جدیدترین مدل های تور عروس شیک ۲۰۲۲ + راهنمای خرید

0

تور عروس : تور عروس یک اکسسوری جدانشدنی از لباس عروس است. همچنین مهم‌ترین عنصر تکمیلی لباس عروس است و نقش مهمی در باشکوه دیده شدن آن دارد. به همین جهت ما مجموعه ایی از جدیدترین انواع تور های عروس شیک ۲۰۲۲ به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

تور عروس

جدیدترین مدل های تور عروس شیک ۲۰۲۲ + راهنمای خرید

انواع تور  :

تور سرشانه : این نوع در قسمت پشتی تا کمر بوده و قسمت جلویی آن کوتاه است و تا شانه می رسد. کوتاه بودن قسمت جلویی از آنجایی مفید است که تزئینات سینه لباس عروس شما را نمی پوشاند. همچنین حدود ۵۰ سانتی متر است که به دلیل کوتاه بودن برای عروس خانم های کوتاه قد مناسب تر است.

تور بلند عروس

راهنمای خرید

تور روسری : این نوع تور معمولا با لبه های حاشیه دار آن که دانتل و گلدوزی است شناخته می شود. انتخاب این نوع به مدل موی شما بستگی داشته و به هر مدلی نمی خورد.

سر انگشتی : همانطور که از اسم آن مشخص است تا سر انگشتان میرسد و برای انواع فرم بدن و لباس عروس مناسب است. این نوع از مدل های محبوب عروس خانم ها بوده و حدودا ۹۰ سانتی متر است.

سلطنتی : این مدل یکی از محبوب ترین مدل های تور عروسی است که مزیت های زیادی دارد. از طرفی آنقدر بلند نیست که برای جابه جایی مشکل ایجاد کند و نیاز به کمک برای حرکت داشته باشید و از طرفی دیگر با رقص شما روی زمین کشیده شده و جذاب است.

تور سلطنتی عروس

نکات مهم هماهنگی تور با لباس عروس :

اولین هدف استفاده از تور افزایش جلوه های زیبایی به استایل عروسی شما است و باید این زیبایی ها را بیشتر کند پس از مدلی استفاده کنید که تزئینات لباس عروس شما را نپوشاند یا از زیبایی های آن کم نکند. یادتان باشد تورهای پر جزئیات و کار شده را زمانی استفاده کنید که لباس عروس شما ساده است. در برخی عروسی ها هر دو مدل را پرکار انتخاب می کنند که در این مورد باید دقت کنید که تاثیر منفی روی زیبایی کل لباس نداشته باشد. تور عروس باید با لباس و تاج شما تناسب داشته باشد پس ابتدا آن ها را تهیه و بپوشید و سپس تورهای مختلف را تست کنید.

تور کوتاه عروس

در لباس عروس پفی چون از بالا چسبان بوده و یهویی باز می شود و پف می کند، اگر یک تور بلند انتخاب کنید این جذابیت را خراب می کند پس اگر لباستان پفدار است از تور بلند استفاده نکنید. در نقطه مقابل لباس های عروس مانند مدل های راسته و ماهی به دلیل حجم کمتری که دارند با یک تور بلند به خوبی تکمیل شده و زیبایی آن دو چندان می شود. نکته دیگر تناسب رنگ تور و لباس عروس را جدی بگیرید، استفاده از رنگی متفاوت ریسک محسوب شده و معمولا جالب هم نمی شود.

راهنمای خرید تور عروس

انتخاب تور عروس براساس مدل صورت :

صورت گرد: برای صورت گرد بهتر است تور در بالای سر شما جمع شود تا کمی کشیدگی به آن ببخشد و می تواند تا روی شانه ها هم امتداد پیدا کند.

صورت مستطیلی: توری که صورت شما را به سمت گرد شدن سوق دهد مناسب است. پس نباید بالای سرتان جمع باشد، پس بهتر است در طرفین صورت قرار گیرد تا تناسب را ایجاد کند.

صورت مربعی: برای صورت های با شکل مربعی، مانند مدل گرد بهتر است تور بالای سر جمع شده و تا سر شانه امتداد داشته باشد.

صورت بیضی: برای صورت های بیضی مشکلی در انتخاب نبوده و بیشتر تورها به این مدل سر می آید.

انتخاب تور بر اساس صورت

 انتخاب تور عروس براساس مدل اندام :

برای افراد چاق : این گروه از عروس خانم ها بهتر است از مدل های بلندی که تا باسن و انگشت آن ها امتداد دارد استفاده کنند تا لاغرتر دیده شده و چاقی قسمت شکم و سینه را بپوشاند.

برای اندام گلابی : این افراد اندازه بالا تنه بیشتر است پس مدل هایی که بالا تنه را تا کمر بپوشاند گزینه مناسب تری خواهد بود.

تور عروس چاق ها

نکات مهم خرید تور عروس

تور عروس مدل باله

قیمت تور عروس

همراه ما باشید

نظرات