ستاره سعیدی کیست؟! بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی از ازدواج تا در گذشت

0

ستاره سعیدی کیست؟ بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی از ازدواج تا در گذشت

ستاره سعیدی متولد ۳۱ شهریور سال ۱۳۶۲ در تهران بود. پدر و مادرش هر دو کارمند صداوسیما بودند و به رحمت خدا رفتند. ستاره سعیدی پیش از مهاجرت به امریکا، در دهه ۸۰ مدتی به عنوان خبرنگار سیاسی در خبرگزاری برنا و روزنامه ایران‌نیوز کار کرد. ادامه کامل بیوگرافی ستاره سعیدی و اینکه کیست و اهل کجاست و سن همسر بیژن مرتضوی و فوت ناگهانی وی یکی از چالش های کاربران در شبکه های مجازی بوده واکنش‌هایی را به دنبال داشته است. مطلب بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی از تولد تا درگذشت را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

ستاره سعیدی کیست؟! بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی از ازدواج تا در گذشت

چکیده بیوگرافی ستاره سعیدی

  • نام کامل: ستاره سعیدی
  • تاریخ تولد: ۳۱ شهریور ۱۳۶۲
  • همسر: بیژن مرتضوی
  • محل تولد: تهران
  • درگذشت: ۹ شهریور ۱۴۰۲
  • پیشه: خواننده و مدیر برنامه

سن همسر بیژن مرتضوی با ناگفته ها / ستاره سعیدی کیست؟ + بیوگرافی

زندگینامه و بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی متولد ۳۱ شهریور سال ۱۳۶۲ در تهران بوده که در ۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ به علت تومور مغزی در سن ۴۱ سالگی از دنیا رفت. او همسر و مدیر برنامه های بیژن مرتضوی خواننده ایرانی بوده و سال ها در زمینه مدلینگ فعالیت داشت. او در رشته مدیریت درس خوانده بود و دهه ۱۳۸۰ در ایران به عنوان خبرنگار سیاسی در خبرگزاری برنا و ایران نیوز کار کرده است.

مرحومه سعیدی در رشته مدیریت فارغ التحصیل شده بود و همسرش آهنگساز ، نوازنده و خواننده مشهور ایران است. ستاره سعیدی که در ابتدا مدیر برنامه های بیژن مرتضوی بود ، پس از مدتی به همسری او درآمد. اختلاف سنی ۲۶ ساله آنها به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و برخی بیژن مرتضوی را متهم به کودک همسری کرده اند.

بیوگرافی ستاره سعیدی

سن ستاره سعیدی

این زوج در سال ۹۵ با هم ازدواج کردند و فرزندی نداشتند. بیژن مرتضوی متولد ۲۵ آبان ۱۳۱۳۶ در ساری می باشد و اختلاف سنی آنها ۲۷ سال می باشد. در برخی رسانه ها نوشتند که اختلاف سنی آنها ۴۰ سال است که صحت ندارد و تنها ۲۷ سال فاصله سنی ستاره و بیژن مرتضوی می باشد.

بیژن مرتضوی که یکی از آهنگسازان و خوانندگان معروف لس آنجلسی است از ازدواج اولش صاحب یک پسر است. او از همسر اولش جدا شده و در حال حاضر با ستاره سعیدی ازدواج کرده است که مدیر برنامه هایش می باشد.

بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی با ناگفته های سن وی

خانواده و پدر و مادر

ستاره سعیدی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است. پدر و مادر او کارمند صداوسیما و کارگردان برنامه‌های تلویزیون بودند که هر دو در سن پایین دچار سکته شدند و درگذشتند. یک خواهر دارد و سال هاست در آمریکا زندگی می کند و از چند پیش مدیر برنامه های بیژن مرتضوی نوازنده و خواننده شده است و حالا هم به عقد او درامده و در کنار هم زندگی خوشی را سپری می کنند.

او در دهه ۸۰ خبرنگار سیاسی بود و در رسانه‌هایی مانند ایران نیوز و خبرگزاری برنا کار می‌کرد. بعد از درگذشت پدرش کارگردانی را تجربه کرد. بعد از همین طریق عازم امریکا شد. آنجا مدلینگ را تجربه کرد و سپس با بیژن مرتضوی آشنا شد و با وی ازدواج کرد و مدیر برنامه‌های آقای مرتضوی شد.

سوابق

مرحومه ستاره سعیدی که در ابتدا مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی بود، پس از مدتی به همسری او درآمد. در حالی گفته می‌شود. ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی، در اوایل ازدواجش به دلیل واکنش های منفی به فاصبه سنی اشان ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرد و عنوان کرد: «مردم به من محبت دارند که می‌گویند ۲۲ سال سن دارد اما من متولد سال ۱۳۶۲ هستم. سن ۲۲ سالگی پر از خاطره است و لذت‌های زیبای خودش را دارد اما من این سنی که هستم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم و از تمام محبت‌های شما تشکر می‌کنم.»

خبرنگار سیاسی دولت احمدی نژاد

ستاره سعیدی، پیش از این خبرنگار خبرگزاری برنا و روزنامه ایران‌نیوز بود. خانوم سعیدی در مجلس هفتم خبرنگار پارلمانی بود و گاهی نیز از سوی رسانه خود به همراه دیگر خبرنگاران به حیاط دولت می رفت تا سخنان وزرای دولت احمدی نژاد را پوشش دهد.

جزئیات درگذشت ستاره سعیدی

خانوم ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی به دلیل داشتن تومور مغزی وطی عمل جراحی مغز باز پس از چند روز بیهوشی درگذشت. او پس از عمل به علت وخامت حالش در بیهوشی بود که در نهایت ۹شهریور چشم از جهان بست و درگذشت. او عکس و فیلم هایی از لحظه خداحافظی روی تخت بیمارستان منتشر کرده و حالا بعد فوتش در حال دست به دست شدن است.

اینکه نوع نومور مغزی ستاره سعیدی خوش خیم و بد خیم بوده مشخص نیست، اما او با یک سرگبجه به پزشک مراجعه می کند و مشخص میشود که رگ مغزش پاره شده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. عملی که او را برای همیشه از زندگی محروم کرد.

ستاره سعیدی دو هفته پیش به دلیل سرگیجه بعد از مراجعه به پزشک در ترکیه، متوجه پارگی یکی از رگ های مغزی می شود به همین دلیل تحت عمل جراحی قرار میگیرد و ۱۵ روز پس از کما بودن فوت می کند

نظرات