جدیدترین مدل پالتو دخترانه بچگانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

پالتو دخترانه بچگانه : با شروع فصل سرما خرید پالتو برای کودکانمان ضروری است. به همین دلیل ما مجموعه مدل های پالتو دخترانه بچگانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

پالتو دخترانه بچگانه

جدیدترین مدل پالتو دخترانه بچگانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

نکات مهم خرید :

کیفیت یک پالتوی خوب : کیفیت حرف اول را می‌زند. مشخصات هر پالتو را به دقت بخوانید. بسیاری از پالتوها از مواد اولیهٔ نامرغوب درست می‌شوند. بعضی از پالتوها که به عنوان «پالتوی پشمی» معرفی می‌شوند فقط درصد کمی الیاف پشم دارند و ۸۰ درصدشان نایلون و مواد مصنوعی است. الیاف پلی‌‌استر فرزند شما را در سرما گرم نگه نمی‌دارد. دنبال پالتویی با جنس خوب و با الیاف خوب باشید.

پالتو دخترانه

راهنمای خرید

جیب پالتو یکی از اجزای مهم این لباس است. وظیفهٔ اصلی جیب گرم نگه‌داشتن دستان فرزند شماست. پس کت و کاپشتی که جیب نداشته باشد نمی‌تواند فرزند شما را به خوبی گرم نگه‌دارد. از طرفی این جیب‌ها باید جادار باشد و آستر آن به خوبی دستان را گرم کند. حتماً موقع پرو پالتو یا کاپشن جیب‌های آن را امتحان کنید.

پالتو دخترانه

پالتوها مدل‌های مختلفی دارند پالتوی بلند، پالتوی کوتاه، پالتو تا روی زانو، پالتوی تک دکمه، پالتوی بی‌دکمه، پالتوی دابل برست، پالتوی راسته، پالتوی چین‌دار. ببینید کدام یک از این مدل‌ها بیشتر بر اندام کودک شما برازنده است و کدام یک را بیشتر می‌پسندد.

راهنمای خرید پالتو دخترانه

پالتوها جنس‌های مختلفی دارند پالتوی چرم، پالتوی پشمی، پالتوی پنبه‌ای، پالتوی فلانل، پالتوی کشمیر. اول مشخص کنید که دنبال چه جنس پارچه‌ای هستید. هر پارچه برای موقعیت و آب و هوای خاصی مناسب است. بعضی از پارچه‌ها گرمای چندانی ندارند. برای محیط‌های خیلی سرد پالتوهای پشمی بهترین گزینه هستند.

جنس پالتو بچگانه

روش شستشو پالتو دخترانه

هر لباسی روش‌های خاصی برای شست‌وشو و اتوکشی دارد. بعضی از آن‌ها را نباید با آب شست و باید فقط خشکشویی کرد. بعضی از آنها را نباید اتو کشید و یا هنگام شست‌و‌شو نباید از سفیدکننده استفاده کرد. همهٔ این نکات را بر روی برچسب لباس می‌نویسند. حتماً قبل از شست‌و‌شو این برچسب را مطالعه کنید و یا از فروشنده شرایط شست‌‌وشوی پالتو را بپرسید.

نکات مهم خرید پالتو دخترانه

هنگام خرید پالتو لباس‌هایی را که باید زیر آن بپوشید در نظر بگیرید :

موقع پرو کردن پالتو باید در نظر داشته باشید که فرزند شما لباس‌هایی هم زیر آن خواهید پوشید. در نظر گرفتن این نکته یعنی باید پالتوی شما کمی بر روی بدنتان آزادتر بایستد.

انواع پالتو بچگانه

قیمت پالتو دخترانه

روش شستشو پالتو بجگانه

مدل های شیک پالتو بچگانه

همراه ما باشید

نظرات