مدل های جدید ست سرویس لحاف و تشک نوزاد دخترانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

ست سرویس لحاف و تشک نوزاد دخترانه : لحاف و تشک یکی از ضروری ترین اجزاء در سیسمونی نوزاد به شمار می روند. راحتی و کیفیت تشک و لحاف نوزاد می تواند روی خواب نوزادان تاثیرگذار باشد. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های جدید ست سرویس لحاف و تشک نوزاد دخترانه ۱۴۰۱ را به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست سرویس لحاف و تشک نوزاد دخترانه

مدل های جدید ست سرویس لحاف و تشک نوزاد دخترانه ۱۴۰۱ +

راهنمای خرید

مدل‌های سرویس لحاف و تشک نوازد :

سرویس ۳ تکه : این مدل ساده‌ترین نمونه سرویس خواب می‌باشد که دارای سه تکه یعنی بالش نوزادی، تشک نوزادی و لحاف نوزادی می‌باشد. اگر به دنبال خرید یک سرویس خواب ارزان و مقرون به صرفه هستید، مدل سه تکه بهترین گزینه است. در قسمت پایین تشک این مدل یک بند وجود دارد که با شل و سفت کردن بند می‌توانید آن را به حالت پهن یا جمع شده تبدیل کنید.

سرویس لحاف و تشک نوزاد دخترونه

راهنمای خرید

سرویس ۴ تکه : نمونه دیگری از سرویس خواب می‌باشد، که علاوه بر داشتن بالش نوزادی، پتو و تشک نوزادی دارای قنداق هم می‌باشد. قیمت این مدل نسبت به نمونه سه تکه مقداری گران‌تر است زیرا دارای قنداق نیز می‌باشد. اگر این محصول را خریداری کنید، دیگر نیازی به پیدا کردن قنداق ست سرویس خواب نخواهید بود. در برخی موارد اصلا شما موفق به پیدا کردن ست قنداق نخواهید بود.
سرویس ۵ تکه : یکی از ویژگی‌های قابل توجه این سرویس داشتن ملحفه کش‌دار است که این محصول را از سایر سرویس‌ها متفاوت می‌سازد. این ملحفه به علت کش‌دار بودن با هر مدل تخت نوزادی هماهنگ می‌شود. علاوه بر ملحفه دارای بالش و روبالشی، تشک و پتو می‌باشد. در واقع می‌توان گفت این مدل علاوه بر ۴ تکه بالا دارای ملحفه هم می‌باشد که شما را از خرید ملحفه معاف می‌کند.

ست سرویس خواب نوزاد دخترونه

سرویس ۷ تکه : اگر به دنبال خرید یک سرویس خواب تمام و کمال هستید، پیشنهاد می‌کنم، حتما نمونه ۷ تکه آن را خریداری کنید. این نمونه علاوه بر داشتن بالش، لحاف و تشک دارای ملحفه و رو‌بالشی نیز می‌باشد. تنها موردی که این این مدل را از نمونه‌های قبلی متمایز می‌کند روتختی است. همان طور که می‌دانید پیدا کردن یک روتختی که ست سرویس خواب شما باشد کار چندان ساده‌ای نیست.
سرویس ۹ تکه : اگر به دنبال یک سرویس خواب همه کاره هستید که کودک دلبندتان بیشترین میزان آرامش را داشته باشد، بدون شک این گزینه است. تنها نمونه‌ای که باعث می‌شود این مدل از نمونه‌های دیگر متمایز شود داشتن بالشتک‌هایی که از کودک شما در برابر برخورد با دیواره‌های سفت محافظت می‌کند. تنها نکته‌ای که این سرویس را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند، داشتن تعدادی کوسن عروسکی است که جلوه زیبایی به اتاق کودک شما می‌دهد.

سرویس خواب 3 تکه نوزاد دخترانه

نکات مهم خرید سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه :

باید به عدم حساسیت‌زا بودن محصول توجه کنید. چون پوست کودکان بسیار لطیف و حساس می‌باشد، باید در انتخاب سرویسی که قرار است در طول روز بر روی آن آرام بگیرد، دقت داشته باشید. پس عزیزان این مسئولیت خطیر بر عهده‌ی شما والدین می‌باشد که به سلامت پوست و موی فرزندتان توجه کنید.

جنس سرویس خواب نوزاد دخترونه

به رنگ سرویس لحاف و تشک نوزاد هم توجه کنید. همانطور هم که در بالا گفته شد، رنگ سرویس را متناسب با جنسیت فرزندتان انتخاب نمایید. البته عزیزان انتخاب رنگ هم به سلیقه‌ی مادر و پدر بستگی دارد، زیرا قرار است این سرویس درون اتاق خواب فرزندتان قرار گیرد، پس رنگ ان باید متناسب با رنگ سایر وسایل اتاق خواب او باشد.

سرویس کامل لحاف و تشک نوزاد

مزایای استفاده از این سرویس :

سرویس خواب یک مجموعه شیک و تر و تمیز است که باعث می‌شود شما به راحتی یک مجموعه ست شده برای خواب کودک خود خریداری کنید. این مجموعه در مقایسه با خرید این محصولات به صورت تکی قیمت ارزان‌تری دارند که باعث افزایش ارزش خرید این محصول می‌شود. همیشه یکی از مشکلاتی که خانواده‌ها با خرید سرویس خواب دارند، پیدا کردن تک تک محصولات به صورت ست شده است. این محصول شما را از ست کردن وسایل معاف می‌کند. شما با خرید این وسیله علاوه بر خرید سرویس خواب برای اتاق کودک خود یک وسیله تزئینی هم خریداری می‌کنید. زیرا خیلی از مدل‌ها دارای کوسن‌های زیبا و جذاب کودکانه هستند.

مدل های جدید سرویس لحاف و تشک نوزاد دخترانه

ست لحاف و تشک دخترانه نوزادی

راهنمای خرید ست سرویس لحاف و تشک نوزادی

قیمت سرویس تشک و لحاف نوزادی

همراه ما باشید

 

نظرات