کرد.

نظرات