راهنمای جامع خرید کیف و کفش چرم اداری زنانه

0

حضور در محیط کاری مستلزم داشتن پوشش مناسب، راحت و در عین حال زیبا و با دوام است. خانم‌های ایرانی اصولا در محیط بیرون از یک مانتو، شلوار، روسری، کیف و کفش به عنوان پوشش اصلی استفاده ‌می‌کنند. اما در میان این پوشش‌ها کیف و کفش اهمیت بیشتری دارند چرا که خانم‌های کارمند، دانشجو، اساتید دانشگاه و حتی مدیران رده بالا ساعات زیادی از روز را سرپا هستند و همچنین وسایل و تجهیزات زیادی را باید به همراه داشته باشند. به جرات ‌می‌توان گفت بهترین متریال مورد استفاده در کیف و کفش اداری زنانه چرم است. کفش چرم زنانه اداری این امکان را فراهم می‌کند که بدون کمترین درد در ناحیه کمر و پا و با استایلی بسیار شیک ساعت‌ها در بیرون از خانه مشغول فعالیت‌های روزمره باشید.

در این مقاله تصمیم داریم انواع کیف و کفش چرم زنانه به زیبایی استایل و سلامت جسم شما کمک کنیم.

 کیف و کفش اداری

 

انواع کفش چرم زنانه اداری

همانطور که گفته شد چرم بهترین متریال برای کفش زنانه اداری است. چرم از بو گرفتن پا پیشگیری کرده و همچنین بسیار شیک به نظر ‌می‌رسد. چرم طبیعی ماندگاری بسیار بالایی دارد و با اینکه در زمان خرید متوجه خواهید شد که قیمت کفش چرم زنانه اداری نسبت به دیگر مدل‌های بیشتر مدل‌های است اما ماندگاری بالای کفش این خرید را منطقی به نظر ‌می‌رساند. تفاوتی ندارد که چند سال سن دارید و یا اینکه به کدام استایل علاقه دارید حتما کفش چرم مناسب با استایل شما در ایران تولید شده است. از پرطرفدارترین مدل‌های کفش چرم زنانه که برای محیط اداری مناسب است ‌می‌توان به موارد زیر اشاره داشت

کیف و کفش اداری

کفش چرم اداری پاشنه دار

کفش چرم اداری پاشنه دار یکی از پرطرفدارترین کفش‌ها برای محیط اداری و دانشگاه‌ است. بد نیست بدانید که پوشیدن کفشی که پاشنه آن به میزان منطقی بلند است به سلامت کمر شما کمک ‌می‌کند و از کمر دردهایی که بر اثر ایستادن‌های متوالی ایجاد ‌می‌شود پیشگیری خواهد کرد. اگر قد شما نسبتا کوتاه است و یا به استایل اداری و رسمی ‌علاقه دارید این مدل کفش بهترین انتخاب برای شما است. این کفش اندام شما را مناسب نشان داده و همچنین به بلندتر دیده شدن قد شما کمک خواهد کرد. از آنجایی که کفی این کفش‌ها اغلب طبی هستند پای شما دچار بو گرفتگی نخواهد شد و همچنین قالب داخلی آن با ساختار داخلی پا همخوانی دارد.

کفش چرم زنانه کلاسیک

کیف و کفش اداری

کفش چرم اداری زنانه که پاشته چندان بلندی ندارد اما رویه آن کاملا سطح پا را پوشش ‌می‌دهد با نام کفش چرم زنانه کلاسیک شناخته ‌می‌شود. این کفش را ‌می‌توان با انواع شلوار راسته و پارچه ای زنانه قد ۹۰ یا ۱۰۰ و یا انواع شلوار جین و کتان پوشید. این کفش پاشته چندانی ندارد و برای خانم‌هایی که عادت به کفش پاشنه بلند ندارند و یا اینکه قد بلندی دارند بسیار مناسب است. پوشیدن کفش چرم بدون پاشنه بسیار راحت است و قدرت حرکت زیادی برای خانم‌های ایجاد ‌می‌کند. این کفش‌ها نیز با وجود کفی طبی از بو گرفتن پا و بروز بیماری‌های پوستی در پا پیشگیری ‌می‌کند.

کفش چرم زنانه کتانی

پوشیدن کتانی با انواع شلوار اسلش زنانه، شلوار جین و حتی انواع شلوار کتان مورد توجه خانم‌های جوان است. دخترانی که در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و با به تازگی مشغول به کار شده‌اند و به استایل‌های اسپرت علاقه دارند بیشترین طرفداران این مدل کفش را تشکیل ‌می‌دهند. کفش چرم اداری کتانی در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف تولید ‌می‌شود و از آنجایی که رویه آن کاملا چرم است حتی در تابستان نیز قابل استفاده هستند.

کفش اداری صندل

صندل زنانه تمام چرم از دیگر مدل کفش‌هایی است که خانم‌ها جوان در تابستان به آن علاقه دارند. رویه این کفش چندان پوشش کاملی ندارد و از این رو در فصول گرم سال و در شهرهای گرمسیر مورد توجه خانم‌ها قرار دارد. پوشیدن این کفش با انواع شلوار پارچه ای، شلوار جین و کتان و حتی شلوار اسلش زنانه رایج است. کفش صندل اداری هم به صورت پاشنه دار و هم به صورت بدون پاشنه تولید ‌می‌شود.

کفش بوت و نیم بوت زنانه اداری

از دیگر کفش‌های بسیار مناسب در فصل‌های سرد سال و برای محیط اداری کفش بوت و نیم بوت است. البته پوشیدن کفش نیم بوت بیشتر مورد توجه خانم‌ها است. دلیل این امر گرم بودن محیط داخلی اداره و شرکت است. نیم پوت‌ها تمام پا را پوشش ‌می‌دهد و پاشنه آن نیز در مدل‌های مختلف تولید ‌می‌شود؛ از این رو با هر مدل شلوار ‌می‌توانید آن را ست کنید.

انوع کیف چرم زنانه اداری

کیف و کفش اداری

همانطور که در ابتدا گفته شد کیف و کفش چرم اداری از ضروری‌ترین ابزار کار خانم‌های دانشجو و کارمند است. اغلب خانم‌های کارمند و دانشجو نیاز به کیف چرم اداری زنانه سایز بزرگ دارند تا بتوانند در آن کتاب و اشیایی که در طول روز به آن‌ها نیاز پیدا ‌می‌کنند را در آن جمع کنند. در صورت خرید کیف زنانه شیک که با چرم طبیعی دوخته شده باشد ‌می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید بدون اینکه دچار پارگی و یا مشکلات این چنین شود. از پرطرفدارهای کیف چرم اداری باید به مدل‌های زیر اشاره داشت.

کیف چرم اداری زنانه رو دوشی

خرید کیف چرم اداری زنانه رو دوشی یکی از بهترین انتخاب‌های خانم‌ها کارمند است. چرا که استفاده از آن با توجه به سنگینی کیف اذیت کننده نخواهد بود. اگر قد بلند هستید در انتخاب کیف بهتر است از کیف‌های بزرگتر  استفاده کنید. این انتخاب مکان کافی برای قرار دادن وسایل شخصی را فراهم ‌می‌کند. اما اگر قد کوتاه هستید بهتر است که از کیف‌های نسبتا کوچک کمک بگیرید. کیف‌های بزرگ اگر روی دوش قرار بگیرند قد را کوتاه نشان ‌می‌دهند.

کیف چرم اداری زنانه دستی

کیف چرم اداری زنانه دستی نسبت به مدل‌های رودوشی کوچکتر دوخته ‌می‌شوند. اگر تصمیم به خرید کیف چرم اداری دست دوز دارید بهتر است از بین مدل‌های دستی یک انتخاب مناسب داشته باشید. اگر وسایل شخصی شما چندان زیاد نیستند این بهترین انتخاب برای خانم‌های کوتاه قد است. کیف چرم اداری دست دوز بهتر است تطابق رنگی مناسبی با رنگ لباس داشته باشند. چرا که بیشتر از کیف چرم رودوشی دیده ‌می‌شوند.

از شما دعوت ‌می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی sorenaleather.com مراجعه نمایید و انواع کیف و کفش سورنا را مقایسه کنید. محصولات همگی از چرم طبیعی دوخته شده و به صورت ست و تکی به فروش ‌می‌رسد.

نظرات