نکات نگهداری و مراقبت از موهای شرابی که باید بدانید + نکات ماندگاری موی شرابی

0

نکات نگهداری از موهای شرابی : بسیاری از خانم ها موهایشان را شرابی رنگ می کنند جالب است بدانید این رنگ طرفدار زیاد دارد . به همبین دلایل ما راهنمای مراقبت و نگهداری از این رنگ موها را برایتان آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نکات نگهداری از موهای شرابی

نکات نگهداری و مراقبت از موهای شرابی که باید بدانید + نکات ماندگاری موی شرابی

برای شستشوی اصولی و درست گیسوان شرابی باید از شامپو و محصولات بهداشتی تثبیت کننده رنگ مو استفاده کرد. برای این منظور شامپوهای ملایم و مخصوص مانند عصاره‌های گیاهی انار محصولاتی مناسب به شمار می‌روند. همچنین استحمام مداوم و روزانه گیسوان قرمز نیز در پاک شدن رنگ آن‌ها تاثیر بسزایی دارد. لذا از شستشوی هر روزه تارهای زلف خود حتی در صورت ضرورت اجتناب کنید.

یکی دیگر از عواملی که دوام رنگ شرابی را روی زلفان شما بیشتر می‌کند، پرهیز از قرارگیری در معرض نور آفتاب است.

گیسوان شرابی شده به خصوص با تنالیته تیره هنگامی که در معرض مداوم دستگاه‌های حرارتی مانند سشوار قرار گیرند، به مرور تغییر کرده و کدر می‌شوند. بنابراین تا حد امکان برای خشک کردن و حالت‌دهی زلفان خود از این روش‌ها استفاده نکنید.

نکات مراقبت از موی شرابی

برای ثابت نگه داشتن رنگ موی شرابی لازم است که گیسوان خود را ۳ روز پس از آن با شامپو بشویید. در این مدت حتما از پوشش‌های ضد آلودگی استفاده کنید.

کلر موجود در آب استخر و همچنین استحمام مکرر با آب گرم می‌تواند به طور مستقیم روی تغییر رنگ مو تاثیرات مخرب بگذارند. لذا برای شستشوی گیسوان خود همیشه از آب ولرم شیرین استفاده نمایید. همچنین پوشیدن کلاه را در حین شنا فراموش نکنید. همچنین به یاد داشته باشید که املاح موجود در آب تاثیرات آسیب‌زایی روی گیسوان قرمزگون دارند. در واقع این مواد با از بین بردن کیفیت فرآورده‌های آرایشی مدت زمان ماندگاری آن‌ها را نیز روی گیسوان کاهش می‌دهند.

اگر قصد گرفتن آب اضافی زلفان قرمز خود را دارید، از حوله استفاده نکنید. در واقع یکی از تکنیک‌های تثبیت رنگ های فانتزی، مو خشک کردن آن با استفاده از هوای آزاد است.

ماندگاری موهای شرابی

همراه ما باشید

نظرات