کمد پلاستیکی وندیک ایده جدید در دکوراسیون خانه

0

کمد پلاستیکی وندیک ایده جدید در دکوراسیون خانه

کمد پلاستیکی : یکی از دغدغه های زندگی مدرن چیدمان و دکوراسیون داخلیست . امروزه انواع سبک های دکوراسیون با نام هایی چون صنعتی ، کلاسیک ، مدرن و … به گوش میخورد که دارای روش های اجرایی و طراحی منحصر به فرد هستند . اگر از یک طراح دکوراسیون در این رابطه بپرسید قطعا یکی از ابزارهای مهم خود را یک محصول خوب می داند .

کمد پلاستیکی

زیرا از اجماع محصولات شکیل است که یک طراحی خوب شکل میگیرد . کمد نیز یکی از این محصولات مهم بشمار میرود و اینجاست که کمد پلاستیکی وندیک به چشم می آید .

وندیک تولید کننده محصولات پلیمریست که توانسته تا کنون بیش از ۵۰ مدل جاکفشی پلاستیکی ، کمد پلاستیکی ، کتابخانه پلاستیکی و … را تولید کند .

کمد پلاستیکی

شرکت آسیا پلاستیک شرق با ۴۰ سال سابقه درخشان در تولید لوازم خانگی توانسته اینبار با برند وندیک تغییر چشمگیری با ارائه محصولات پلاستیکی در حوزه دکوراسیون خانگی و اداری ایجاد کند . وندیک با استفاده از تکنولوژی ایتالیا و دیزاین ایتالیایی تولید شده که توانسته محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند .

حفاظت از محیط زیست با وجود قطع درختان یک امر ضروریست . وندیک با تولید محصولات پلاستیکی که نسبت به چوب بسیار سبکتر ، مستحکم تر ، بصرفه تر و دارای عمر طولانی تر است توانسته در این راه و حفظ درختان گام بردارد .

کمد پلاستیکی وندیک یکی از محصولات پیشرو در این زمینه است .

 

کمد پلاستیکی

 

کمدهایی با کشو و طبقه های مختلف که با داشتن ویژگیهایی از جمله ضد اب، ضد باکتری و ضد گرد و غبار بودن برای استفاده در فضاهای مرطوب مناسب هستند . اینها تنها بخش کوچکی از ویژگیهای کمد های پلاستیکی این شرکت است .ازمزایای دیگر محصولات وندیک نسبت به چوب میتوان به سبک‌تر بودن،حمل و نقل آسان، قابلیت مونتاژ و دمونتاژ اشاره کرد که استفاده از این محصولات را بسیار ساده و کاربردی کرده است

نکته جالب دیگر در مورد این محصولات وزن پایین و استحکام بسیار بالای انهاست . محصولات وندیک براحتی تا ۱۰۰ کیلو بار را تحمل کرده و با کوچکترین مشکل در قطعات میتوانید رایگان قطعه مورد نظر را تعویض کنید . گارانتی تعویض در واقع به شما اطمینان خواهد داد که وندیک از محصولات خود مطمئن بوده پس براحتی و با خیال راحت میتوانید با وجود تضمین کیفیت و تعویض ۳۶ ماهه این محصولات را خریداری کنید . وندیک دارای سه نشان ایزو نیز هست .

وندیک دارای نمایندگی های گسترده در سراسر کشور است که جهت دریافت آدرس این نمایندگی ها کافیست با شرکت با شماره تماس های ۵۵۲۲۹۰۰۱ الی ۳ تماس بگیرید .

کمد پلاستیکی

 

یک نکته جالب دیگر این محصولات قابلیت مونتاژ و دمونتاژ است. البته این ویژگی تنها در کمد پلاستیکی وجود ندارد بلکه شامل همه محصولات این شرکت می شود .

اما منظور از مونتاژ و دمونتاژ چیست ؟ قطعات یک محصول از محصولات وندیک را هر کسی براحتی میتواند سر هم کند یعنی این محصولات طوری طراحی شدند تا مشتری بتواند براحتی ان ها را مثل یک پازل سر هم کند و محصول نهایی را بسازد ،آن هم ظرف چند دقیقه. برای این کار به همراه محصول یک راهنمای مونتاژ هم وجود دارد که مراحل را برای شما به همراه تصویر شرح داده است. این کار به مشتری کمک میکند تا بتواند یک کمد دو متری را از قطعات داخل یک کارتون ۳۰ سانتی بسازد و براحتی جابجا کند که کم بودن حجم جابجایی هزینه ارسال این محصول را  بسیار پایین آورده است . اما اگر وقت مونتاژ کردن محصولات وندیک را ندارید یا علاقه ای به این کار ندارید نگران نباشید کارخانه یا نمایندگی وندیک این کار را برای شما  بصورت رایگان انجام خواهد داد .

 

نظرات