بیوگرافی و عکس های وحید شیخ زاده بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های وحید شیخ زاده بازیگر

بیوگرافی وحید شیخ زاده

وحید شیخ زاده متولد بهمن ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته کامپیوتر و عکاسی در مقطع کارشناسی است، او برادر سعید شیخ زاده که وی نیز بازیگر است می باشد، علاوه بر بازیگری وحید تجربه مجری گری را نیز دارد.

وحید شیخ زاده

موسیقی

او دستی در موسیقی نیز دارد، گیتار می زند، کمی پیانو بلد است و با ساز ملودیکا هم توانایی اجرا دارد، او حتی با یکی از دوستان آهنگسازش آلبومی را آماده کرد که به دلایلی منتشر نشد.

کارهای مشترک دو برادر

کلا من و برادرم سه کار مشترک داریم؛ شیخ مفید، بازی پنهان و آبادانی‌ ها که اولین فیلمی بود که بازی کردم و بسیار هم فیلم تحسین‌ شده‌ ای بود.

وحید شیخ زاده

خانواده

وحید سه برادر بنام سعید و شایان و فرید و یک خواهر دارد و سومین پسر خانواده است، بازیگری را همراه برادر خود از سن ۱۰ سالگی در سال ۱۳۷۱ با سریال آبادانی هابه کارگردانی کیانوش عیاری شروع کرد.

همسر وحید شیخ زاده

در سال ۷۹ وقتی ۱۸ ساله بود عاشق شد. این عشق در نهایت به ازدواج با دختر مورد علاقه اش بنام شیما صاحب جمعی شد، و در حال حاضر ۱۸ سال است با وی زندگی می کند و نتیجه آن یک دختر چهار ساله بنام سایمان است.

شغل همسرش آرایشگری می باشد.

وحید شیخ زاده

فیلم شناسی وحید شیخ زاده

سریال دنیای گمشده

شاخ گاو

آرایش مرگ

بیقرار

حامی

مرد کوچک

پادز هر

آبادانی ها

مثل شیشه

پنج شنبه شب

ابابیل

آخرین اخطار

وحید شیخ زاده

مصاحبه با وحید شیخ زاده

وحید شیخ زاده : فرزند سوم خانواده هستم، اگر به ترتيب خواهر و برادرهايم را معرفي کنم ،اول خواهرم دوم سعيد، بعد خودم؛ فريد، نويد و آخرين برادرم شايان است،از بين برادرانم فريد در حدود هشت فيلم و نويد در حدود چهار فيلم بازي کرده‌اند و چون علاقه چنداني به بازيگري نداشتند اين حرفه را کنار گذاشتند.

اما من و سعيد کارمان را به لطف خدا ادامه داديم البته گفتني است در کار من وقفه‌اي ۹ ساله افتاد که تقريبا از اواخر سال ۸۸ دوباره فعاليت هنري‌ام را شروع کردم و فعاليتم را به طور خيلي جدي‌تر مي‌خواهم ادامه بدهم.

بازيگري شغل اول من است

در سال ۸۰ در فيلم «بازي پنهان» به کارگرداني «شاهپور غريب» ايفاي نقش کردم که به نظرم جزو سريال‌هاي موفق آن زمان بود که من و سعيد در نقش پسرخاله هم بازي بوديم ،بعد از آن کار، خيلي به من پيشنهاد بازي شد اما متاسفانه قبول نکردم و با کسب و کار و يک مغازه و باشگاه بيليارد براي خودم سرگرمي درست کردم اما اين اواخر احساس کردم از بازيگري خيلي دور شدم و انگار چيزي از وجودم کم شده بود، فهميدم که بايد بازيگري را دوباره ادامه بدهم، چون علاقه قلبي‌ام بازيگري بود. بازيگري شغل اول من است و در کنار اين کار شايد شغل ديگري داشته باشم، اما فکر و ذهنم تمام به سينما و تلويزيون است.

بازيگري يا گويندگي

بازيگري را بيشتر از گويندگي دوست دارم، اما اين طور نيست که به گويندگي علاقه نداشته باشم، کار گويندگي را هم، همزمان با بازيگري کنار گذاشتم و از عالم هنر دور شدم .چون سعيد زمان بيشتري را به کار گويندگي اختصاص مي‌دهد، نمي‌خواهم هر دو يک راه را ادامه بدهيم، اما اگر روزي پيش بيايد و سعيد احساس کند که من هم مي‌توانم جايي در دوبله ايران را بگيرم حتما اين کار را انجام مي‌‌دهم و در کنار بازيگري در اين زمينه فعاليت مي‌کنم.

بازيگري شيطنت را از من گرفت

برادرم سعيد معرف بيشتر هنردوستان است؛ او از سال ۶۸ بازيگري را آغاز کرد و ماجراي بازيگري من هم از اين جا شروع شد که: در فيلم آباداني‌ها، که سعيد در آن فيلم بازي مي‌کرد قرار بود پسر بچه‌اي در نقش برادر او باشد و به همين دليل آقاي عياري خواستند من را ببينند و تستي از من بگيرند، اوايلش خيلي تمايل به بازي نداشتم در واقع به بازيگري علاقه نداشتم، اما با اين وجود در سال ۷۰ فيلم آباداني‌ها را بازي کردم و بعد از آن کار، علاقه مندي‌ام کم کم به بازيگري بيشتر شد، اما درست بعد از ورودم به بازيگري شيطنت‌هاي کودکانه‌ام کم شد و هميشه حتي در محيط خانه، کودکي آرام بودم و بيشتر اطرافيانم من را مرد کوچک خانواده صدا مي‌زدند و هميشه مي‌گفتند مردانه رفتار مي‌‌کنم و بيشتر از سنم مي‌فهمم.

زندگي آرام با شيما صاحب جمعي

بايد بگويم که همزمان با گواهينامه رانندگي! در سال ۸۰ ازدواج کردم و زندگي مشترکمان را از صفر شروع کرديم و پله پله جلو آمديم و الان زندگي خوبي داريم، همسرم طراح گرافيک است و گريمور البته به صورت آزاد نه براي سينما و تلويزيون. ما در سال ۸۰ ازدواج کرديم. نام همسرم شيما صاحب جمعي و از خانواده‌اي معتبر و اصيل کرمانشاهي است ما زندگي فوق العاده آرام و بي‌‌دغدغه‌اي داريم، هم سن و سال هم هستيم و يک جورايي با هم بزرگ شديم. همسرم خيلي راجع به کارهاي من نظر مي‌دهد، تشويقم مي‌کند هميشه به من محبت دارد و با کمک‌هاي او دلگرم مي‌شوم و سرکار مي‌روم، هميشه نظرات مثبت و خوبي مي‌دهد و حتي گاهي من را نقد هم مي‌کند، از آن جا که برايم مهم است کاملا خودم را تصحيح کردم.

رضا شاهرودي باجناق خوبم

به شدت علاقه به ورزش دارم، چون باجناق من آقاي «رضا شاهرودي» فوتباليست اسبق پرسپوليس و تيم ملي است. اگر فرصت باشد هر روز هم با او براي ورزش مي‌روم و فوتبال هم بازي مي‌کنم؛ در کنار اين ورزش علاقه شديدي به بيليارد و اسنوکر دارم و زمان‌هاي خالي‌ام را به اين قضيه اختصاص مي‌دهم، توچال مي‌روم، از سفر رفتن لذت مي‌برم، براي عيد‌ها عاشق اين هستم با برادرها و خانواده‌ام به سفر شمال برويم و خلاصه اين که در آن جا خيلي خوش مي‌گذرد.

عکس های وحید شیخ زاده

وحید شیخ زاده

وحید شیخ زاده

وحید شیخ زاده

وحید شیخ زاده

وحید شیخ زاده

نظرات