خرید لباس زیر زنانه ؛ تمامی بایدها و نبایدها

0

لباس زیر زنانه به صورت مستقیم با اندام در تماس است. بنابراین در سلامت بدن تاثیر مستقیم می‌گذارد که بهتر است با وسواس و دقت بیشتری انتخاب شود. برخی از بانوان نسبت به خرید لباس زیر زنانه حساسیتی نشان نمی‌دهند. ولی برای حفظ سلامت جسمانی و روانی‌شان، باید به برخی نکات توجه کافی داشته باشند. نکاتی مانند اینکه برخی پارچه‌های لباس زیر برای سلامتی‌ مناسب نیستند و یا لباس‌های زیر تاریخ مصرف دارند! شاید برای خیلی‌ها بیان نشده است که باید از نقش مهم لباس زیر، در سلامت اندام تناسلی و حتی وضعیت روحی باخبر شوند.

شما سزاوار این هستید که به سلامتی خود اهمیت دهید و با بایدها و نبایدهای خرید لباس زیر زنانه آشنا شوید.

۱. الیاف طبیعی و نخ بهترین انتخاب برای خرید لباس زیر زنانه است.

لباس زیر زنانه

معمولا خانم‌ها مدل‌های فانتزی و جذاب را برای خرید لباس‌ زیر و پوشش در رابطه زناشویی انتخاب می‌کنند، که اکثرا از الیاف‌های مصنوعی و پلاستیک تولید شده‌اند. اما لباس‌های زیر زنانه‌ای که از جنس الیاف و نخ طبیعی دوخته شده‌اند، برای سلامتی بدن و اندام تناسلی مناسب‌تر هستند.

هوا به خوبی از داخل لباس‌های نخی عبور می‌کند. بنابراین لباس زیر نخی با جذب رطوبت محافظ خوبی برای پوست خواهد بود. اما لباس‌هایی که آمیخته با پلاستیک و الیاف مصنوعی هستند، از تنفس پوست و اندام جلوگیری می‌کنند و با نگه داشتن گرما و رطوبت احتمال عفونت را افزایش می‌دهند.

۲. لوازم تزئینی عامل حساسیت پوستی هستند.

برخی لباس‌های فانتزی همراه با لوازم تزئینی مانند نگین و گیره طراحی می‌شوند. گاهی اوقات برخورد پوست با وسایل فلزی و لوازم فانتزی باعث بروز حساسیت پوستی در اندام تناسلی می‌شود که حتی فرد مجبور می‌شود برای رفع آن به پزشک مراجعه کند. اگر شما از قبل، حساسیت پوستی نسبت به لوازم تزیینی را تجربه کرده‌اید، باید در خرید لباس زیر زنانه بیشتر مراقب باشید.

۳. سوتین‌های اسفنجی برای خانم‌هایی که از فرم سینه‌هایشان ناراضی‌اند، طراحی شده است.

سوتین‌های اسفنجی بهترین گزینه برای خانم‌هایی است که از فرم یا اندازه سینه‌های خود ناراضی هستند. اما برای انتخاب سوتین اسفنجی باید به سراغ محصولات باکیفیت بروید. چراکه این مدل سوتین‌ها با توجه به نوع دوخت و پارچه‌ی به کار رفته در آن، مقدار کم یا زیادی احساس گرما را به‌خصوص در فصول گرم سال ایجاد می‌کنند که این شرایط از نظر بهداشتی پوست بدن را تهدید می‌کند.

۴.برای تجربه‌ی احساس بهتر، از سوتین‌های نخی استفاده کنید.

لباس زیر زنانه

سوتین‌های نخی بهترین گزینه برای استفاده روزانه هستند. چراکه احساس بهتری به خانم‌ها می‌دهند و هنگام استفاده آن حس راحتی بیشتری دارند. سوتین‌های نخی هیچ حساسیتی برای پوست به دنبال ندارند و هیچ فشاری بر روی بدن وارد نمی‌کنند. بنابراین می‌توان به راحتی در ساعات طولانی از آن‌ها استفاده کرد.

اگر دوست دارید هنگام خواب هم از سوتین استفاده کنید، توصیه می‌شود حتماً سوتین‌های نخی ببندید.

۵. لباس زیر متناسب با سایز خود انتخاب کنید.

لباس زیری که رد آن بر روی بدن باقی بماند، مطمئنا پوست را دچار سوزش می‌کند و باعث فشار بر روی اندام‌ها می‌شود. بنابراین هنگام خرید لباس زیر حتما نسبت به سایز خود مطلع باشید.

۶.متناسب با روحیهی خود لباس زیر بخرید!

بسیاری از خانم‌ها هنگام خرید لباس زیر زنانه بیشتر به رابطه زناشویی فکر می‌کنند و نسبت به تاثیر لباس زیر بر حالات روحی خود توجه کافی نشان نمی‌دهند. درحالیکه لباس‌هایی که مخصوص رابطه زناشویی تولید می‌شوند، بیشتر تنگ و جذب‌اند و هنگام استفاده در طول شبانه روز احساس خوبی به خانم‌ها نمی‌دهند.

پس استفاده از چنین لباس‌هایی را تنها به زمان رابطه زناشویی اختصاص دهید و برای ساعات معمولی لباس زیری انتخاب کنید که باعث اعتماد به نفس بیشترتان ‌شود و در روحیه شما تاثیر خوبی ‌بگذارد.

۷.بعد از خرید، شستن لباس زیر را فراموش نکنید.

بعد از آن که لباس زیر مورد علاقه خود را با توجه به نکات گفته شده، با جنس مناسب و سایز درست انتخاب کردید، حتماً آن را با آب گرم بشویید و برای ساعتی در زیر نور آفتاب قرار دهید تا خشک شود. روند تولید و دوخت لباس‌های زیر شامل مراحل مختلفی است که بی‌شک آلودگی‌های زیادی بر روی لباس باقی می‌گذارد.

لباس زیر زنانه

نگهداری از لباس زیر مسئله مهم دیگری است.

بعد از این که لباس زیر خود را با توجه به نکات گفته شده و حساسیت‌های لازم خریداری کردید، نوبت آن می‌رسد که با نحوه نگهداری آن آشنا شوید. در ادامه به بایدها و نبایدهای نحوه ‌نگهداری لباس زیر زنانه می‌پردازیم.

  • هر روز لباس زیرتان را عوض کنید.

برخی از بانوان ترجیح می‌دهند یک لباس زیر زنانه را به مدت دو روز پشت سر هم و یا حتی بیشتر بپوشند. اما به دلیل تجمع رطوبت و ترشحات، توصیه می‌شود حداقل یک بار در روز لباس زیر تعویض شود. ترشحات واژن، موجب ناراحتی بسیاری از خانم‌ها شده و حتی آنها را مجبور می‌کند، برای رفع این مشکل از پدهای روزانه استفاده کنند. اما پدها بعد از مدتی باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی می‌شوند. پس بهترین راهکار برای رفع این مشکل تعویض لباس زیر چند بار در طول روز است. پس هیچ‌گاه به فکر کهنه شدن لباس‌های زیر نباشید. اگر در طول روز احساس ترشح و رطوبت داشتید، بلافاصله لباس خود را تعویض کنید.

  • شب‌ها بدون لباس زیر بخوابید!

کَندن لباس زیر در ساعات شبانه، کمک می‌کند اندام شما در معرض هوا قرار بگیرد و از تجمع رطوبت و ایجاد حساسیت‌های پوستی جلوگیری شود. نپوشیدن لباس زیر حتی به افرادی که دچار عفونت هستند، بسیار کمک کننده است، چراکه باعث می‌شود اندام تناسلی آن‌ها از قرارگیری در معرض باکتری‌ ها در امان باشد.

اگر دوست ندارید، شب‌ها برهنه بخوابید، می‌توانید به‌جای لباس زیر شلوار گشاد بپوشید. در این صورت، باید شلوار خود را به صورت روزانه بشویید.

  • بهترین راهکار برای شستن لباس زیر استفاده از صابون است.

استفاده از صابون ضدحساسیت کمک‌ می‌کند لباس زیر با مواد شیمیایی مضر در ارتباط نباشد‌. مواد شیمیایی برخی از محصولات شوینده بهداشتی باعث ایجاد خارش، واکنش‌های حساسیت زا و تورم می‌شود. پس فراموش نکنید، هنگام شستن لباس‌ها به لباس‌ زیر اهمیت بیشتری بدهید.

  • لباس زیر را جدا از لباس‌های دیگر و با دست بشویید.

هیچگاه لباس‌های زیر را با دیگر لباس‌هایی که با ترشحات بدن آمیخته شده است، یکجا نشویید. بهترین کار این است که لباس‌های زیر را با دست و جداگانه تمیز کنید و برای خشک شدن، آن‌ها را در معرض نور خورشید قرار دهید. اگر هم قصد دارید، لباس زیر را در ماشین لباسشویی بیندازید، قبل از آن از تمیز شدن ماشین لباسشویی مطمئن شوید. برای این کار یک بار ماشین را با آب داغ و سفیدکننده بشویید.

کلام آخر

خانم‌های عزیز هیچگاه قدرت و تاثیر لباس زیر را در زیبایی ظاهری، سلامت جسمانی، حالات روانی و حتی رابطه‌ی زناشویی خود دست کم نگیرید و حتماً برای خرید آن وقت کافی بگذارید. اگر احساس کردید لباس زیرتان کهنه است، حتماً آن را دور بیندازید. شما موظف هستید، از اندام خود به خوبی محافظت کنید. علاوه بر این شما شایسته‌ی آن هستید که بهترین‌ها را داشته باشید، حتی اگر به دور از چشم دیگران باشد!

برای خرید لباس زیر زنانه در انواع مختلف و متنوع می توانید به فروشگاه اینترنتی شب جمعه مراجعه کنید. با انتخاب این وبسایت برتر، علاوه بر قیمت‌های رقابتی، از پشتیبانی ۲۴ساعته و ارسال اکسپرس نیز بهره‌مند خواهید شد. بنابراین خرید شما در هر ساعت از شبانه روز انجام شده و در بسته‌بندی کاملا محرمانه به دستتان می‌رسد.

نظرات