رزرو آنلاین هتل ویستریا تهران و مشاهده قیمت در رهی نو

0

یکی از جدیدترین هتل‌های ۵ ستاره که در شمال پایتخت قرار دارد، هتل ویستریا تهران است. این هتل برای کسانی که به دنبال جایی برای اقامت چند روزه در تهران و دریافت خدمات متنوع با کیفیت عالی هستند، کاملا ایده‌آل خواهد بود. این هتل بی‌نظیر و لوکس، کاملا بهداشتی و تمیز بوده و کارکنان بسیار خوش برخوردی دارد که یکی از عوامل موثر در جلب رضایت مشتریان به شمار می‌رود. علاوه بر آن، در محیطی دنج و بی سروصدا قرار دارد، که موجب آرامش مسافران است.

همچنین در صورتی که می‌خواهید چند روز به صورت لاکچری و رویایی در تهران بگذرانید یا مهمان خارجی دارید، می‌توانید از طریق سامانه رزرو آنلاین هتل،  برای خود یا مهمانتان اتاق و یا سوئیت رزرو کنید.

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران در سال ۱۳۹۸ در شمال تهران تاسیس شده است و به عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره بین المللی در تهران شناخته می‌شود. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند، به راحتی به جاذبه‌های گردشگری تهران دسترسی دارند. همچنین می‌توانند از سالن‌های چند منظوره هتل برای برگزاری جلسات و مراسمات متنوع استفاده کنند.

در این هتل لوکس، مهمانان و مسافران می‌توانند از خدمات و امکانات مختلفی که ارائه می‌شود، بهره مند شوند. شایان ذکر است که این هتل در ۵ کیلومتری جاذبه‌های گردشگری مانند کاخ سعد آباد، کتابخانه سلطنتی، باغ فردوس، موزه سینما و موزه جهان نما واقع شده است. همچنین در ۷ کیلومتری مراکز خرید نظیر پالادیوم، ارگ، قائم، تندیس، مرکز خرید الهیه و جردن قرار دارد. بنابراین به راحتی می‌توانید به مکان‌های تفریحی مختلف دسترسی داشته باشید.

 هتل ویستریا

طراحی و دکوراسیون هتل، بسیار مدرن و شیک است و این زیبایی حتی در لابی نیز قابل مشاهده است. سرامیک‌ها با مبلمان متناسب خود فضای دلنشینی را ایجاد کرده‌اند و لوسترهای زیبایی که از سقف آویزان هستند، کاملا درخشان جلوه می‌کنند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ویستریا تهران

اتاق‌های اقامتی این هتل در طبقات ۴ تا ۱۰ این هتل پراکنده شده‌اند. در هتل ۵ ستاره ویستریا می‌توان اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی را متناسب با سلیقه خودتان انتخاب کرد. برخی از اتاق‌های قابل رزرو شامل موارد زیر هستند:

اتاق یک تخته و دو تخته

این اتاق‌ها دارای پنجره‌های تمام قد هستند که منظره زیبایی از تهران را به نمایش می‌گذارند.

سوئیت ویستریا

این سوئیت‌ها دارای اتاق خواب‌های بزرگ و نشیمنی جداگانه هستند که از مبلمان شیک برای دکوراسیون آنها استفاده شده است.

سوئیت پرزیدنتال

این نوع سوئیت نسبت به سوئیت‌های معمولی کوچکتر هستند و متراژ کمتری دارند.

اتاق کینگ

اتاق‌های کینگ معمولا از اتاق‌های دو تخته بزرگتر هستند اما نسبت به سوئیت‌ها متراژ کمتری دارند.

امکاناتی که در داخل این اتاق‌ها و سوئیت‌ها به مسافران ارائه می‌شوند، شامل موارد زیر هستند:

لوازم بهداشتی

 – یخچال، تلویزیون

تلفن

مبلمان

پاور سوئیچ

سیستم سرمایشی و گرمایشی

آباژور

 – روم سرویس

مینی بار

سرویس فرنگی

اینترنت نامحدود

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق‌ها و سوئیت‌ها بسیار شیک و لوکس است و مسافران می‌توانند با خیال راحت استراحت کنند و زمان خوبی را سپری کنند. همچنین افرادی که برای سفر کاری در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند از میز تحریر، اینترنت و سایر امکانات موجود استفاده کنند و با خیال آسوده به کارهای خود رسیدگی کنند.

هتل ویستریا

رزرو آنلاین هتل ویستریا تهران در سامانه رزرو آنلاین رهی نو

اگر می‌خواهید با روشی ساده در هتل ویستریا تهران برای خود و یا مهمانان خود، اتاق رزرو کنید، تنها کافی است که رزرو خود را از طریق سامانه آنلاین رهی نو در لینک زیر انجام دهید. رهی نو پلتفرمی برای شما مهیا کرده است که به راحتی به هتل‌های متنوع در شهرهای مختلف دسترسی داشته باشید و اتاق مورد نظر خود را به آسانی رزرو کنید.

https://www.raheeno.com/hotel/1561/هتل-ویستریا-تهران.aspx

مشخصات عمومی هتل ویـستریا تهران

هتل ویستریا تهران یکی از هتل‌های تازه تاسیس است که ویژگی‌های زیر را دارد:

هتل ۵ ستاره

 – در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است

 – ۸ طبقه منفی و ۱۲ طبقه مثبت دارد

۹۸ باب اتاق دارد

 – سه سالن مختلف دارد

آدرس هتل: تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، ابتدای خیابان احمد زمانی

امکانات ویژه هتل ویستریا تهران

این هتل در تهران خدمات و امکانات رفاهی متنوعی را برای جلب رضایت مشتریان ارائه می‌دهد. البته شایان ذکر است که برخی از این خدمات رایگان نیستند؛ با این حال می‌توانند آرامش مورد نیاز مسافران را مهیا کنند. برخی از مهم‌ترین خدماتی که در هتل ویستریا تهران ارائه می‌شوند، عبارت‌اند از:

مرکز سلامت و اسپا

یکی از بهترین امکاناتی که در این هتل برای مسافران ارائه می‌شود، قابلیت استفاده از مرکز سلامت و اسپا است. به این منظور شما می‌توانید از استخر، جکوزی، حمام ترک، سالن ورزشی مجهز، ماساژ و غیره استفاده کنید.

مطمئنا بعد از یک روز سخت و پر تنش، آب تنی کردن و یا ماساژ می‌تواند بسیار موثر باشد و خستگی را به طور کامل از بدن دفع کند.

داشتن سالن‌های چند منظوره

در هتل ویستریا، سه سالن مختلف وجود دارد که هر یک برای کار خاصی قابل استفاده است. یک سالن مخصوص برگزاری جلسات و همایش و غیره است که مجهز به سیستم صوتی و تصویری، پروژکتور و تجهیزات ترجمه همزمان به همراه پذیرایی از مهمانان می‌باشد. سالن دوم مختص برگزاری مراسمات عقد است که می‌توان در آن سفره عقد همراه با وسایل و تجهیزات مخصوص و همچنین میزبانی از مهمانان را انجام داد. سالن سوم جهت برگزاری مراسم عروسی با ظرفیت ۴۰۰ نفر است که در آن از میز، صندلی و دکوراسیون شیک و جذابی استفاده شده است.

 – خدمات پارکینگ و ماشین

این هتل متناسب با ظرفیت اتاق‌های خود، پارکینگ دارد. بنابراین فقط برای ۹۸ خودرو در پارکینگ ظرفیت وجود دارد که به غیر از روزهای شلوغ، در بقیه روزها مشکلی بابت پارک ماشین وجود ندارد. همچنین امکان اجاره ماشین و تاکسی سرویس نیز وجود دارد.

کافی شاپ و رستوران هتل ویستریا تهران

در طبقه همکف هتل ویستریا تهران ، مسافران با یک رستوران روبرو می‌شوند که در آن انواع غذاهای ایرانی و خارجی برای مسافران و مهمانان سرو می‌شود. همچنین در تابستان و در شب‌های گرم و پر ستاره، رستوران اسکای لانچ این هتل آماده سرویس دهی به مهمانان است. در این هتل لاکچری یک کافی شاپ نیز وجود دارد که مهمانان می‌توانند برای صرف میان وعده به آنجا مراجعه کنند. کافه ویستریا نیز دارای محیط دلنشین و آرام بخشی است که می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و یا دسر و خوراکی‌های متنوع لذت برید و سفری خاطره‌انگیز برای خود و همراهانتان بسازید.

 

نظرات