آشنایی با طرح لایه باز و دانلود از سایت اول طرح

0

آشنایی با طرح لایه باز و دانلود از سایت اول طرح

در این مقاله سعی داریم اطلاعات جامع و مفیدی در مورد طرح لایه باز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امید است شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند.

به طور اساسی طرح لایه باز به دو صورت کلی وجود دارد :

۱- طرح لایه باز گرافیکی

۲- طرح لایه باز PSD

طرح یا فایل لایه باز گرافیکی عموما به فایل هایی گفته می شود که کاربر به تمامی جزئیات و المان های آن ها دسترسی کامل جهت ویرایش دارد. در فایل لایه باز گرافیکی کاربران دسترسی به تمامی داده ها ، از جمله  متنی و تصویری جهت ویرایش و ذخیره مجدد را دارند. شما با دانلود طرح لایه باز از سایت اول طرح می توانید هر یک که به طراحی دلخواه شما نزدیکتر است را انتخاب کنید و سپس با اعمال تغییرات جزئی آن را آماده چاپ و یا انتشار کنید.

طرح لایه باز PSD از دیگر طرح های لایه باز می باشد.PSD  فرمت منحصر به فرد برنامه فتوشاپ می باشد. کاربران می توانند فایل های فتوشاپ خود را در قالب این فرمت ذخیره کنند و در اختیار عموم قرار دهند. در اینصورت افرادی که قصد استفاده از این فایل را دارند به راحتی آن ها را در مسیر هدف خود از جمله طراحی پوستر ، آگهی ترحیم و …. قرار می دهند.

 

 طرح لایه باز

سایت اول طرح

سایت اول طرح ، با تجربه چندین ساله خود در زمینه طراحی گرافیک و با بهره مندی از طراحان مجرب ، خدمات متنوعی را در زمینه ی طراحی کارت ویزیت ، طراحی تراکت و … ارائه می دهد ، که شما عزیزان با خیالی راحت می توانید از خدمات آن ها استفاده نمایید.

سایت اول طرح امکان دانلود فایل های لایه باز با موضوعات مختلف را برای کاربران فراهم کرده است و در این سایت سلیقه ی تمامی افراد مد نظر گرفته شده است. به روزترین طرح های لایه باز و بسته در سایت اول طرح به راحتی در دسترس است. فایل های لایه باز به طور کلی قابلیت حذف ، اضافه کردن و یا تغییر در بخش های جدید را دارند. طرح های لایه باز که در سایت اول طرح ارائه می شود برای صرف جویی در وقت بسیار گزینه مناسبی هستند. برای مثال اگر شما عزیزان قصد طراحی کارت ویزیت و یا تراکت را داشته باشید بدون نیاز به طراحی از پایه می توانید تنها با تغییر جزئیات دلخواه خود در طرح لایه باز به طراحی مد نظر خود دست پیدا کنید.

طرح لایـه باز بنر مذهبی ، همانطور که در مطالب فوق مطرح شد ، سایت اول طرح این دسترسی را به کاربران می دهد تا به نحوه ی دلخواه فایل مد نظر را ویرایش کنند. به طور کلی بنر ها در زندگی امروزه موارد مصرف فراوانی در مراسم ها و جشن ها دارند. از این رو بنرهای مذهبی در مراسم های محرم و ماه صفر طرفداران ویژه ی خود را دارد. لذا طراحی آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

یکی از ابتدایی ترین روش های تبلیغات برای هر کسب و کار استفاده از تابلو تبلیغاتی در مکان کسب می باشد. در این حرفه ، طراحی می بایست طوری باشد که علاوه بر شناساندن چهره ی تجاری افراد به مشتریان ، نام و اعتبار آن ها را در ذهن دیگران ماندگار کند. در سایت اول طرح ، طرح لایه باز بنر مشاغل ، برای کسب و کار های مختلف قرار دارد ، کاربران می توانند با دانلود طرح لایه باز ، به دلخواه خود آن را ویرایش و سپس ذخیره نمایند. طرح لایـه باز عموما مورد استفاده افرادی می باشد که زمان کافی برای طراحی حرفه ایی و با دقت ندارند. در این صورت تنها با تغییر نکات مد نظر خود در طرح لایـه باز می توانند به طرح دلخواه خود دسترسی پیدا کنند.

طرح لایه باز

طرح لایه باز

امروزه یکی از روش های پربازده تبلیغات مشاغل مختلف در جامعه توزیع تراکت می باشد. طرح لایه باز تراکت امکان دارد به صورت متن ، تصویر و یا تلفیقی از هر دو مورد باشد. هنگامیکه فایل لایه باز را در اختیار دارید تمامی موارد متن و تصویر را می توانید متناسب با کسب و کار خود تغییر دهید. در سایت اول طرح ، شما می توانید متناسب با نوع تبلیغات خود طرح تراکت لایه باز رنگی و یا سیاه و سفید را دانلود نمایید و پس از قرار دادن مشخصات کسب و کار خود آن را چاپ نمایید. فایل لایه باز برای شما عزیزان امکانات فوق العاده ایی از نظر دسترسی طراحی تمامی جزئیات ذکر شده را فراهم می سازد. طرح لایـه باز امروزه مورد قبول بسیاری از گرافیست های مطرح جهان می باشد.

تصویر دوربری شده یکی از رایج ترین فرمت های قابل استفاده بین طراحان وب سایت و گرافیست ها به شمار می رود. این فرمت از عکس ، دارای بک گراند حتمی نمی باشد و می توان به راحتی حاشیه را در نظر نگرفت و حذف نمود. فایل png همان فرمت تصویر دوربری شده است که از فرمت های مطرح ذخیره سازی تصاویر به شمار می رود. عکس دوربری شده از آنجا که بدون پشت زمینه می باشد در اکثر موارد از کیفیت قابل توجهی برخوردار است. طرح لایـه باز در برخی موارد شامل تعدادی از فایل های  pngمی شود که به سهولت توسط کاربران قابلیت ویرایش و ذخیره سازی دارد.

همانطور که اشاره شده طرح لایه باز در عصر تکنولوژی و تبلیغات نوین امروز بسیار پر طرفدار می باشد و دانلود طرح لایـه باز از سایت اول طرح به عنوان مرجع طرح لایه باز گرافیکی و تصویر دوربری شده قابل انجام است. برخی از طرح های لایه باز بصورت رایگان می باشد در صورتی که برای تعدادی دیگر می بایست هزینه ایی به شرکت مربوطه پرداخت نمایید.

کارت ویزیت از دیگر مواردی است که برای معرفی برندینگ و مشاغل فردی و گروهی از آن استفاده می شود. طرح لایـه باز کارت ویزیت نیز در سایت اول طرح به تعداد فراوان ، در اختیار کاربران قرار دارد تا بتوانند محتوا های متنی و تصویری آن را ویرایش و ذخیره کنند.

یکی از موارد استفاده طرح لایـه باز در بین مشاغل چاپ و تکثیر ، طرح لایه باز آگهی ترحیم می باشد که می توانند از سایت اول طرح دانلود نمایند و مطابق با مشخصات ارائه شده توسط مشتری ویرایش کنند و برای مراسم ترحیم چاپ کنند.

هر اداره و ارگانی موظف به داشتن ست اداری می باشد تا تمامی مراحل نامه نگاری رسمی را در چهارچوب تعیین شده بتوانند انجام دهند.از جمله فاکتور هایی که در ست اداری مطرح می باشد سربرگ است.

طرح لایه باز

دانلود تصویر دوربری شده

طرح لایـه باز در مواردی نظیر سربرگ ها بسیار پرکاربرد می باشد. فایل لایه باز سربرگ به طراح این امکان را می دهد تا براساس رنگ سازمانی و لوگوی مدنظر سربرگ را ادیت نمایند.

از فاکتور های بسیار مهم دیگر علاوه بر سربرگ ، لوگو در ست سازمانی می باشد. لوگو یک نشان گرافیکی شامل علامت ، سمبل ، نوشتار و یا تلفیقی از موارد یاد شده است. این نشان گرافیکی برای تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک استفاده می شود.

یکی از روش های محبوب و پربازده برای تبلیغات این روز ها استفاده از شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام می باشد. طرح لایـه باز هم چنان در این مورد ، نیاز قابل استفاده است. طرح لایـه باز تبلیغات اینستاگرام  به طرق مختلف در اختیار کاربران این فضای مجازی قرار می گیرد تا بتوانند به دلخواه خود آن ها را مجددا طراحی و نشر دهند. فایل لایه باز در این مورد قدرت مانور کاربران برای طراحی و ویرایش را بالا می برد.

همانطور که به خوبی مطلع هستید در عصر حاضر دانلود هر فایلی که مد نظر شماست به راحتی در شبکه های اینترنتی امکان پذیر است. از این رو دانلود فایل  word، فایل  psd، دانلود دوربری و … به سهولت در وب سایت اول طرح انجام می پذیرد. در صورتیکه سفارش تایپ برای کسب و کار خود داشته باشید ، شرکت های بسیار زیادی هستند که در این زمینه فعالیت دارند و سفارش شما را می پذیرند. سفارش تایپ آنلاین توسط سایت اول طرح ثبت و انجام می شود.

بر طبق مطالب ذکر شده در این مقاله طرح لایه باز امکانات بسیار زیادی را برای خلق یک کار گرافیکی حرفه ایی و یا یک ویرایش المان های مختلف به صورت حرفه ایی را در اختیار تمامی کاربران این عرصه می گذارد.

بیش از پیش بدرخشید و برقرار باشید.

نظرات