معرفی هتل پرسپولیس شیراز

0

معرفی هتل پرسپولیس شیراز

اقامت در یکی از هتل های شیراز همیشه انتخاب را برای گردشگران سخت می‌کنند. با استفاده از رزرو هتل شیراز به‌راحتی می‌توانید به‌شکل آنلاین هتل خود را انتخاب کرده و بی‌دردسر در هتل اقامت داشته باشید. یکی از هتل های شیراز که پنج ستاره دارد، هتل پرسپولیس است. این هتل در قلب شهر شیراز قرار دارد که پایتخت فرهنگ ایران محسوب می‌شود. درادامه بیشتر به این هتل می‌پردازیم.

معرفی

هتل پرسپولیس شیراز را در هفت طبقه، ۱۰۴ اتاق و سوئیت و ۲۶۰ اتاق طراحی کرده و ساخته‌اند. این هتل به‌دلیل نزدیکی به آرامگاه حافظ و سعدی، حمام و بازار وکیل و… موردتوجه واقع شده است. سال ساخت هتل آپادانای پرسپولیس به ۱۳۸۵ برمی‌گردد و  در سال ۱۳۸۹ آن را بازسازی کردند. امکاناتی که در هتل قرار دارد و پرسنلی که این خدمات را ارائه می‌دهند، همگی یکی از بهترین‌ها هستند. این پرسنل به‌شکل حرفه‌ای برای این کار آموزش دیده‌اند تا سفر و اقامتی خوش را برای شما رقم بزنند. فضای بیرونی هتل خیلی سرسبز نیست و درختان زیادی ندارد؛ به‌همین دلیل وضعیت دید هتل که روبه خیابان و محوطه هتل است، چشم‌انداز خاصی به شما نمی‌دهد.

هتل پرسپولیس

امکانات هتل پرسپولیس

لابی هتل پرسپولیس شامل فروشگاه‌های مختلف در همه ساعات شبانه‌روز همراه با موسیقی گوش‌نواز است. این لابی بهترین مکان برای ملاقات‌های دوستانه محسوب می‌شود که در طبقه اول قرار گرفته و ظرفیت ۱۰۰ نفر را دارد. اتاق‌های این هتل شامل اتاق دو تخته، سوئیت، رویال سوئیت کانکت و آپارتمان می‌شود. طراحی‎‌های جذاب و خوش‌رنگ اتاق‌های هتل جالب توجه است و امکاناتی مانند قفل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، امکان اتصال به اینترنت، مینی سرویس، تلویزیون، سیستم صوتی ماهواره با ۵۰ کانال محلی، خط تلفن مستقیم و… را برای رفاه حال مسافران و میهمانان فراهم کرده‌اند.

هتل پرسپولیس

این هتل برای لذت بیشتر مسافران از سفر و اقامتشان در هتل رستورانی نیز افتتاح کرده که مسافران علاقه زیادی به آن دارند. رستوران آپادانای هتل پرسپولیس در محیطی آرام در طبقه همکف واقع شده و متنوع‌ترین غذاهای فرنگی و ایرانی، غذاهای دریایی، بوفه اردور و دسرهای مختلف برای برآورده‌کردن نیازهای میهمانان تدارک دیده شده است.

کافی‌شاپ و تریا لوتوس هم سرویس‌دهی ۲۴ساعته دارد. در محیطی دنج و صمیمی می‌توانید طعم انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی، کیک و دسر را بچشید و خاطره‌های زیبایی بسازید. ظرفیت این کافی‌شاپ ۶۰ نفر بوده و در طبقه اول جای گرفته است.

بیشتر بخوانید : فاصله زمانی شیراز تا تهران با اتوبوس چقدر است؟

برای برگزاری سمینارها، مجالس و همایش‌ها دو تالار بزرگ به‌نام‌های هدیش و تچر تاسیس کرده‌اند. ظرفیت هرکدام از سالن‌ها ۳۰۰ نفر بوده و امکانات سیستم صوتی و تصویری، اینترنت و… برای برگزاری هرچه بهتر سمینار و مجالس عقد و عروسی درنظر گرفته شده است. پارکینگ هتل نیز به دو صورت سرپوشیده و روباز دراختیار مسافرانی قرار می‌گیرد که با ماشین شخصی به شیراز آمده‌اند. پارکینگ سرپوشیده ظرفیت ۳۰ خودرو دارد و پارکینگ روباز تا ۱۲ خودرو را می‌تواند پشتیبانی کند.

شما می‌توانید برای پرکردن اوقات‌فراغت از اینترنت رایگان هتل پرسپولیس شیراز استفاده کنید. کافی‌نت هتل بین‌المللی پرسپولیس با استفاده از اینترنت همراه با به‌روزترین سیستم‌ها و سرعت دریافت اطلاعات بالا در همه ساعات شبانه‌روز دراختیار میهمانان قرار می‌گیرد؛ اما راه دیگری هم برای پرکردن وقت شما وجود دارد. برای اینکه خستگی سفر از تنتان در برود یا حوصله‌تان به‌خوبی سرجایش بیاید، می‌توانید از مجموعه ورزشی هتل استفاده کنید. این مجموعه برای حفظ سلامتی و نشاط امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد برای استفاده مسافران درنظر گرفته است. بعد از ورزش هم انرژی ازدست‌رفته را می‌توانید با نوشیدنی‌های تازه و غذاهای سبک که در محیط تریای مجموعه ورزشی قرار دارد، برگردانید. مجموعه آبی واقع‌در طبقه منفی یک و ساعت کاری آن همه روزه از ۱۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰ ویژه آقایان و در شیفت بانوان متغیر است و از قبل باید از مسوئلان پذیرش هتل پرسیده شود.

هزینه اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان، بین سه تا شش سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس نیم‌بها و بالای شش سال به‌عنوان نفر اضافه محسوب می‌شود. ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰ و تحویل اتاق ۱۴:۰۰ است. سه دستگاه آسانسور در هتل پرسپولیس قرار گرفته که هرکدام ظرفیت هشت نفر را دارند.

بیشتر بخوانید : زمینه تجارت و درآمدزایی در شهرهای توریستی و مهاجرپذیر

از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم در محیط هتل، تاکسی سرویس با جدیدترین اتومبیل‌ها به‌صورت ۲۴ ساعته، گشت نیم‌روزی با هزینه و هماهنگی، لاندری و صرافی، دفتر خدمات توریستی، پارکینگ، خانه‌داری ۲۴ ساعته، کافی‌نت، روزنامه، آرایشگاه، خدمات معلولان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات اتاق نگهداری کودکان، خدمات پزشکی، فروشگاه صنایع دستی و آرایشگاه و مجموعه ورزشی اشاره کرد.

با استفاده از رزرو هتل شیراز علی بابا می‌توانید از هزینه‌های اقامتتان در هتل های شیراز مطلع شوید و به‌راحتی به‌صرفه‌ترین خرید را داشته باشید.

آدرس

شیراز، بلوار آزادی، حدفاصل چهارراه حافظیه و میدان قائم

 

نظرات