مدل تاج عروس ۲۰۲۲ | (شیکترین مدل های تاج عروس پرنگین)

0

مدل تاج عروس ۲۰۲۲ “، تاج عروسی باید به صورت و مدل موی شما بیاید وشما را یک ملکه تمام عیار کند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل تاج عروس ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید. تاج انتخابی شما باید با لباس و مدل موها و همینطور فرم صورت‌ تان کاملا همخوانی داشته باشد.

مدل تاج عروس ۲۰۲۲ جدید

اگر لباس شما پر از مروارید، نگین و گل‌های دانتل و تزئینی است بهتر است سمت خرید تاج های شلوغ و پر زرق و برق. برای لباس‌ های شلوغ بهتر است تاجی انتخاب کنید که یک ردیف مروارید یا نگین داشته باشد و نه بیشتر. برای انتخاب تاج باید به قد آقا داماد هم توجه کنید. اگر با داماد هم قد هستید یا فقط چند سانت اختلاف قد دارید بهتر است کفش پاشنه کوتاه با تاج کوتاه انتخاب کنید .

مدل تاج عروس پرنسسی

نگین های رنگی اگر با رنگ لاک، آرایش و دسته گل تان به درستی ترکیب شود، به شما جلوه ی بهتری می بخشند. برای استفاده از تاج دو راه دارید. یکی اجاره کردن از آرایشگاه یا فروشگاه فروش تاج یا خرید کردن. اختلاف این دو خیلی زیاد نیست و دست شما برای انتخاب باز است. اما اگر صورت‌تان کشیده است، اصلا سمت تاج‌های بلند نروید، حتی الان که این تاج ها مد شده‌ اند و همه دست روی آن می گذارند بهتر است شما بیشتر به فرم صورت تان توجه کنید تا مد روز. چون اگر صورت کشیده ی شما با تاج کشیده و مدل موی کشیده ترکیب شود، قطعا افتضاح به بار خواهد آمد.

 

 

 

 

 

نظرات