جدیدترین مدل های پافر مردانه و پسرانه شیک و خاص ۱۴۰۳ + راهنمای خرید پافر مردانه

0

پافر مردانه ۱۴۰۳ : داشتن یک لباس گرم و در عین حال زیبا برای روزهای سرد و زمستانی ضروری است و باید هر آقای خوشتیپی یک لباس گرم جذاب داشت باشد این نوع لباس را ما پافر می نامیم. همراه ما باشید.

پافر مردانه 1403

جدیدترین مدل های پافر مردانه و پسرانه شیک و خاص ۱۴۰۳ + راهنمای خرید پافر مردانه

پافر جزو لباس‌های زمستانی به شمار می‌رود که می‌تواند بدن شما را گرم نگه دارد. این لباس معمولا دارای زیپ بوده و جنس آن از پلی‌استر یا نایلون است. همچنین قسمت داخلی پافر می‌تواند از پارچه‌های گرمی مانند مخمل یا خز باشد. پافر مردانه به صورت لایه لایه به نظر می‌رسد و دارای پف است، از طرفی اغلب بدون آستین بوده و شبیه به جلیقه کلاه‌دار می‌باشد. پافر در اندازه و قدهای مختلفی طراحی و ارائه می‌شود. یکی از اصلی‌ترین ویژگی پافر مردانه اورجینال خاصیت ضد آب بودن آن است.

پافر مردانه

پافرها در فصل سرما می‌توانند شما را گرم نگه دارند و استایل جذابی به وجود آورند. در زمان خرید این محصول به رنگ آن توجه کنید، سرمه‌ای و خاکی در بین آقایان محبوبیت بسیاری دارند و به راحتی با شلوارهای جین هماهنگ می‌شوند. همچنین رنگ‌های خنثی نیز جذابیت زیادی دارند.

مدل های جدید پافر مردانه

به دلیل ظاهر پف داری که این لباس‌ها دارند، بهتر است با آن شلوارهای جین و کتان راسته یا جذب و حتی اسلش پوشیده شوند. چون اگر پایین تنه هم لباس گشاد ای وجود داشته باشد، باعث حجیم و چاق بنظر رسیدن شما خواهد شد و به طور کلی ظاهر جذابی نخواهد داشت. معمولاً هودی‌ها بهترین گزینه برای ست شدن با پافر مردانه می‌باشند.

پافر پسرانه

یکی دیگر از نکات بسیار جذابی که در مورد پافر ها وجود دارد، این است که افراد سایز بزرگ می‌توانند با استفاده از این لباس به متقارن نشان دادن شانه‌های خود و کم حجم‌تر بنظر رسیدن بازوهای خود کمک کنند. به طور کلی پافر ها در مقایسه با کاپشن‌ها شما را کم حجم‌تر نشان می‌دهند.

راهنمای خرید پافر مردانه

از پافر های مردانه به عنوان بادگیر نیز استفاده می‌شود. افرادی که به استایل‌های رسمی علاقه چندانی ندارند و بیشتر به دنبال لباس‌های اسپرت می‌گردند، می‌توانند ظاهر جدید و جذابی را با پافر برای خود خلق کنند.

قیمت پافر مردانه

استایل با پافر مردانه

شستشو پافر

جنس پافر

پافر شیک مردانه

همراه ما باشید

نظرات