جدیدترین و خاص ترین مدل های پیراهن نامزدی دخترانه شیک ۱۴۰۲ + نکات مهم خرید

0

پیراهن نامزدی دخترانه : یکی از بزرگترین دلهره های دخترخانم ها، درخشندگی در مراسم های عظیم زندگی خویش مثل نامزدی می باشد. به همین دلیل ما مدل های جدید پیراهن نامزدی ویزه ۱۴۰۲ همراه راهمای خرید را برای شما عروسان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

پیراهن نامزدی دخترانه

جدیدترین و خاص ترین مدل های پیراهن نامزدی دخترانه شیک ۱۴۰۲ + نکات مهم خرید

پیش از هر کاری برای خریداری لباس‌ مجلسی نامزدی بایست معلوم کنید که عظمت و گنجایش جشن شما چه اندازه می باشد ، برای‌اینکه طرح پوشش الزاماً باید طبق گونه مراسم و فرهنگ‌ مربوط به خانواده شما گزینش شود . چنانچه جشن کوچک‌ و خصوصی است حتما باید یک نمونه پوشاک نامزدی ساده و قشنگ انتخاب نمائید ، درصورتی‌که جشن بزرگ‌ و شلوغ می باشد باید از طرح پوشاک نامزدی لاکچری مشابه لباس نامزدی پرنسسی بکارگیری نمایید و اگر حجاب دارید و جشن نامزدی شما مختلط‌ است باید از طرح پوشاک نامزدی محجبه بکارگیری نمایید.

پیراهن نامزدی

حتما باید طرح لباس را متناسب با فرم تن خویش گزینش نمایید . درصورتی‌که اندام کوتاه و جثه کوچکی دارید ، خوبتر می باشد که از نمونه لباسهای پفی بکارگیری کنید پیراهن های طویل و پفی استایل خیلی زیبایی به دخترخانم های کوچک جثه می دهد . درصورتی‌که کمی درشت اندام می باشید هیچگاه به تفکر پوشیدن لباسهای گشاد برای پوشاندن چربیهای خویش نباشید ، چون‌که شما را چاقتر نمایش می دهد و بایست لباسهایی را که سایزتان هست بپوشید، چنانچه بازوهای بزرگی دارید خوبتر است که از لباسهای آستین دار بکارگیری کنید .

پیراهن نامزدی زنانه

خوب تر است که از رنگهای سفید ، شیری و نباتی برای این پوشاک بکارگیری نکنید . لباس نامزدی صورتی ، قرمز ، آبی روشن‌ و یاسی از رنگهای عالی خواهد بود که در نمونه های مختلفی در بازار موجود‌ می باشد . درصورتی‌که پوست‌ روشن و سفیدی دارید خوبتر می باشد که از رنگهای بسیار روشن‌ بکارگیری نکنید و به دنبال رنگهای شاد و پر حرارت مثل قرمز بروید ، چون رنگ های روشن‌ شما را بی جان و خسته نمایش میدهد . ولی دخترانی که پوست تیره‌ تر دارند خوب تر است که از رنگهای روشن‌ و پاستلی بکارگیری کنند چون تناسب زیبایی با پوست‌ آنها خواهد داشت.

رنگ پیراهن نامزدی

برای انتخاب اندازه‌ و قد لباس باید به قد عروس‌ نیز دقت نمائید . به عنوان نمونه لباسهای دراز ، قد را بلندتر نمایش میدهد و انتخابی خیلی عالی برای اشخاص کوتاه قد است . دخترخانم های بلند قد خوب تر می باشد که لباسی را گزینش کنند که بلندی آن تا پایین زانو باشد تا خوش‌قامت تر و قشنگتر به نظر بیایند.

پیراهن نامزدی قرمز

لباس عروسی شما بسیار بلند یا دنباله‌دار است، لباسِ نامزدی خود را کوتاه یا میدی انتخاب کنید. از تناسب لباس و کفش هم غافل نشوید. رنگ کفش، مدل و اندازه پاشنه آن را طوری انتخاب کنید که هم ظاهری شیک و متناسب با لباس داشته باشد و هم شما با آن بتوانید به راحتی حرکت کنید. می‌توانید از مروارید، گل مصنوعی ریز، سنگ‌های زیبا و حتی گل طبیعی هم برای تزیین لباس و موی خود استفاده کنید.

اهمای خرید پیراهن نامزدی

قیمت پیراهن نامزدی

لباس نامزدی پوشیده

پیراهن نامزدی خاص

کفش پیراهن نامزدی

همراه ما باشید

نظرات