مدل های جدید لباس عروس پرنسسی ۱۴۰۲ + راهنمای خرید لباس عروس شیک و خاص

0

لباس عروس پرنسسی : پیدا کردن یک لباس عروس می تواند سخت و استرس زا باشد. به هر حال،حتما در هنگام خرید لباس عروس فشار زیادی روی شما وجود دارد. به همین دلیل ما مدل های شیک و خاص لباس عروس پرنسسی همراه راهنمای خرید ویژه ۱۴۰۲ را بر ای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

لباس عروس پرنسسی

مدل های جدید لباس عروس پرنسسی ۱۴۰۲ + راهنمای خرید لباس عروس شیک و خاص

در دنیای لباس عروس، مدل های بسیار متنوع و مختلفی وجود دارد. همانطور که قبلا گفتیم، مهمترین نکته در زمان انتخاب لباس عروس قابلیت مخفی کردن ایرادات اندام شما و برجسته کردن زیبایی آن توسط لباس است. هر بدنی فرم و شکل مخصوص به خود را دارد؛ اما کارشناسان، اندام انسان‌ها را به چند دسته کلی تقسیم کرده اند. تفاوتی ندارد سایز شما چه عددی است مهم فرم اندام شما است. پس خود را در گروه چاق و لاغر تقسیم نکنید ممکن است فردی با وزن ۱۲۰ در فرم اندام مستطیلی قرار بگیرد و فردی با سایز ۵۵ اندام دایره ای داشته باشد.

راهنمای خرید لباس عروس

پوشیدن این مدل لباس عروس آرزوی هر خانمی است. لباسی با دامن پف دار و بالا تنه‌ای تنگ، شما را تبدیل به شاهدخت می‌کند. این لباس عروس با دامن پف دار شناخته می‌شود و بالاتنه آن در مدل‌های مختلفی قابل انتخاب است.اگر اندام شما گلابی شکل است این لباس برای شما بهترین انتخاب است. چرا که باسن بزرگ شما در پف این دامن مخفی شده و زیبایی های بالاتنه شما خودنمایی می‌کند. حتی اگر بالاتنه شما بزرگ هم باشد این لباس توانایی مخفی کردن پایین تنه شما را دارد و شما می‌توانید از این امتیاز استفاده کنید.اما اگر جسه کوچکی دارید بهتر است به سراغ مدل های دیگری بروید چرا که ممکن است شما در این لباس بلعیده می شوید. اگر امتیاز اندام شما در پایین تنه شما است بهتر است در انتخاب لباس عروس پرنسسی تجدید نظر کنید.

لباس عروس پفی

نکات مهم در خرید لباس عروس پفی :

درست است که انداختن گردنبند، دستبند، گوشواره و النگو شما را زیبا نشان دهد اما به واقع این‌ها همه حواس اطرافیان را از شما پرت می‌کند. پس در انتخاب جواهرات دقت کافی داشته باشید. اگر یقه لباس شما پوشیده است و یا پارچه لباس عروس گرانقیمت و کارشده است، از انداختن گردنبند پرهیز کنید. در صورتی که پارچه انتخاب شده شما ساده و یقه لباس آزاد است می توانید از گردنبند استفاده کنید.

تنها یک گوشواره قطره‌ای می‌تواند زیبایی صورت شما را تضمین کند. البته انداختن این مدل در صورتی مناسب است که موهای شما کاملا جمع شده باشد. در غیر اینصورت از گوشواره‌های میخی استفاده کنید.

نکات مهم در خرید لباس عروس پفی

برای انتخاب تور لباس عروس ابتدا باید ویژگی لباس عروس منتخبتان را بررسی کنید. اگر قسمت پشت لباس عروس ساده است این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از تورهای بلند و طرح دار استفاده کنید. این تورها زیبایی پشت لباس را تضمین خواهند کرد. اما اگر در انتخاب لباس عروس برای پشت لباس برنامه خاصی داشتید، برای مثال پشت لباس باز است، از پارچه خاص و طرحدار در آن استفاده شده بهتر است تورهای ساده و کوتاه انتخاب کنید تا توجه دیگران را از مدل لباس عروس کم نکنید.

قیمت خرید لباس عروس

مدل های جدید لباس عروس پفی

جدیدترین مدل های لباس عروس پرنسسی

لباس عروس برای افراد چاق

قیمت کرایه لباس عروس

لباس عروس پشت باز

همراه ما باشید

نظرات