جدیدترین مدل های شینیون عروس ۲۰۲۳ + نکات مهم شینیون

0

شینیون عروس : مدل شینیون عروس یکی از مهمترین فاکتورهای میکاپ و آرایش عروس است که می‌تواند تغییر زیادی در ظاهر عروس خانم‌ها ایجاد کند. به همین جهت ما مجموعه مدل های شیک شینیون عروس همراه نکات مهم را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

شینیون عروس

جدیدترین مدل های شینیون عروس ۲۰۲۳ + نکات مهم شینیون

شینیون چیست ؟

به طور کلی به حالت دادن و بستن مو با استفاده از گیره و سنجاق سر شینیون مو گفته می شود که مختخصصان به کمک وسایل و ابزار های به خصوصی موها را به مدل ها و شکل های گوناگونی در می آورند و طرح های متنوعی را ایجاد می کنند.

نکات مهم شینیون مو

نکات مهم :

انواع شینیون عروس :

شینیون خطی : شینیون خطی عروس یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین سبک های شینیون موی عروس است که در آن تنها با استفاده از انگشتان و اسپری حالت دهنده خطوطی را بر روی شینیون ایجاد می کنند. اگر قصد دارید این مدل پرطرفدار را برای عروسیتان انتخاب کنید، حتما آرایشگری مجرب را برگزینید؛ زیرا درست کردن این مدل مو مهارت زیادی لازم دارد .

شینیون خطی

شینیون حرارتی : در بسیاری از مدل های شینیون لازم است یک یا چند دسته مو فرم خاصی بگیرند و چند ساعت فرم خود را حفظ کنند و حالت وز دار و فر خورده پیدا نکنند؛ زیرا به هم خوردن فرم آن ها، شکل اصلی شینیون را از بین می برد. اگر برای این فرم دهی از ابزارهای حرارتی استفاده شود به این مدل، شینیون حرارتی می گویند.

انواع شینیون عروس

شینیون عروس اروپایی : شینیون اروپایی ساده ترین مدل شینیون است. این مدل در عین سادگی بسیار طبیعی و شیک است. در این شینیون، موها در پشت سر، کمی نزدیک گردن و به صورتی شل جمع می شوند. در این مدل از وسایل اضافه مثل پروتزهای مو و موی اضافی استفاده نمی شود.

مدل های جدید شینیون عروس

انتخاب مدل شینیون بر اساس فرم صورت :

صورت گرد : عروس خانم هایی که صورتی گرد دارند بهتر است همه ی موهای خود را عقب جمع نکنند، زیرا باعث می شود صورتشان گرد تر دیده می شود. برای این فرم صورت مدل های شینیونی مناسب است که بخشی از موها، اطراف صورت آزاد باشند و تا حدی گوش ها و گونه ها را بپوشانند تا چهره ی عروس خانم کشیده تر به نظر رسد.

صورت مربعی : در این فرم چهره به هیچ عنوان نباید موها را به صورت منظم و مرتب اطراف صورت ریخت. بهترین مدل مو برای این فرم صورت این است که، موها از چپ به راست بطور طبیعی در اطراف صورت ریخته شوند؛ زیرا در این حالت پیشانی تا حدی پوشانده می شود و عرض پیشانی کمتر جلوه می کند.

شینیون عروس براساس صورت

صورت بیضی شکل: این فرم صورت زیباترین حالت چهره برای آرایش مو است. عروس خانم هایی که صورتی با فرم بیضی دارند، در انتخاب مدل شینیون آزاد هستند و می توانند انواع مدل های موی جذاب را انتخاب کنند.

چانه ی کوچک: اگر چانه ی شما کوچک است برای بزرگ نشان دادن آن میتوانید مدل ها شینیونی را انتخاب کنید که در آن موها به طور کامل، بالا و پشت سر جمع شده اند.

شینیون اروپایی عروس

نکات مهم شینیون عروس

مدل های شیک شینیون

شینیون مو عروس

همراه ما باشید

نظرات