معرفی بهترین و جدید ترین انواع سایه های چشم

0

همان طور که می دانید برای میکاپ از لوازم آرایشی های گوناگونی استفاده می شود که درمیان انواع ابزارهای آرایشی،  سایه چشم یکی ازضروری ترین ها می باشد که تکمیل کننده میکاپ است وموجب افزایش زیبایی و جذابیت چهره شما چهره شما می گردد.

سایه چشم در مدل های و شکل های مختلفی در بازار موجود می باشد و قابل خریداری است که افراد متناسب با سلیقه و سبک آرایشی خود، بهترین نوع سایه های چشم را تهیه می کنند.
سایه چشم در مدل های پودری، اکلیلی یا شاین، مایع، مات، روغنی ومخملی تولید و به بازارعرضه شده است. سایه چشم به ویژه سایه های چشم    جدید ازتنوع رنگی بسیار بالایی برخوردارهستند و برندهای آرایشی انواع سایه را برای آرایش و میکاپ های گوناگون وهمچنین برای سلیقه های متفاوت عرضه کرده اند.

 هنگام استفاده وانتخاب سایه چشم باید به نکات مهمی توجه کرد تا میکاپ شما به اندازه کافی زیبا شود و باعث جذابیت چهره شود. یکی ازمهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشت، نوع و سبک میکاپ می باشد، برای مثال برای آرایش های لایت و روزانه بهتراست که ازسایه های پودری با رنگ های نود استفاده کنید. برای میکاپ شب ومجلسی انتخاب سایه های مخملی همراه با سایه های شاین، بسیارعالی و فوق العاده خواهد بود به خصوص اگر رنگ آن ها متناسب با رنگ پوست، مو و لباستان انتخاب گردد.

در حال حاضر تنوع سایه های چشم از نظر رنگ، مدل بسیارزیاد است و از این رو می توانید به راحتی سایه مد نظرخود را از برندهای گوناگون تهیه کنید، زیرا که کمپانی ها و برندهای آرایشی زیادی دردنیا، جدید ترین و بهترین سایه چشم را تولید  می کنند.

از آنجا که سایه های چشم بسیار متنوع هستند دراینجا قصد داریم به معرفی چند تا از بهترین ها و پرفروش ترین های این محصول بپردازیم، تا بتوانید برای خرید سایه چشم اطلاعات بیش تری را داشته باشید وسپس بهترین خرید را انجام دهید.

سایه چشم

 

پالت سایه چشم ۱۲ رنگ ناکد

پالت سایه چشم ۱۲ رنگ ناکد یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین انواع سایه آرایشی می باشد که به دلیل رنگ های همه پسند و کاربردی وهمچنین دارا بودن کیفیت عالی مورد استقبال زیادی واقع شده است و سهم زیادی از فروش بازار را درمیان لوازم آرایشی به خود اختصاص داده است.

رنگ بندی این پالت سایه  از برند ناکد بسیار کاربردی می باشد، زیرا که از رنگ هایی تشکیل شده است که بیش ترمورد استفاده قرار می گیرد و در حقیقت رنگ های روز و پرطرفداربه شمار می رود.
رنگ های پالت ناکد از دو نوع  رنگ های شاین و مات تشکیل شده است و که بدین صورت با خرید این پالت، سایه مات و شاین را به طور همزمان خواهید داشت و به وسیله آن می توانید آرایشی تکمیل انجام دهید.

دارا بودن آینه و یک عدد براش کوچک مخصوص از دیگر ویژگی های مثبت سایه ناکد می باشد که افراد را به خرید و تهیه این محصول تشویق می کنند. وجود یک آینه روی درب وهمچنین تعبیه شدن یک براش در جعبه سایه به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی درهرجایی سایه چشم خود را انجام دهید بدون اینکه نیاز به استفاده از وسایل دیگر برای اینکار داشته باشید.

نکته مهم و قابل ذکر درمورد پالت ۱۲ رنگ سایه چشم ناکد مربوط به کیفیت آن است که بی نظیر و فوق العاده می باشد. سایه های مات این پالت به خوبی رو پلک می خوابد و حالت مخملی را ایجاد می کند و در طول روز بدون پاک شدن باقی می ماند. رنگ های شاین پالت ناکد نیزاز کیفیت وماندگاری بالایی برخوردار است و جلوه ای شاین و براق را برروی پلک ایجاد می کند و درخشش و زیبایی خاصی را به چشمان شما می دهد.

سایه چشم

 پالت سایه چشم هدی بیوتی دیزرت داسک

برند هدی بیوتی از معروف ترین و معتبرترین کمپانی های فعال درحیطه تولید انواع لوازم آرایشی می باشد که دراین زمینه بسیار موفق عمل کرده است و انواع متنوعی از محصولات آرایشی را با بالاترین کیفیت تولید وبه بازارعرضه کرده است.

پالت سایه دیزرت داسک یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات برند هدی بیوتی می باشد که توسط بسیاری از خریداران از جمله میکاپ آرتیست ها خریداری می شود.
این پالت دارای ۱۸ رنگ سایه چشم است که ترکیبی از زیباترین رنگ های شاین و مات می باشد. رنگ های سایه چشم هدی بیوتی بسیار پرطرفدار و زیبا است.
رنگ های جذاب مات و شاین سایه هدی بیوتی این امکان را به شما می دهد که بتوانید توسط آن، آرایشی عالی و فوق العاده را برای چشمان خود انجام دهید.

ماندگاری بالا از دیگر ویژگی های این محصول آرایشی می باشد که می توان به اشاره کرد. ماندگاری بالا سایه هدی بیوتی باعث می شود که بتوانید آن را برای آرایش در مهمانی ها مورد استفاده قراردهید بدون اینکه نگران
پاک  شدن و یا کم رنگ شدن آن درطول روز شوید.
این سایه همچنین ازپیگمنت  بالایی برخوردار است به طوری که رنگ های شاین آن به خوبی جلوه براق و درخشان را برروی پلک ایجاد می کند و رنگ های مات آن نیز پلک و چشم های شما را زیبا تر نشان خواهد داد.

سایه چشم

باکس آرایشی رمانتیک برد

 باکس آرایشی رمانتیک یک انتخاب عالی برای خانم هایی است که می خواهند چندین ابزارو لوازم های آرایشی را یکجا با هم داشته باشند.
در این باکس آرایشی چندین محصول آرایش از جمله رژلب،  پالت سایه، سایه ابرو، کانتورو همچنین کانسیلرجای گرفته  شده است. درکنارهم قرار گرفتن چند محصول آرایشی در قالب یک وسیله از نظر اقتصادی برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و آن ها خواهند توانست که با یک خرید چندین نوع ازابزارهای آرایشی را به شکل یکجا داشته باشند.

باکس رمانتیک برد از کیفیت بسیار عالی برخوردار است و تمام محصولات تعبیه شده درآن از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردارهستند و با تنوعی که دارند امکان یک میکاپ حرفه ای و کامل را برای شما فراهم می کند.
قیمت این مدل جعبه آرایشی با توجه به کاربردی که دارد وهمچنین کیفیت عالی آن، بسیار کاربردی و مقرون به صرفه می باشد.

سایه چشم

 

قیمت انواع سایه چشم

فروشگاه اینترنتی دوچهره از مراکز فروش معتبر لوازم آرایشی می باشد که به شکل اینترنتی اقدام به عرضه انواع محصولات آرایشی از بهترین برندها با مناسب ترین قیمت می کند.
در این فروشگاه ابزارها و محصولات آرایشی گوناگونی از جمله سایه چشم از برندهای شناخته شده با قیمت استثنایی به صورت عمده و جزئی عرضه می گردد. مشتریان عزیز به منظورکسب اطلاعات بیشتر در این مورد و دریافت راهنمایی درخصوص خرید سایه چشم  می توانند با این شماره تماس برقرار نمایند. ۰۹۱۹۲۷۹۵۷۹۰

 

 

نظرات