چند مدل شلوار لی پسرانه بچه گانه می‌شناسی؟

0

شلوار لی یا جین همان لباسی است که در تمامی سنین توسط مردان و زنان پوشیده می‌شود و در سراسر دنیا محبوبیت بسیار زیادی دارد. حس راحتی با این لباس، زیبایی ظاهری و البته جنس خوب و مقاوم آن باعث پرطرفدار بودنش شده است. یکی از مزیت‌های دیگر شلوار جین این است که همیشه مد است. جالب است بدانید که این نوع پوشاک در بین کودکان نیز محبوب است و شلوار لی پسرانه بچه گانه همواره جزو پر فروش‌ترین لباس‌های کودک محسوب می‌شود. اما نکته اینجا است که شلوار لی پسرانه بچه گانه دارای انواع مختلفی می‌باشد که از برخی از آنها در تیپ‌ها و استایل‌های خاصی استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا در ادامه این مدل‌های زیبا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 شلوار لی پسرانه بچه گانه شیک

شلوار لی پسرانه لوله تفنگی

یکی از انواع شلوار لی پسرانه بچه گانه، مدل لوله تفنگی است. این مدل تنگ است و به پاهای فرزند شما می‌چسبد. این تنگی در قسمت‌های پایین‌تر از زانو بیشتر هم می‌شود. معمولاً پوشیدن این مدل شلوار لی پسرانه بچه گانه در زمستان و با بوت یا نیم بوت پیشنهاد می‌شود. به عنوان مثال شلوار لوله تفنگی به همراه بوت، پالتو، و یک پیراهن پسرانه شیک و جوراب، استایل کامل و شیکی برای پسر بچه‌تان به شمار می‌رود.

شلوار لی پسرانه بچه گانه شیک

شلوار لی اسکینی یا جذب

این مدل شلوار لی پسرانه بچه گانه نیز تنگ است و به پاهای کودک شما می‌چسبد یعنی از قسمت بالایی تا پایینی‌ترین بخش آن تنگ است اما مدل لوله تفنگی از زانو به پایین تنگ‌تر می‌شود و قسمت بالایی لباس کمی آزادتر است. از نوع اسکینی هم می‌توان در خیابان و یا مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه استفاده کرد. در تابستان آن را همراه با تیشرت و جوراب پسرانه و کتانی بر تن فرزند خود کنید. در زمستان هم پوشیدن بوت روی آن نمای زیبایی به تیپ فرزند شما خواهد داد.

شلوار پسرانه راسته

شاید بتوان به جرئت گفت که شلوار لی پسرانه بچه گانه راسته یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها است و معمولاً هم با تیپ‌های کژوال و اسپرت و هم با استایل‌های نیمه رسمی استفاده می‌شود. این نوع پوشاک کودک را با یک پیراهن پسرانه، کفش و جوراب پسرانه بر تن فرزند خود کنید تا تیپی نیمه رسمی داشته باشد. می‌توانید با یک تیشرت و شلوار لی پسرانه بچه گانه تیپ او را به اسپرت تغییر دهید. این مدل از قسمت بالایی یعنی کمر تا پایینی‌ترین بخش لباس، راسته است و هیچ جای آن تنگ و یا گشاد نمی‌شود.

شلوار لی پسرانه بچه گانه شیک

شلوار لی مخروطی

شلوار لی پسرانه بچه گانه مخروطی، شبیه شلوار راسته است اما در قسمت‌های ران و مچ تنگ‌تر است. این شلوارها از مدل اسکینی و لوله تفنگی شیک‌تر هستند و طرفداران بیشتری دارند. این نوع شلوار لی پسرانه بچه گانه بسیار راحت است و کودک شما در آن اذیت نخواهد شد. استایل اسپرت با این لباس بسیار زیبا خواهد شد. در تابستان از کتانی و یا کالج و در زمستان از نیم بوت برای پوشیدن شلوار مخروطی استفاده کنید.

شلوار مام استایل

مام استایل یکی از انواع اسپرت و جذاب شلوار لی پسرانه بچه‌ گانه است. در سال‌های اخیر این مدل بسیار ترند شده است. این شلوار فاق بلندی دارد. قسمت بالایی این لباس گشاد است و در قسمت پایین تنگ می‌شود قد آن تا بالای مچ است. شلوار لی پسرانه بچه گانه مام استایل در زمستان با هودی یا سویشرت بسیار جذاب به نظر می‌رسد. این شلوار لی پسرانه بچه گانه مام استایل در تابستان با یک کتانی و تیشرت ظاهر اسپرت زیبایی به استایل فرزند شما می‌دهد.

شلوار لی پسرانه بچه گانه شیک

مدل لی اسلش

این مدل شلوار لی پسرانه بچه گانه مدلی بسیار راحت است که معمولاً جزو دسته لباس‌های روزمره قرار می گیرد. این مدل اغلب دارای فاقی بلند است و در قسمت پایینی یعنی مچ پا، کش دارد و یا گتر است یعنی جمع می‌شود. هدف تولید و البته استفاده از این نوع شلوار لی پسرانه بچه گانه فقط راحتی است و از آن در تیپ‌های کژوال و روزمره استفاده می‌شود. کودک شما می‌تواند این لباس را با یک تیشرت در تابستان و با یک هودی در زمستان در خیابان، پیک نیک و خانه بپوشد. این مدل در جنس‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود که لی یا جین، پرطرفدارترینِ آنها است.

مدل لی پیشبندی

شلوار پیشبندی در بین برخی والدین و کودکان بسیار پرطرفدار است. این مدل شلوار لی پسرانه بچه گانه، نوعی شلوار است که از بالا ادامه دارد و با دو بند روی شانه‌های کودک قرار می گیرد. معمولاً این مدل با تیشرت پوشیده می‌شود و کوتاهی و بلندی بندهای روی شانه، قابل تنظیم هستند. این نوع می‌تواند علاوه بر جیب در ناحیه شلوار جیبی بزرگ برای زیبایی روی قسمت بالاتنه نیز داشته باشد. با شلوار پیشبندی استایل اسپرت و در عین حال بسیار شیکی را برای فرزند خود در مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه و البته خیابان بیافرینید.

شلوار لی پسرانه لاینردار

شاید بارها نام لباس‌های لاینردار را شنیده باشد. این لباس‌ها در قسمت داخلی خود لاینری دارند که معمولاً باعث گرم نگه داشتن بدن می‌شود. در داخلِ شـلوار لی پسرانه بچه گانه لاینردار هم یک لایه پارچه دیگری به جز لی وجود دارد که پای کودک شما را گرم نگه می‌دارد. این نوع شلوار برای پاییز و زمستان بسیار مناسب است و یک مدل لباس شیک، راحت و گرم اسپرت محسوب می‌شود.

شلوار لی پسرانه بچه گانه شیک

لی مدل زاپ دار

هر کدام از انواع شـلوار لی پسرانه بچه گانه می‌توانند دارای چند زاپ باشند که به اصطلاح به آن زاپ دار می‌گویند. یعنی روی قسمت جلوی این لباس کودک، پارگی‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود قسمت‌هایی از پای او مشخص شود. این پارگی‌ها ممکن است کوچک و یا بزرگ باشد. شلوار زاپ دار اسپرت و کژوال است و فقط با تیشرت و تاپ پوشیده می‌شود. یعنی به عنوان مثال پیراهن پسرانه با شلوار زاپ دار هیچ گونه هماهنگی و هم‌خوانی ندارد و مورد پسند کسی واقع نمی‌شود. پس همواره به این دقت کنید که نوع لباس‌ها و رنگ‌آنها در تیپ سازی اهمیت بسیار زیادی دارند.

این روزها معمولاً انواع جین پسرانه در رنگ‌های آبی، یخی، سرمه‌ای، مشکی و طوسی تولید می‌شود. به فروشگاه لباس کودک تی تی گل مراجعه نمایید و از انواع شلوار لی پسرانه بچه گانه دیدن کنید. لازم به ذکر است که کارشناسان فروش این مجموعه در وب‌سایت تی تی گل و البته صفحه اینستاگرام پاسخگوی سوالات شما در مورد پوشاک مورد نظرتان، طرح، رنگ، سایز بندی و ست کردن آن با انواع کفش و جوراب پسرانه، تیشرت، پیراهن پسرانه و… هستند.

نظرات