میکروبلیدینگ یا میکروپیگمنتیشن؟ کدام رشته درآمد بیشتری دارد؟

1

میکروبلیدینگ یا میکروپیگمنتیشن؟ کدام رشته درآمد بیشتری دارد؟

آرایشگری جزو مشاغل بسیار پرطرفدار و پردرآمد این روزهاست. دوره های اموزشی که برای آمادگی علاقه‌مندان به این حرفه برگزار می‌ شود، گرایش‌های بسیار مختلفی دارد. اما در میان این دوره های آموزشی، آموزش میکروپیگمنتیشن ابرو و آموزش میکروبلیدینگ طرفداران بیشتری دارد. با توجه به اینکه صورت و اجزای آن یکی از فاکتورهای اصلی در زیبایی به شمار می‌رود، بنابراین اینگونه رشته ها همیشه مشتری خود را دارند و می‌توان از این طریق درآمد بسیار بالایی بدست آورد.

میکروبلیدینگ

رشته میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن هر دو در دسته آرایش نیمه دائم قرار می‌گیرند و شباهت‌هایی نیز به هم دارند. اما کاملا یکسان نیستند. برای اینکه بدانید از طریق کدام یک از این دو رشته می توانید درآمد بیشتری داشته باشید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

میکروپیگمنتیشن

یکی از دوره های آموزش آرایشگری که امروزه دارای مخاطبان بسیاری است، آموزش میکروپیگمنتیشن می باشد. در این روش زیباسازی چهره که جز روش های آرایش نیمه دائمی در نظر گرفته می شود، به کمک وسایل استریل شده یکبار مصرف و سوزن های مخصوص، رنگدانه های طبیعی به لایه های زیرین پوست تزریق شده و باعث زیبایی و از بین رفتن عیوب چهره می شود. البته لازم به ذکر است که این روش کمترین آسیب را به پوست وارد می کند.

امروزه از آموزش میکروپیگمنتیشن علاوه بر ابرو برای سایر اجزای صورت مانند خط لب، خط چشم و … نیز استفاده می شود. بنابراین کاربرد آن بسیار متنوع است و طبیعتا بازار کار بهتری نیز دارد. از روش میکروپیگمنتیشن برای متعادل سازی، بازسازی چهره و قرینه سازی استفاده می شود.

بسیاری از افراد میکروپیگمنتیشن را همانند تاتو می دانند. اما این دو روش در اصل با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. با توجه به این موارد، می توان دریافت که چرا این دوره آموزش آرایشگری بازار کار خوبی دارد و گرایش به سمت آن زیاد است.

میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ نیز یک روش آرایش نیمه دائمی برای حالت دادن و قرینه سازی ابروهاست. بسیاری از افراد که ابروهای نازک و کم پشتی دارند، ترجیح می دهند از این نوع روش های آرایشی برای پرپشت نشان دادن ابروهای خود استفاده کنند. از روش میکروبلیدینگ نیز می توان برای خط لب، سایه لب، خط چشم و بن مژه استفاده کرد. در روش میکروبلیدینگ ابرو، به کمک سوزن های یک بار مصرف، رنگدانه های مخصوصی به بافت های سطحی پوست تزریق می شود که باعث پر پشت نشان داده ابرو خواهد شد. میکروبلیدینگ نیز گاهی با تاتو ابرو اشتباه گرفته می‌شود. در صورتی که تکنیک اجرا، ابزار مورد استفاده، و نتیجه کار در این روش کاملا با تاتو متفاوت است.

 

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن به ظاهر بسیار شبیه به هم هستند. به همین دلیل بسیاری این دو رشته را یکی می‌دانند. اما تفاوت های زیادی بین آن‌ها وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

– اولین تفاوت این دو دوره آموزش آرایشگری در ابزاری است که آرایشگران استفاده می نمایند. در میکروبلیدینگ از قلم های غیر الکتریکی استفاده می‌شود که با فشار دست رنگدانه ها را وارد پوست می‌کنند. اما در میکروپیگمنتیشن، از قلم های الکتریکی با قابلیت تنظیم سرعت دور موتور استفاده می شود.

– دومین تفاوت این دو روش در میزان ورود رنگ به عمق پوست می باشد. در میکروبلیدینگ،‌ رنگ به لایه های سطحی نفوذ می‌کند، اما در میکروپیگمنتیشن، جوهر به لایه های عمیق‌تری وارد می شود که به همین دلیل ماندگاری بیشتری دارد.

– میکروبلیدینگ روش تهاجمی تری نسبت به میکروپیگمنتیشن است. زیرا رنگدانه را از طریق برش خطی وارد پوست می کند و در نتیجه پوست آسیب بیشتری می‌بیند. در صورتی که روش تزریق رنگدانه در میکروپیگمنتیشن به صورت نقطه نقطه است. بنابراین دوره نقاهت میکروبلیدینگ طولانی تر خواهد بود.

– از نظر نتیجه کار می‌توان گفت که میکروبلیدینگ ظاهر طبیعی تری را در ابرو ایجاد می‌کند. زیرا خطوط نازکی مانند تار موهای ابرو ایجاد می‌کند که در نتیجه مانند ابروی طبیعی مشتری به نظر می‌رسد. اما در روش میکروپیگمنتیشن، رنگدانه به صورت یکنواخت در کل ابرو پخش می‌شود.

در انجام میکروبلیدینگ یا میکروپیگمنتیشن باید در نظر داشته باشید که در روزهای ابتدایی رنگ ابروها بسیار تیره است اما با گذشت زمان حالت طبیعی تری به خود می گیرد. اما به صورت کلی میکروبلیدینگ حالت طبیعی تری نسبت به میکروپیگمنتیشن دارد.

 میکروبلیدینگ

معرفی آموزشگاه رز سرخ

اکنون که با ویژگی های دو روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن آشنا شدید، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام روش را ترجیح می‌دهید. پس از تصمیم گیری در این مورد، قدم بعدی ثبت نام در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر برای گذراندن دوره آموزشی مورد نظرتان است.

آموزشگاه رز سرخ از جمله موسسات آرایشگری معتبر می باشد که به کمک اساتید مجرب دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن و آموزش میکروبلیدینگ را برای علاقه مندان به این حرفه برگزار می کند. یکی از مزیت های اصلی این آموزشگاه استفاده از ابزار به روز و با کیفیت است تا هنرجویان به طور کامل با ابزار جدید آشنا شده و پس از ورود به بازار کار دچار چالش و مشکل نشوند. از سوی دیگر با توجه به اینکه زیبایی ابرو بسیار مهم است و تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد، در دوره آموزشی این رشته ها در آموزشگاه رز سرخ تلاش می‌شود تمام روش های قرینه سازی، کار با قلم، انتخاب سوزن و رنگ مناسب و … به طور کامل و با جدیدترین متدهای آموزشی توضیح داده شود.

همچنین، در این آموزشگاه هنرجویان می توانند با تمام ابزار های مدرن موجود در بازار، روش ها و تکنیک های پر کردن ابرو، فرم دادن به آن و … آشنا شده و به صورت کاملا عملی و تحت نظر مربیان حرفه ای تمرین کنند. با توجه به اینکه در پایان دوره های این آموزشگاه مدارک معتبر بین المللی و داخلی ارائه می شود، لذا هنرجویان می توانند به راحتی به کمک آن وارد بازار کار شوند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

 

 

 

 

1 دیدگاه در “میکروبلیدینگ یا میکروپیگمنتیشن؟ کدام رشته درآمد بیشتری دارد؟

  1. مریم حبیبی گفت:

    خیلی مطلب خوبی بود. ممنون از اینکه این محتوا رو منتشر کردید.

نظرات