جدیدترین مدل های لباس عروس یقه قایقی ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

لباس عروس یقه قایقی : درمیان انواع مدل لباس عروس، لباس عروس یقه قایقی یکی از محبوب‌ترین انواع لباس عروس است. این سبک لباس، حتی از لباس عروس دکلته نیز پرطرفدارتر است. به همین جهت ما مجموعه مدل های لباس عروس یقه قایقی ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

لباس عروس یقه قایقی

جدیدترین مدل های لباس عروس یقه قایقی ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

نکات مهم انتخاب لباس عروس :

سایز : در تهیه انواع لباس ها باید به سایز آن توجه کنیم در نظر گرفتن سایز مناسب می تواند شما را بسیار جذاب تر نشان بدهد.همچنین از گرفتن لباس تنگ به امید لاغر نشان داده شدند اجتناب کنید لباس های عروس خریداری شده باید طوری باشد که مناسب و فیت بدن شما باشد.سایزبندی لباس های عروس با سایز معمولی افراد کمی متفاوت است پس اگر سایز ۳۶ دارید و سایز لباس عروس ۳۸ و ۴۰ باشد می‌تواند مناسب باشد.

لباس عروس یقه دلبری

انتخاب دنباله دار یا بدون دنباله :  لباس عروس دنباله دار برای عکسبرداری و فیلمبرداری شما را زیبا و باشکوه تر نمایش می دهد اما پوشیدن این لباس شما را کند خواهد کرد به طور کلی می توانیم بگوییم دست و پای شما را می بندد و اجازه نمی دهد که شما در این شب رویای راحت باشید. انتخاب این نوع لباس عروس برای خانم هایی که قد کوتاه دارند مناسب نیست و نباید دنباله لباس آنها بیش از ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر باشد

راهنمای خرید لباس عروس

تاثیر مکان عروسی در لباس عروس : بدون دانستن مکان عروسی سراغ خرید لباس عروس نروید لباس عروس باید بر اساس محل برگزاری عروسی انتخاب شود مثلاً عروسی که قرار است در یک فضای باز انجام شود نیاز به لباس پر زرق و برق دارد اما عروسی که قرار است در یک تالار برگزار شود لباسی ساده و شکیل می خواهد.

نکات مهم خرید لباس عروس یقه قایقی

مدل پوشیده یا باز : انتخاب یک لباس عروس پوشیده یا باز بسته به اعتقادات و عقاید همسر و خود شما می تواند متفاوت باشد اما برای بالا رفتن اعتماد به نفس در ظاهرتان می توانید از لباس های عروس پوشیده استفاده کنید. لباس های عروس پوشیده اثر بهتری در اعتمادبه‌نفس شما دارد اگر لاغر اندام هستید بهتر است از لباس های پوشیده استفاده کنید که حالت پف کرده و دوختهای چیندار دارد تا کمی پر تر به نظر برسید.

مدل های شیک لباس عروس یقه قایقی

لباس عروس یه قایقی با توجه به اندام :

این یقه شبیه به مدل دکلته است و ادامه یقه به صورت آستین بر روی بازو قرار می گیرد. در این مدل نیز سرشانه مشخص است . بنابر این این مدل به افرادی که سرشانه های پهنی دارند توصیه می شود. همچنین با پوشیده شدن بازو چاق بودن این قسمت مخفی می ماند. به دلیل پوشیده نشدن گردن، گردن بلند تر و کشیده تر دیده می شود.

انواع یقه لباس عروس

اکسسوری مناسب لباس عروس یقه قایقی :

سعی کنید، از گردنبندهای کوتاه استفاده کنید. بهترین نوع طلا و جواهر برای استفاده به‌ همراه این مدل لباس عروس ، گردنبند چسبیده به گردن است. این استایل جواهرات معمولا جذابیت فوق‌العاده‌ای به همراه این مدل لباس عروس ایجاد می‌کند.

قیمت لباس عروس

لباس عروس یقه قایقی با توجه به اندام

قیمت لباس عروس

لباس عروس یقه دلبری آستین دار

همراه ما باشید

نظرات