بیوگرافی و عکس های الهام طهموری بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های الهام طهموری بازیگر

بیوگرافی الهام طهموری

الهام طهموری بازیگر زن ایرانی متولد دهه شصت اصفهان است. او یکی از بازیگران زن است که بعد از دوره های بازیگری و هنرپیشگی به عرصه سینما و هنر پا می گذارد و در سریال های معدودی بازی می کند.

وی با وجود اینکه به تازگی به جمع بازیگران پیوسته و وارد این حرفه شده است ، اما در سریال های مطرح و پر ببینده زیادی از جمله سریال پرستاران و سریال نفس گرم ایفای نقش کرده است.

الهام طهموری

همسر الهام طهموری

وی ازدواج کرده است و همسر ایشان حامد احمدجو هستند و به گفته خودشان اهل حاشیه نیستند و از زندگی زناشوییشان راضی هستند . برای همین عکس های زیادی در رسانه های اجتماعی ندارند.

الهام طهموری

فیلم شناسی الهام طهموری

سریال ها

سریال بی قید و شرط

سریال پدر

سریال پرستاران

سریال پیک راستان

سریال نفس گرم ( نقش سمیرا )

فیلم سینمایی

تقصیر من نیست

الهام طهموری

شهرت با چند سریال

حضور پررنگ و درخش او در دو سریال پرستاران و نفس گرم او را خیلی زود معروف کرد و توانست بهترین بازی خود را در این سریال ها ایفا کند به زودی درباره این بازیگر بیشتر خواهیم شنید و نامش بیشتر بر سر زبانها خواهد امد او بازیگرای را خیلی دوست دارد و تلاش میکند این مسیر پر پیچ و خم را به خوبی طی کند.

الهام طهوری نقشی را که در سریال پرستاران بازی کرده ، در نقش دختری به نام مهتاب ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش مهتاب در سریال پرستاران سعی کرد که این نقش را بهترین شکل ممکن ایفا کند و همین باعث معروف شدن او در بین مخاطبان این سریال شد.

از آثار دیگر وی که در کارنامه هنرپیشگی خود دارد می توان به سریال نفس گرم در نقش سمیرا و فیلم سینمایی تقصیر من نیست اشاره کرد.

فیلم سینمایی تقصیر من نیست،ساخته اسماعیل میهن دوست است که وی را برای کاراکتر نقش اول فیلم انتخاب شده بود.

وی را باید از معدود بازیگران تلویزیونی دانست که بیشتر در مجموعه ها و سریال های تلویزیونی دیده می شود و در این رسانه به مخاطبان معرفی شده است.

عکس های الهام طهـموری

الهام طهموری

الهام طهموری

الهام طهموری

الهام طهموری

الهام طهموری

الهام طهموری

نظرات