بهترین برندهای لوازم آرایش ایرانی

0

بهترین برندهای لوازم آرایش ایرانی

 

با وجود تنوع لوازم آرایشی در بازار ایران لوازم آرایش خارجی بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده‌ است  همین امر موجب شده تا تولید کنندگان داخلی که سال‌هاست برای جذب مشتری و فروش محصولات خود تلاش بر افزایش کیفیت محصولات خود داشته‌اند سهم اندکی از بازار را در اختیار داشته باشند. در چند سال اخیر با وجود افزایش قیمت ارز قیمت لوازم آرایش خارجی نیز افزایش چشمگیری پیدا کرده که ناگزیر مصرف کنندگان لوازم آرایشی را به سمت خرید لوازم آرایشی داخلی سوق داده است و فرصتی را فراهم کرده تا تولید کنندگان داخلی بتوانند کیفیت محصولات خود را به مصرف کنندگان ثابت کنند.

 

فروشگاه اینترنتی مدیاژ علاوه بر فروش لوازم آرایشی خارجی همواره تلاش بر معرفی و فروش محصولات ایرانی نیز داشته است. به همین منظور در این مقاله به معرفی و بررسی لوازم آرایشی ایرانی موجود در فروشگاه اینترنتی مدیاژ می‌پردازیم.

 

برند شون

برند شون محصول مشترک ایران و آلمان است که وظیفه ارائه فرمولاسیون و مواد اولیه به عهده شرکت آلمانی و تولید و عرضه محصولات در ایران توسط شرکت آریان کیمیا تِک انجام می‌شود. شون در زبان آلمانی به معنی زیبایی است و تولید کنندگان این محصولات عقیده دارند که زیبایی طبیعی و ماندگار از دل طبیعت نشات می‌گیرد. به همین علت محصولات آرایشی و بهداشتی شون با بهره‌گیری از عصاره‌های گیاهی تولید می‌شوند.

محصولات شون از تنوع بالایی برخوردارند که در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از آنها می‌پردازیم.

محصولات آرایش صورت شون شامل پرایمر، پنکیک، رژگونه، کرم پودر و کانسیلر است. پنکیک پرشس شون Precious که بافت پودری دارد و برای انواع پوست مناسب است. دارای پوششی یکدست و مخملی و نمای نهایی مات و محصولی ایده‌ال برای مصارف روزانه است. این پنکیک غنی شده با روغن جوانه گندم است و علاوه بر فیکس کردن میکاپ برای مدتی طولانی پوست را آبرسانی می‌کند.

 

از کانسیلرها نیز می‌توان از کانسیلر مایع اپیلینگ شون نام برد که یک کانسیلر گیاهی و بسیار سبک است و برای چشم‌ها ایجاد حساسیت نمی‌کند. وجود روغن بادام در ترکیبات این محصول موجب آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست اطراف چشم می‌‍‌شود. این محصول پوشانندگی بالایی ندارد و برای ماندگاری بیشتر بهتر است این کانسیلر را با پودر فیکساتور و یا پنکیک فیکس کنید.

محصولات آرایشی لب شون شامل رژ لب جامد و رژلب مایع و بالم لب است.

رژ لب مایع امیزینگ شاین شون Amazing Shiny یکی از محصولات پرفروش فروشگاه اینترنتی مدیاژ است. این رژلب مایع نمای نهایی درخشان و ماندگاری بالایی دارد و با خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی عمیق پوست لب‌ها را ترمیم می‌کند. این محصول که رنگ‌های زیبا و جذابی دارد با روغن هسته زردآلو غنی شده است.

 

محصولات آرایشی این‌لی

برند این‌لی یک برند ایرانی است که از سال ۱۳۷۶ شروع به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کرده و شعار این شرکت این‌لی زیبایی طبیعی! است. لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده بر این باور است که توانایی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت جهانی را درا د و پس از تجربه موفق برند سنیره و توزیع گسترده محصولات این برند در خاورمیانه و اروپا، محصولات آرایشی این‌لی تولید و در بازار عرضه شده است.

لوازم آرایش

تنوع محصولات این‌لی برای آرایش سبک روزمره بسیار مناسب است. این محصولات شامل پنکیک، رژگونه، کرم پودر، رژلب جامد، رژلب مایع، ریمل، سایه چشم، خط چشم و لاک ناخن است.

ریمل حجم‌دهنده این‌لی

 

یکی از لوازم آرایش‌های جدا نشدنی از کیف لوازم آرایش، رژلب جامد است! که نقش بسیار مهمی را در آرایش لب ایفا می‌کند! رنگ‌های مختلف رژلب می‌تواند بیانگر روحیات خاص هر شخص باشد. رژلب این‌لی با ساختاری سبک و لطیف و فاقد سرب، رطوبت فوق‌العاده‌ای به لب‌ها می‌دهدو از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند.

محصولات آرایشی کالیستا

از دیگر برندهای شناخته شده لوازم آرایشی که زیر مجموعه شرکت آریان کیمیا تک می‌باشد کالیستا (به معنی زیباترین) است که با رنگ‌هایی شاد و فانتزی با هدف افزایش شادی و نشاط و تقویت اعتماد به نفس بانوان ایرانی شروع به فعالیت کرده است. از ویژگی‌های متفاوت کالیستا بازی با رنگ‌ها، بسته‌بندی‌های متفاوت و لوازم آرایش رنگی این برند است.

برند کالیستا همان‌طور که دنیای شادی و رنگ‌هاست تنوع محصول بالایی نیز دارد که پاسخگویی هر شخص با هر سلیقه‌ای است.

برای داشتن پوستی یکدست، بدون لک و از بین بردن عیب‌های صورت در بیشتر مواقع از پودرهای آرایشی استفاده می‌کنند اما این پودرها معمولاً نسبت به کرم پودرها دارای پوشانندگی کمتر و سبک هستند و باعث سنگینی پوست نمی‌شوند. کرم پودرها هم که جز اصلی آرایش هستند به طور کامل لکه‌ها و جوش‌های پوست را می‌پوشانند. پنکبک دوکاره  سیلکی مات کالیستا این دو ویژگی را در یک محصول برای شما فراهم کرده است و توانایی پوشانندگی کامل لکه‌های صورت را دارد.

لوازم آرایش

کرم پودر پمپی کامفورت کالیستا

محصولات مای

محصولات مای امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان برندهای آریشی و بهداشتی پیدا کرده است. در سال ۱۳۸۱ شرکت آریان کیمیاتک و کمپانی آلمانی کال‌اندکو با همکاری یکدیگر برند مای را پایه‌گذاری کردند. این شرکت در بازار خاورمیانه و ۵ قاره‌ی دنیا حضوری پررنگ دارد.

محصولات مای با بهره‌گیری از ترکیبات و تکنیک‌های شرکت کال‌اندکو در کارخانه‌های آریان‌تک تولید می‌شوند و به همین علت از استانداردهای جهانی برخوردارند. برند مای (MY) در زمینه کیفیت محصولات عناوین و جایزه‌های متعددی دریافت کرده‌است.

محصولات مای در ۴ لاین اصلی آرایشی بانوان، خوشبوکننده‌های بدن، محصولات آقایان و  محصولات کودکان تولید می‌شوند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم

 

لاین بانوان محصولات مای که به سه دسته تقسیم می‌شود:

لوازم آرایش مای

محصولات آرایشی مای در دو بخش آرایشی کلاسیک و بلک دایموند تولید می‌شود. بلک دایموند جدیدترین لاین محصولات مای است که با استفاده از مواد اولیه آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی تولید شده و تجربه استفاده از لوازم آرایشی مرغوب ایرانی را برای شما فراهم می‌کند. محصولات آرایشی کلاسیک مای هم که محصولاتی آشنا برای بانوان ایرانی است و برای آرایش روزانه بسیار مناسب است.

محصولات بهداشتی مای MY

مجموعه محصولات بهداشتی مای شامل محصولات مراقبتی مو، پوست و بدن است. از محبوب‌ترین محصولات لاین بهداشتی مای در بخش مراقبت از پوست، ضدآفتاب‌‍‌های فوق‌العاده این برند هستند و مانند شامپوهای بدن مای با رایحه‌های دلپذیر طرفداران پروپاقرصی پیدا کرده‌اند.

لوازم آرایش

بسیاری از بانوان در آرایش روزانه خود به جای استفاده از ضد آفتاب و کرم پودر جداگانه از یک کرم ضد آفتاب رنگی استفاده می‌کنند که علاوه بر فاکتورهای محافظتی پوششی برای یک دست کردن رنگ پوست و کاوری مناسب استفاده روزانه کاربرد دارد. کرم ضدآفتاب رنگی SPF30 مای با ایجاد جلوه‌ای طبیعی برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

رژ لب مایع پرفکشن‌مت مای

 

خوش بو کننده‌ی بدن و عطر مای

نت‌های تشکیل دهنده این دسته از محصولات مای از خاص‌ترین ترکیبات تشکیل شده است. ماندگاری، کیفیت و پخش بوی آن‌ها نسبت به قیمت و حجم به صرفه‌ی محصولات بسیار رضایت بخش است.

 

برند سینره

سینره اولین شرکت ایرانی محصولات آرایشی بهداشتی مراقبت از مو، مراقبت از پوست دانش‌بنیان ایرانی است. شرکت سینره در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات مراقبت از پوست و مو سینره با منشا گیاهی تاسیس شد و توانست در سال ۱۳۸۸ جایگاه برند برتر محصولات را کسب کند.

محصولات بهداشتی و مراقبتی سینره مخصوص آقایان و بانوان تولید می‌شوند. از شاخص‌ترین محصولات سینره می‌توان به انواع کرم‌های مرطوب کننده، و ضدچروک سینره و ضدآفتاب‌هایی با درجه‌های متفاوتی از فاکتور حمایتی با کیفیت‌های بسیار بالا و ژل‌های شستشو اشاره کرد.

نظرات