جدیدترین انواع مدل های قاب گوشی فانتزی دخترانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

قاب گوشی فانتزی : زمانی که یک گوشی جدید تهیه می کنید،خرید یک قاب مناسب با موبایل خود نیز بسیار ضروری است. به همین دلیل ما مجموعه مدل های قاب گوشی فانتزی دخترونه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

قاب گوشی فانتزی

جدیدترین انواع مدل های قاب گوشی فانتزی دخترانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

در ابتدا باید توجه داشته باشید که صرف نظر از اینکه چه قابی با چه جنس و طرحی را خریداری می کنید، حتما باید قاب ساخته شده برای موبایل خودتان را تهیه کنید. چون در قاب های دیگر جای دوربین، بلندگو، پورت های گوشی و دکمه ها متفاوت است.

قاب گوشی دخترانه

راهنمای خرید

انواع قاب گوشی :

قاب ژله ای : قاب های ژله ای یا شفاف معمول ترین و ارزان ترین قاب های موجود در بازار هستند و با جنس پلاستیکی که دارند محافظ خوبی در مقابل خط و خش هستند. قاب ژله ای وزن گوشی را بالا نمی برد و ظاهر گوشی شما را تغییر نمی دهد. اما نباید انتظار بیشتری از قاب های ژله ای داشت، چون این قاب ها با طراحی سبک و جنس پلاستیکی خود توانایی جلوگیری از ضربه های وارده به گوشی را ندارند. قاب های پلاستیکی خشک و محکم هم تقریبا مشابه قاب های ژله ای عادی عمل میکنند، اما به دلیل خشک بودن پتانسیل شکستن بالاتری دارند.

قاب گوشی فانتزی دخترانه

مدل سیلیکونی : قاب هایی که از سیلیکون ساخته می شوند در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند و اگر تمام بدنه گوشی را بپوشانند می توانند محافظ خوبی برای موبایل شما باشند. اما باز هم خیلی در مقابل ضربه های محکم مقاوم نیستند و بیشتر جلوی خط و خش را می گیرند. اکثر قاب های سیلیکونی به دلیل نازک بودن حس خوش دستی خوبی می دهند و به دلیل اینکه بسیار سبک هستند، وزن گوشی را خیلی بالا نمی برند. در ضمن این قاب ها تنوع بسیار زیادی در رنگ هایشان دارند و کاربر می تواند در میان تنوع زیادی از رنگ ها، قاب سیلیکونی مورد علاقه خود را پیدا کند.

انواع قاب گوشی

قاب بامپر :  اکثر این قاب ها تنها دور بدنه را پوشش می دهند و ضربه های وارد شده را به نواحی تحت پوشش را دفع می کنند. همچنین بامپرها معمولا وزن گوشی را افزایش نمی دهند و تنوع بالایی در جنس، رنگ و طرح دارند. بزرگترین عیب این نوع قاب عدم پوشش قسمت پشت گوشی است و اگر گوشی بر روی سطح ناهمواری فرود بیاید یا به لبه میز بخورد، بامپرها کوچکترین کمکی نمی کنند و فقط هزینه ای اضافه اند. به همین دلیل شاید این قاب ها نامناسب ترین نوع قاب ها باشند. البته برخی بامپرها در مدل هایی تولید می شوند که یک لایه محافظ پشت گوشی دارند ولی در این مدل ها نیز همچنان بیشترین تمرکز روی محافظت از پورت ها و لبه های گوشی می باشد.

راهنمای خرید قاب گوشی

مزایای استفاده از قاب گوشی فانتزی

طراحی زیبا :  رنگ ها در این نوع قاب ها دارای انرژی هستند و می توانند این انرژی را به انسان منتقل کنند. استفاده از رنگ های روحیه بخش و تصاویر و طرح های جذاب در قاب های فانتزی، یک احساس خوب را به افراد انتقال می دهد.

قیمت قاب گوشی فانتزی

عدم لغزش : چاپ طرح های برجسته بر روی قاب گوشی مدل فانتزی باعث ایجاد اصطکاک بالا بین دست و قاب می شود، بنابراین گوشی از دست نمی نلغزد و سر نمی نخورد.

دسترسی آسان : در قاب گوشی فانتزی دکمه های افزایش یا کاهش صدا، قفل صفحه نمایشگر و محل قرارگیری پورت های شارژر و هندزفری به خوبی برش خورده و و دسترسی به آنها بسیار آسان است.

نکات مهم خرید قاب گوشی فانتزی

بهترین جنس قاب گوشی

مدل های عروسکی قاب موبایل

مدل های جدید گارد گوشی

همراه ما باشید

نظرات