جدیدترین مدل های لباس خواب ویژه عروس شیک و فانتزی ۱۴۰۲

0

لباس خواب عروس : معمولا عروس خانم ها لباس خواب خود را با دقت بیشتری انتخاب می کنند . به همین دلیل ما مدل های شیک و جدید لباس خواب ویژه عروس ها ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

لباس خواب عروس

جدیدترین مدل های لباس خواب ویژه عروس شیک و فانتزی ۱۴۰۲

انواع جنس لباس خواب عروس :

تور : یکی از جنسیت‌هایی که وجود دارد توری می‌باشد که معمولا با گیپور و دانتل تزیین شده است و در انواع مختلف پیراهن، تاپ شلوارک و… وجود دارد و همچنین معمولاً تا بالای زانو هستند. مدل های توری معمولا بدن نما هستند و از سرما و رطوبت جلوگیری نمی‌کنند و بیشتر هم برای زیبایی اندام در شب‌های خاص به کار می‌آید. همچنین برای روی آن می‌توانید از ربدوشامبر استفاده کنید که ست زیبایی شکل گیرد.

لباس خواب توری

راهنمای خرید

حریر : جنس دیگر حریر است که مدلی فانتزی محسوب می‌شود. معمولاً هم رنگ‌های آن سفید، قرمز و مشکی است و به صورت پیراهن های کوتاه و بلند تولید می‌شود.

ساتن ابریشم : جنس آن نرم و لطیف و سبک است و راحت روی بدن می نشیند و جذابیت بصری ایجاد می‌کند. همچنین در کیفیت خواب شما تاثیر می‌گذارد و باعث سلامت پوستتان به عنوان یک نو عروس می‌شود.

جنس لباس خواب عروس

ساتن : ساتن معمولا با پارچه دانتل و گیپور همراه و بسیار نرم و راحت است و به خاطر همین جز لباس خواب عروس قرار گرفته است. علاوه بر زیبایی و جذابیت، ضد چروک است و لختی آن جذابیت را بیشتر می‌کند. از لحاظ دوام هم بسیار باکیفیت و ضد تعریق و رطوبت است.

لباس خواب ساتن

رنگ مناسب :

طبق تحقیقات اعلام شده محبوب ترین رنگ سفید، قرمز، صورتی ملایم است و در مواردی مشکی! به طور کلی رنگ های شاد و روشن به خصوص سفید و صورتی معصومیت و آرامشی را به همراه دارند و برای روحیه مناسب هستند. حتی می‌توانید در مواردی سراغ رنگ‌هایی مثل سرمه‌ای هم بروید؛ اما رنگ سفید خنثی است و با پوست هارمونی خوبی دارد.

رنگ لباس خواب عروس

نکات مهم :

این نوع لباس باید تنفس پذیر باشد و هوا را به راحتی رد و بدل کند. برای یک خواب آرام این لباس بهتر است اندامی باشد تا زیبایی های بدن را در شب عروسی بیشتر به رخ بکشد. در نظر داشته باشید این مدل، نباید خیلی تنگ هم باشد بخصوص برای عروس خانوم های که چاق تر هستند شاید جلوه زیبایی نداشته باشد؛ بنابراین لباس خواب کمی گشادتر برای عروس خانوم های تو پر بهتر است.

ست لباس خواب زنانه

نکهداری

لباس خواب زنانه نیاز به شستشوی مداوم دارد ، بنابراین باید با دقت آن را درمان کنید و یک سری نکات را در نظر بگیرید. پارچه های معمولی قابل شستشو در ماشین هستند اما پارچه های ظریف مانند ابریشم و ابریشم باید با دست شسته شوند. وقتی از لباس خواب خود مراقبت می کنید ، برابر با کیفیت و دوام این لباس خواب است.

نکات مهم خرید لباس خواب عروس

 

لباس خواب قرمز

قیمت لباس خواب

لباس خواب فانتزی

همراه ما باشید

نظرات