بهترین لپ تاپ استوک در بازار ایران

0

همین که برای خرید یک لپ تاپ جدید صفحه جست و جوی اینترنت را باز کنید، قیمت‌های سرسام‌آور محصولات الکترونیکی شما را شگفت زده خواهد کرد. متاسفانه این روزها کالاهای الکترونیکی مانند موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ همگام با افزایش قیمت دلار رشد می‌کنند و دائماً بر قیمت آن‌ها افزوده می‌شود. با این وجود اگر بخواهید یک لپ تاپ باکیفیت خریداری کنید، باید مقدار قابل توجهی پول را به آن اختصاص دهید. اما آیا راهی برای خرید لپ تاپ استوک قیمت ولی باکیفیت وجود دارد؟ چطور می‌توانیم با کمترین بودجه بهترین برندهای لپ تاپ را خریداری کنیم؟ در ادامه چند پیشنهاد هیجان‌انگیز برای شما داریم. همراه ما باشید.

لپ تاپ دست دوم

لپ تاپ دست دوم چیست؟

برای آن که بتوانید یک لپ تاپ باکیفیت را با کمترین قیمت خریداری کنید، یکی از راه‌های پیش روی شما خرید لپ تاپ دست دوم است. بسیاری از افراد دائماً لپ تاپ خود را با مدل‌های جدید جایگزین می‌کنند و دوست دارند جدیدترین مدل از هر برندی را داشته باشند. چنین افرادی لپ تاپ‌های قدیمی‌تر خود را اگر چه مدت زمان زیادی از آن‌ها استفاده نشده است، به فروش می‌گذارند. شما می‌توانید فرصت‌ها را برای خرید چنین لپ تاپ‌هایی مد نظر داشته باشید. جالب است بدانید تعداد چنین افرادی کم نیست و به راحتی می‌توانید لپ تاپ کارکرده اما سالمی را پیدا کنید. با این حال لپ تاپ دست دوم می‌تواند مدت قابل توجهی نیز کار کرده و پس از آن به فروش برسد. پیش از خرید یک لپ تاپ دست دوم لازم است بررسی‌های لازم را انجام داده و از سلامت دستگاه خریداری شده مطمئن شوید. با این حال روش بهتری نیز وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

لپ تاپ استوک چیست؟

به غیر از خرید لپ تاپ دست دوم، انتخاب لپ تاپ استوک نیز یکی دیگر از کارهایی است که می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها انجام دهید. استوک واژه‌ای است که اگر چه به جای عبارت «دست دوم» مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما معنای متفاوتی دارد. کالاهای استوک بر خلاف کالاهای دست دوم، مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار نگرفته و دچار استهلاک نشده‌اند. حتماً ویترین فروشگاه‌ها را دیده‌اید که چند نمونه از موبایل‌ها و لپ تاپ‌ها را برای تست قرار داده‌اند. این محصولات با وجود آن که مورد استفاده چندانی قرار نگرفته‌اند، اما به عنوان لپ تاپ یا گوشی موبایل نو به فروش نمی‌رسند. همچنین اگر لپتاپ‌ها به دلیل یک ایراد ظاهری کوچک مانند خط و خش به کمپانی بازگردانده شوند، به عنوان کالای استوک فروخته می‌شوند. بنابراین لپ تاپ استوک، لپ تاپی است که برای مدت زمان بسیار کوتاهی استفاده شده و یا اصلاً به کار گرفته نشده است. این لپ تاپ‌ها به دلایل جزئی مرجوع شده‌اند.

اگر می‌خواهید یک لپتاپ باکیفیت و گران قیمت را با قیمتی کمتر از حد معمول خریداری کنید، خرید لپ تاپ استوک یکی از بهترین پیشنهادها برای شماست. جالب است بدانید قیمت لپتاپ استوک گاهی به کمتر از نصف یا حتی یک سوم قیمت اصلی لپ تاپ خواهد رسید و به همین خاطر است که می‌تواند هزینه‌ها را تا حد زیادی کم کند. اگر می‌خواهید کیفیتی بی‌نظیر را با کمترین قیمت تجربه کنید، این یک راه معقول است که پیش روی شما قرار دارد.

بهترین لپ تاپ های کارکرده برای خرید لپ تاپ استوک

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای خرید لپ تاپ ارزان قیمت با آن مواجه خواهید شد این است که بهترین برند لپ تاپ استوک کدام است و بهتر است کدام برند لپ تاپ را خریداری کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • لپ تاپ‌های استوک عمدتاً از بهترین و معتبرترین برندهای دنیا هستند و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند؛ بنابراین غالباً با کمپانی تولیدکننده آن‌ها آشنا هستید. این لپ تاپ‌ها همان طور که گفته شد، توسط برندهایی تولید می‌شوند که اطمینان کامل از کیفیت محصولات خود داشته و مهلت تست چند روزه به مشتریان خود می‌دهند.
  • اگر لپ تاپ را به خوبی پیش از خرید بررسی کنید، می‌توانید بهترین لپ تاپ استوک بازار را خریداری کنید. محصولات استوک معمولاً ایراد خاصی ندارند و تنها ممکن است ایرادات ظاهری نظیر خط و خش داشته باشند؛ با این حال لازم است پیش از خرید آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

لپ تاپ استوک

  • برندهای معتبری نظیر Dell، HP، Asus، Apple و مواردی از این دست، بهترین لپ تاپ‌هایی هستند که می‌توانید خریداری کنید.با این حال بهتر است پیش از هر چیز هدف خود را از خرید لپ تاپ مشخص کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید در حوزه فوتوشاپ فعالیت کنید، باید یک لپ تاپ استوک با توان گرافیکی بالا را انتخاب نمایید. توجه به نوع CPU، کارت گرافیک، صفحه نمایش، حافظه RAM و … از جمله مواردی هستند که باید در خرید لپ تاپ مورد توجه قرار گیرند.
  • حتماً لپ تاپ مورد نظر خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. بسیاری از لپ تاپ‌های استوک از مرزهای غربی کشور وارد می‌شوند و در بسیاری از مواقع امکان خرید حضوری وجود ندارد؛ به همین خاطر باید از یک فروشگاه آنلاین معتبر لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری کنید. توجه داشته باشید که فروشگاه اعتبار کافی را داشته باشد.

لـپ تاپ استـوک باکیفیت را از کجا بخریم؟

پیرو نکته‌ای که پیش‌تر بیان کردیم، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید لپ تاپ ارزان و لپ تاپ کارکرده استوک سری به وبسایت آ.اس.پ بزنید. این فروشگاه طیف گسترده‌ای از محصولات نو و استوک را به فروش می‌رساند و در میان آن‌ها می‌توانید لپ تاپ‌های استوک با کیفیت را نیز پیدا کنید. آ.اس.پ یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین کشور است که کیفیت محصولات آن در طی سالیان طولانی فعالیت در این حوزه ثابت شده است. اگر نیاز به مشورت داشته باشید، کارشناسان مجموعه آ.اس.پ در خدمت شما هستند.

کلام آخر

خرید لپ تاپ استوک به شما کمک می‌کند تا با پرداخت مبلغ کمتر، لپ تاپی با کیفیت بالاتر را خریداری کنید. پس بهتر است به جای خرید یک لپتاپ نو ولی بی‌کیفیت، لپ تاپ استوکی را خریداری کنید که می‌دانید تا سال‌ها به نیازهای شما پاسخ می‌دهد و می‌توانید کارهای حرفه‌ای را انجام دهید. امیدواریم خرید لذت‌بخشی را از فروشگاه آ‌.اس.پ تجربه کنید.

نظرات