بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده دنیا در ترکیه

0

بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده دنیا در ترکیه

ترکیه یکی از گردشگر پذیرترین کشورهای دنیا است. سالانه افراد زیادی برای تفریح و گردش به این کشور سفر می کنند. نمی توانید در ترکیه کسی را پیدا کنید که بیان کند از مسافرت به این کشور با تور لحظه آخری ترکیه لحظه آخر پشیمان شده و لحظات خوب و خوشی را در این کشور تجربه نکرده است.
در این کشور شما در هر شهری که قدم می گذارید، لحظه ای بیکار نخواهید بود. برای مثال در شهری مثل آنتالیا، شما می توانید از دیدن مناظر طبیعی و جذاب دیدن کنید، به لب ساحل بروید و پیاده روی هایی بسیار خاطره انگیز را در سواحل زیبای این شهر داشته باشید.
اگر به استانبول بروید، اماکن دیدنی و تاریخی بسیاری وجود دارد که دیدن آن ها عملی واجب به شمار می رود. این بناهای زیبا و معروف، خود باعث می شوند شما به سمتشان حرکت کنید. البته ناگفته نماند، در استانبول شما می توانید به خرید نیز بروید و این چیزی است که مورد علاقه بسیاری از گردشگران است.
استانبول نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای بچه ها نیز می تواند بسیار جذاب و خواستنی باشد و این اشتیاق برای دیدار از این شهر، به دلیل شهربازی هایی است که در استانبول قد علم کرده اند. یکی از معروف ترین شهربازی های استانبول، موی پارک است. البته این مساله نیز باید عنوان شود که موی پارک را هر کسی که علاقه دارد جیغ بکشد، تفریح کند، بازی کند و به دوران کودکی خود بازگردد دوست دارد. در این نوشتار قصد داریم به این شهربازی رفته و با آن بیشتر آشنا شویم، از این رو در صورتی که به دنبال آشنایی بیشتر با مناطق تفریحی ترکیه هستید پیشنهاد می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

 

شهربازی ترکیه

معرفی شهر بازی موی پارک، بزرگ ترین شهر بازی سرپوشیده اروپا

این شهربازی یکی از بزرگترین شهربازی هایی است که در قاره اروپا وجود دارد. موی پارک، مکانی بسیار شگفت انگیز و جذاب برای کسانی است که دوست دارند هیجان و تجربه را با تفریحات سالم با هم تجربه کنند. بنابراین اینجا را یک مکان عادی تصور نکنید.
موی پارک در دو طبقه ساخته شده است. در یک طبقه کودکانی که رنج سنی آن ها بین ۴ تا ۱۰ سال است می توانند به گذراندن اوقاتی خوب و خوش برای خود بپردازند و در طبقه دیگر کسانی که در سنین بالاتر قرار دارند از وسایل و امکانات موجود بهره مند می شوند.
وسعت زیاد این مجموعه که چیزی حدود ۱۲ هزار متر مربع است، فضایی بسیار عالی را برای قرار گیری انواع وسایل بازی فراهم کرده است و شما با قدم گذاشتن در این مجموعه دنیای واقعی را به طور کلی فراموش می کنید و تنها به فکر این هستید که تمام بازی های موجود در این پارک را امتحان کنید.
بعید است کسی به این پارک قدم بگذارد و با وجود آن همه نور، هیجان، زیبایی و وسایل بازی بتواند کاملا بی تفاوت باشد. شور عجیبی که در این شهربازی برپاست، حتی کسانی را که به بازی کردن و تفریح اعتقادی ندارند، وارد میدان کرده و آن ها را نیز مجبور می کند که از یکی از وسایل موجود در این محل استفاده کنند و با شادی تمام موی پارک را ترک کنند.
چنانچه به استانبول سفر کردید، حتما از این شهربازی دیدن کنید. این مکان می تواند برای شما خاطرات متفاوت و بسیار جذابی را خلق کند و شما را آن چنان عاشق استانبول کند که تصمیم بگیرید حداقل سالی یک بار به این شهر سفر کنید.

 

شهربازی ترکیه

 

امکانات و تفریحات بزرگ ترین شهر بازی سرپوشیده اروپا

این شهربازی خدمات متنوع و زیادی را در اختیار مسافران قرار می دهد و از این رو به خوبی قادر است گردشگران و توریست ها را با خاطراتی شاد و جذاب به شهر محل زندگی شان بدرقه کند. در ادامه به برخی از امکاناتی که در این شهربازی قرار دارد اشاراتی خواهیم کرد.
سواری با کاروان
سواری با کاروان کاملا مخصوص کودکان زیر ۵ سال است. در این کاروان بچه ها در یک قطار کوچک و زیبا سوار می شوند و مسیری را که در ارتفاع نود سانتی متر از سطح زمین قرار گرفته است پیمایش می کنند. داشت. کودکان زیر ۵ سال از سوار شدن بر این وسیله بی نهایت احساس شادی خواهند
قسمت فان هاوس
از دیگر هیجانات موی پارک، رفتن به قسمت فان هاوس است. این وسیله بازی را کلیه افرادی که سن آن ها بالای شش سال است می توانند سوار شوند. چیزی که در این بازی می تواند باعث خنده فراوان شما شود، نوع و شکل خاص این بازی است.
در فان هاوس شما باید از میان استوانه هایی که به صورت متحرک بر روی یک زمین لغزنده قرار گرفته اند عبور کنید. البته این انتهای ماجرا نیست. در طول مسیر نیز باید موانع دیگری را نیز طی کنید تا به آخر بازی برسید.
بازی های ورزشی موی پارک
از دیگر تفریحاتی که می توانید در موی پارک تجربه کنید، انجام برخی بازی های ورزشی است که به صورت گروهی انجام می شود و می تواند با خنده و شادی فراوانی توام باشد. از جمله این بازی ها می توان به پینت بال و بسکتبال اشاره کرد.
با انجام این بازی ها، هم می توانید به رویای دیرینه تجربه برخی از ورزش ها جامه حقیقت بپوشانید و هم اینکه از لحظاتی که با دوستان و آشنایان خود دارید و رقابتی که در این بین وجود دارد، بی نهایت لذت ببرید و خاطراتی بی نظیر برای خود ثبت کنید.
کارناوال بازی در موی پارک
کارناوال هایی که در موی پارک وجود دارد، برای بچه هایی که زیر سه سال هستند، بسیار جذاب و تماشایی است. این دسته از کودکان از آنجایی که سن پایینی دارند، شاید نتوانند بسیاری از بازی های موجود در این پارک را تجربه کنند، اما این قسمت که شامل بازی های مناسب سن آن ها است، به خوبی می تواند برای آن ها لحظات خوبی را فراهم کند. در این بازی، بچه ها از روی سطوحی که به صورت شیب دار قرار دارند و یا از حوضچه های کوچک ماهیگیری می کنند و این تجربه تکرار نشدنی، برایشان شیرین و لذت بخش خواهد بود.
هتل وحشت 
از جمله هیجان انگیزترین قسمت های این پارک، هتل وحشت است. این هتل، با مساحتی حدود ۷۵۰ متر مربع قصد دارد شما را به اوج ترس و هیجان برساند و لحظاتی را برای شما فراهم کند که هیچ وقت نتوانید آن ها را فراموش کنید. پس اگر حس می کنید به اندازه کافی شجاعت دارید به این قسمت مراجعه کنید. زیرا اصلا مشخص نیست در هتل وحشت چه چیزی در انتظار شماست.

 

شهربازی ترکیه

بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده اروپا کجاست؟

شهربازی موی پارک که عنوان بزرگ ترین شهربازی سر پوشیده اروپا را در اختیار دارد، در یکی از مراکز خرید بزرگ استانبول به نام مرکز خرید مال آف قرار گرفته است. این شهربازی در ۲۰ کیلومتری میدان تکسیم و ۱۲ کیلومتری فرودگاه آتاتوریک شهر استانبول قرار دارد.

نظرات