آیا سفر در دوران کرونا امکان پذیر است؟

0

آیا سفر در دوران کرونا امکان پذیر است؟

این روزها کرونا شیوع پیدا کرده و همه گیر شده است و به نظر می رسد بهترین روش پیشگیری از ابتلا به این ویروس در خانه ماندن است. اما اگر سفری ضروری در دوران کرونا برایمان پیش آمد چه کنیم؟

سفر رفتن در زمان کرونا امکان پذیر است. شما تنها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ساده می توانید خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهید. یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر باید به آن توجه کنید انتخاب اقامتگاه و هتلی مناسب است.

هتل دوران کرونا

سازمان بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا فهرستی از هتل های مورد تأیید خود را ارائه کرده است. تنها کافی است پیش از شروع سفر با مراجعه به رزرواسیون رسمی و معتبر هتل یار لیست این هتل ها را مشاهده نمایید.

علاوه بر آن با مشاهده اطلاعات کامل هر یک از هتل های شهر مقصد؛ مانند امکانات هتل و اتاق، قیمت و تخفیفات، مسیر دسترسی، فاصله هتل تا مکان های مهم شهر و… می توانید بهترین هتل را با کمترین قیمت رزرو کنید.

پیشنهاد می کنیم با رزرو آنلاین هتل های ایران، پیش از آغاز سفرتان، علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایید. به خاطر داشته باشید حضور کمتر در مکان های پر رفت و آمد و شلوغ بر حفظ سلامت شما و دیگران کمکی شایان می کند.

در صورت علاقه مندی به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص سفر و رزرو هتل در شرایط کنونی به مطلب  ” رزرو هتل های ایران در زمان کرونا ” مراجعه فرمایید.

نظرات