جدیدترین مدل های تور عروس شیک ویژه ۲۰۲۳ + راهنمای خرید

0

تور عروس : تور را می‌توان جاودانه‌ترین اکسسوری عروس در میان همه آنها دانست و انتخاب و خرید آن قطعا کار مشکلی است. به همین جهت ما مجموعه مدل های شیک تور عروس ویژه ۲۰۲۳ را برای شما ماده کرده ایم. همراه ما باشید.

تور عروس

جدیدترین مدل های تور عروس شیک ویژه ۲۰۲۳ + راهنمای خرید

انواع تور  :

کوتاه یا بردکیج : این مدل معمولاً روی صورت قرار می‌گیرد و فقط قسمت پیشانی، چشم‌ها و تا بالای گونه را پوشش می‌دهد و معمولاً از پارچه‌های توری با بافت درشت برای این منظور استفاده می‌شود تا چهره‌ی عروس خانم به خوبی دیده شود. این مدل ها معمولاً همراه با یک کلاه کوچک هستند. تورهای خیلی کوتاه کاربرد کمی دارند و کمتر کسی آنها را سفارش می‌دهد. اگر می‌خواهید یک عروس فانتزی باشید و مدل موهای شما شلوغ و پرکار است انتخاب این مدل خیلی کوتاه شما را از سایر عروس‌ها متفاوت نشان می‌دهد.

انواع تور عروس

راهنمای خرید

مدل سر انگشتی : این مدل از تور یکی از پرطرفدارترین و رایج‌ترین ها است که معمولاً عروس خانم‌ها انتخاب می‌کنند. محبوبیت تور سرانگشتی به این علت است که تقریباً با همه مدل لباس عروس و اندامی هماهنگ می‌شود. با استفاده از این مدل، زیبایی پشت لباس عروس به خوبی دیده می‌شود. این مدل قدی حدود نود سانتی متر دارد و با توجه به مدل لباس عروس می‌تواند کمی بالاتر یا کمی پایین‌تر از نوک انگشتان دست قرار گیرد.

تور سر انگشتی عروس

تور تا زانو و نسبتا بلند : این نوع با قدی حدود صد و چهارده سانتی متر، تا زیر زانو اما بالاتر از مچ پاها ادامه دارد. این اندازه از ظاهری دراماتیک و ظریف برای عروس خانم‌ها ایجاد می‌کند و با هر اندازه از قدی که دارید می‌توانید این مدل را انتخاب کنید.

تور سلطنتی : این مدل بر اساس قد تقسیم نشده است. در واقع مدل سلطنتی بر اساس ظاهر بسیار دراماتیکی که برای عروس ایجاد می‌کند، نام‌گذاری شده است. تور عروس سلطنتی نیز اغلب بسیار بلندتر از قد شما بوده و پخش شدن روی زمین و امتداد یافتن از لبه لباس شما، از ویژگی‌های بسیار مهم آن است.

تور عروس سلطنتی

تناسب با لباس عروس :

در لباس عروس پفی چون از بالا چسبان بوده و یهویی باز می شود و پف می کند، اگر یک تور بلند انتخاب کنید این جذابیت را خراب می کند پس اگر لباستان پفدار است از تور بلند استفاده نکنید.

در نقطه مقابل لباس های عروس مانند مدل های راسته و ماهی به دلیل حجم کمتری که دارند با یک تور بلند به خوبی تکمیل شده و زیبایی آن دو چندان می شود.

اندازه تور عروس

تناسب با اندام عروس :

صورت گرد: برای صورت گرد بهتر است تور عروس در بالای سر شما جمع شود تا کمی کشیدگی به آن ببخشد و می تواند تا روی شانه ها هم امتداد پیدا کند.

مستطیلی: توری که صورت شما را به سمت گرد شدن سوق دهد مناسب است. پس تور نباید بالای سرتان جمع باشد، پس بهتر است در طرفین صورت قرار گیرد تا تناسب را ایجاد کند.

مربعی: برای صورت های با شکل مربعی، مانند مدل گرد بهتر است تور بالای سر جمع شده و تا سر شانه امتداد داشته باشد.

بیضی: برای صورت های بیضی مشکلی در انتخاب نبوده و بیشتر تورها به این مدل سر می آید.

تور عروس بلند

قیمت

تور نیز مانند قیمت تاج و سایر انواع اکسسوری عروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. البته طبیعتا دو عامل اصلی سایز و جنس بیشترین نقش را در تعیین قیمت تور عروس خواهند داشت هرچه اندازه این تور بیشتر باشد؛ قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. نکته دیگر درباره میزان جزئیات تور استفاده شده در آن باز می‌گردد. تورهای ساده قیمت ارزان‌تر و تورهای دارای طرح و گلدوزی و… دارای قیمت بیشتری هستند.

تور شاین دار

راهنمای خرید تور عروس

تناسب تور با قد

تور عروس شلوغ

همراه ما باشید

نظرات