مدل های جدید و شیک بلوز آستین بلند مردانه و پسرانه ۱۴۰۳ همراه با راهنمای خرید

0

بلوز آستین بلند مردانه : این نوع پوشاک یکی از پرطرفدار ترین لباس های مردانه است که بیشترین استفاده در بین آقایان را دارد مخصوصا در فصل سرما. شما نیز همراه ما باشید تا با مدل های جدید آن آشنا شوید.

بلوز آستین بلند مردانه

مدل های جدید و شیک بلوز آستین بلند مردانه و پسرانه ۱۴۰۳ همراه با راهنمای خرید

امروزه در صنعت پیراهن مردانه انواع مختلفی از پارچه از پشمی گرفته تا پارچه استرچ، نخی و پنبه‌ای و … استفاده می‌شود و مهم است که شما با توجه به استایل بدن خود بدانید که کدام یک از انواع پارچه‌های بلوز مردانه مناسب فرم بدن شما است. به عنوان مثال افرادی که شکم دارند بهتر است از پارچه‌های جذب استفاده نکنند و پارچه‌های یک مقدار خشک‌تر بهتر روی بدن این دسته از افراد می‌نشیند زیرا که این نوع پارچه‌ها به صورت راسته روی بدن قرار می‌گیرد و شیپ آن را نمایش نمی‌دهد.

بلوز آستین بلند پسرانه

اگر بلوزکوچکتر و یا بزرگتر از سایز اصلی شما باشد، قطعا استایل مناسبی را برای شما ایجاد نمی‌کند. پس همیشه به دنبال بلوزی باشید که همراه با فیت بودن آن در تن، حس راحتی نیز به شما دست بدهد. یکی از اصلی‌ترین نشانه‌ها برای سایز اندازه سر آستین‌ها است معمولا آستین، نشان دهنده‌ی اندازه بودن سینه، بازو و زیر بغل است.

مدل های جدید بلوز مردانه

هر رنگی مناسبت و کاربرد خاص خود را دارد، به عنوان مثال رنگ سفید و یا آبی تک‌رنگ مناسب رویدادهای رسمی و فضاهای اداری است، رنگ راه راه برای محیط‌های دوستانه و جمع خانواده و رنگ‌های شاد مناسب مهمانی‌های شام غیررسمی، دورهمی دوستانه، استریت استایل و سفر می‌باشد. رنگ‌های مشکی و طوسی، ذغالی و ازین قبیل رنگ‌ها نیز به عنوان رنگ رسمی شناخته می‌شود و مناسب فضاهای رسمی‌تر و مهمانی‌های شام است.

راهنمای خرید بلوز مردانه

قد آستین باید کاملا اندازه و تقریبا یک الی دو سانتی متر از مچ دستتان پایین تر باشد. شما در هنگام خرید حضوری به راحتی می توانید با در نظر گرفتن این نکته و یا بالا بردن دستتان قد آستین را چک کنید که اگر در زمان بالا بردن دست، آستین از ساعد پایین تر نیامد می توان گفت شما قد آستین مناسب پیراهن خود را پیدا کردید.

قیمت بلوز آستین بلند مردانه

مدل های بلوز مردانه

نکات خرید بلوز مردانه

بلوز اسپرت مردانه

بلوز مردانه کلاسیک

بلوز پسرانه

همراه ما باشید

نظرات