چند واقعیت جالب در مورد چاپ لیوان های کاغذی

0

این روزها محصولات کاغذی با توجه به درخواست های زیادی که داشته جایگاه ویژه ای در زندگی بشر پیدا کرده است، تولید و چاپ انواع لیوان کاغذی در سایزهای مختلف انجام می شود. لیوان کاغذی به عنوان یکی از پرکاربردی ترین محصولات کاغذی است که از محبوبیت بسیار بالایی نسبت به بقیه ظروف کاغذی برخوردار است.

چاپ لیوان های کاغذی

لیوان کاغذی یک لیوان یکبار مصرف است که از کاغذ ساخته شده و بعد از پوشیده شدن با پلاستیک یا موم از نشت مایع به بیرون یا خیس شدن کاغذ توسط آب جلوگیری می کند. لیوان های کاغذی از منابع تجدید پذیر ساخته می شوند و باید ماهیت بهداشتی داشته باشند. در ادامه این مطلب چند واقعیت مهم در مورد این لیوان ها را عنوان می کنیم :

– در ایالات متحده آمریکا سالانه ۵۸ میلیارد لیوان کاغذی به بازار عرضه می شود.

– سالانه ۲۰ میلیون درخت برای تولید لیوان های کاغذی قطع می شود.

– یک لیوان کاغذی از ۱۰۰٪ کاغذ ساخته شده است، اما این کاملاً درست نیست. برای اینکه کاغذ از جذب محتوای مایع جلوگیری کند، یک پوشش نازک در داخل آن استفاده می شود.

– سالانه ۱۲ میلیارد گالن آب در ساخت لیوان های کاغذی استفاده می شود.

همانطور که در ویکی پدیا آمده است : بیشتر لیوان های کاغذی برای یک بار استفاده تولید می شوند. از آنجایی که بیشتر لیوان های کاغذی با پلاستیک یا پلی اتیلن پوشیده شده اند، بازیافت لیوان های کاغذی به دلیل مشکل در جداسازی پلی اتیلن در فرآیند بازیافت لیوان های مذکور، غیر معمول است.  از سال ۲۰۱۶، تنها دو مرکز در انگلستان وجود دارد که قادر به بازیافت این لیوان های دارای پوشش پلی اتیلن است. در صورت عدم وجود چنین امکاناتی، لیوانها به محل دفن زباله برده شده یا سوزانده می شوند.

چاپ لیوان های کاغذی

تولید محصولات کاغذی

این روزها چاپ لیوان یکبار مصرف کاغذی یکی از اختراعات محبوب بشر شده است که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. قبل از تولید لیوانهای کاغذی از لیوان یکبار مصرف پلاستیکی برای مصرف انواع نوشیدنی های گرم و سرد استفاده می شد، اما از زمانی که زمزمه ی مضر بودن این لیوان ها برای انسان به وجود آمد، مصرف آن ها کاهش یافت. در چنین شرایطی ساخت لیوانی از جنس کاغذ به عنوان جایگزینی مناسب که در تولید آن استانداردهای محیط زیستی نیز رعایت شده است، رواج یافته است.شرکت ساحل جنوب یکی از تولیدکنندگان اختصاصی لیوان کاغذی در سطح کشور است، که این افتخار را دارد لیوانهای کاغذی با کیفیت و با استفاده از رنگ های بهداشتی تولید کند. سلامت و رضایت مشتری از مهمترین اصول شرکت ساحل جنوب است، به همین دلیل این گروه در تولید و افست این محصول از جوهر گیاهی ضد آب استفاده می کند، این جوهر در برخورد با مایعات سرد و گرم حل نمی شود و به سلامت انسان آسیبی نمی رساند.

چاپ لیوان های کاغذی

کاربرد های لیوان کاغذی

ظروف یکبار مصرف کاغذی در موقعیت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به تنوعی که دارند در بخش های مختلف به کار می روند.

برخی از کاربردهای لیوان کاغذی عبارتند از :

– در کافی شاپ ها و رستوران ها برای نوشیدنی های گرم و سرد، استفاده می شود.

–  در هتل ها، هواپیما، قطار و غیره برای پذیرایی از مهمانان استفاده می شود.

–  در مهمانی های بزرگ و کوچک (جشن تولدها، عروسی ها و … ) به دلیل سهولت در کارها استفاده می شود.

– برخی دانش آموزان برای درست کردن کاردستی از ظروف یکبار مصرف کاغذی استفاده می کنند.

– برخی شرکت ها برند خود را بر روی لیوان کاغذی چاپ می کنند تا بتوانند از این طریق تبلیغات خود را در اختیار مخاطبین شان قرار دهند.

–  در کنار تصفیه آب که در دانشگاه ها، اداره ها و نهادهای مختلف گذاشته می شود قرار دارند.

چاپ لیوان های کاغذی

چرا چاپ لیوان های کاغذی رونق گرفت ؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان، بشر تمایل زیادی به تولید لیوان کاغذی پیدا کرد. محصولات کاغذی فواید و مزایای زیادی برای مصرف کننده خود دارند و نقش مهمی در زندگی روزمره انسانها پیدا کرده اند. خوشبختانه امروزه چاپ و تولید لیوان کاغذی در طرح ها و نقش های مختلفی انجام می شود و به همین دلیل روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می شود. ساحل جنوب سعی کرده با بهترین متدهای روز بهترین محصولات را در این زمینه تولید و چاپ نماید. اگر بخواهیم به تاریخچه چاپ لیوان کاغذی نگاه کنیم، متوجه سیر پیشرفت این صنعت می شویم. امروزه برندهای معتبر به جای استفاده از جوهرهای مضر برای انسان از جوهرهای خوراکی برای تولید لیوان های کاغذی استفاده می کنند که ضرری برای بدن ندارد.

چاپ لیوان های کاغذی

درب ظروف کاغذی

بعد از تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی و استقبال بسیاری از مردم برای پخش کردن نذری در مراسم های مذهبی، درخواست برای تولید درب های ظروف کاغذی نیز زیاد شد به همین منظور تولید و ساخت درب ظروف یکبار مصرف کاغذی نیز انجام شد. به عنوان مثال، برخی از این ظروف برای ظرف های ماست مورد استفاده قرار می گیرند، به طور کلی دارای دو نوع درب می باشند.

درب های فویل مهر و موم شده که برای ظروف کوچک (یک نفره) استفاده می شوند، ۱۵۰-۲۰۰ میلی لیتر

درپوش های قابل استفاده که برای ظروف بزرگ (اندازه خانوادگی) استفاده می شوند، ۲۵۰-۱۰۰۰ میلی لیتر

چاپ لیوان های کاغذی

استفاده از لیوان های کاغذی قهوه

شاید قهوه برای بسیاری از افراد چیزی باشد که کسب و کار را می سازد یا شکست می دهد، به همین منظور اطمینان حاصل کنید که از فنجان های کاغذی با کیفیت خوب استفاده می کنید که نشان دهنده یکپارچگی مغازه شما است. انتخاب گسترده فنجان قهوه کاغذی ما مجموعه ای از انواع فنجان های قهوه کاغذی با کیفیت بالا با درب است. در ساخت این لـیوان های کاغذی از بهترین و مرغوب ترین نوع کاغذ استفاده می شود.

آیا شما نوشیدنی های گرم سرو می کنید یا سرد؟

آیا شما علاقه مند به محافظت از مشتریان خود در برابر سوختن توسط لیـوان کاغذی داغ یا استفاده از دو لیـوان کاغذی تو در تو برای یک نوشیدنی گرم هستید؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت: ما همواره در تلاش هستیم تا لیوانهای کاغذی با کیفیت و با استفاده از رنگ های بهداشتی تولید کنیم. سلامت و رضایت مشتری از مهمترین اصول این مجموعه است، به همین دلیل این گروه در تولید و چاپ لیوان کاغذی از جوهر گیاهی ضد آب استفاده می کند، این جوهر در برخورد با مایعات سرد و گرم حل نمی شود و به سلامت انسان آسیبی نمی رساند.

لیوان های کاغذی سفارشی راه حلی برای نیازهای کسب و کار شما هستند.

کسب و کار تولید و چاپ لیوان های کاغـذی از آن دسته کسب و کارهایی است که برخلاف تصویر بسیاری از افراد یکی از شغل های پر درآمد می باشد که سود خوبی را دارد. با توجه به اینکه با داشتن یک دستگاه چاپ و تولید لیوان کاغـذی می توان این کسب و کار را راه اندازی کرد و هزینه راه اندازی این کسب و کار نسبت به سایر کسب و کارهای دیگر، کمتر است، شما می توانید به راحتی این کسب و کار را در منزل خود راه اندازی کنید. از مزایای دیگر این کسب و کار این است که نیاز به تخصص خاصی ندارد. اگر شما نیز مانند ساحل جنوب فروش عمده لیوان کاغـذی را انجام می دهید باید بدانید که قیمت عمده به نسبت خرده فروشی بسیار مقرون به صرفه تر برای شما خواهد بود. این روزها با مشخص شدن معایب لیوان پلاستیکی به دلیل سرطان زا بودن و آسیب به محیط زیست، لیوان های کاغـذی جایگزین مناسبی به جای لیوان های پلاستیکی شده اند.

قیمت عمده لیوان کاغذی

لیـوان های کاغذی به خواسته مشتریان در طرح ها و اندازه های مختلف تولید می شوند و به دست عموم می رسند. قیمت لیـوان کاغذی بسته به تیراژی که خریداران آن درخواست می کنند تغیر می کند و از آنجا که این محصول امروزه در هر مکانی قابل استفاده هست سعی داریم قیمت مناسبی برای خریداران عمده این محصولات در نظر بگیریم.

قیمت محصولات کاغذی بسته به مواد اولیه بکار رفته در آن و نوع کاغذ مصرفی در تولید آن متغیر هست، البته بسته به نوع مواد اولیه قیمت لیـوان های کاغذی متغیر هست ولی با توجه به استقبال زیادی که از محصولات کاغذی این روزها در بازار دیده می شود، محصولات کاغذی در طرح های مختلف و اختصاصی تولید و عرضه می شوند.

نظرات