جدیدترین مدل های انگشتر عقیق زنانه شیک ۱۴۰۱

1

انگشتر عقیق زنانه :  این نوع انگشتر صدها سال مورد علاقه صنعتگران حوزه جواهرات بوده است. حال اگر شما علاقه‌مند به خرید انگشتر عقیق زنانه هستید، اما اطلاعات کافی ندارید تا آخر همراه ما باشید.

انگشتر عقیق زنانه

جدیدترین مدل های انگشتر عقیق زنانه شیک ۱۴۰۱

سنگ عقیق به دلیل دوام بالا، توصیه اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و مقرون به صرفه بودن در صنعت ساخت جواهرات، اعتبار و ارزش والایی دارد. از این رو شما می‌توانید به سادگی انواع انگشترعقیق زنانه را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و قیمت‌های گوناگون در بازار جواهرات پیدا کنید و به عنوان نگینی زیبا و با خواص معنوی و درمانی بالا همراه خود داشته باشید.

انگشتر عقیق

راهنمای خرید

انواع نگین انگشتر :

عقیق سوسنی :  این نوع که بازه رنگی صورتی تا بنفش را در برمی‌گیرد، به دلیل سطح انرژی بالایش نقش محافظتی دارد و در میان بسیاری از مردم شناخته شده است. این نوع انگشتر مزین به این رنگ از عقیق، به عنوان طلسم شخصی عمل می‌کند و کارایی فرد را افزایش می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید از نظر ذهنی قوی عمل کنید و در برابر حوادث و مشکلات متعدد تاب بیاورید، عقیق سوسنی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

انواع انگشتر عقیق زنانه

عقیق سبز : این نوع یکی از بهترین و چشم‌نوازترین رنگ‌های نگین است که از منظر بسیاری از صاحبنظران، اعتدال میان روح و جسم را افزایش می‌دهد و انعطاف‌پذیری ذهنی و عاطفی فرد را بهبود می‌بخشد. این رنگ در میان تمام زیرگروه‌های عقیق، قدرت شگفت‌آور شفابخشی دارد. از این رو توصیه می‌شود که خانم‌ها با پوشیدن  این انگشتر با نگین سبز از آفت بیماری‌های مختلف خلاص شده و زندگی سرشار از سبزی و طراوت را تجربه کنند.

مدل های جدید انگشتر عقیق زنانه

عقیق پرتقالی :  از دیگر گروه‌های اصلی عقیق که به وفور در نگین انگشتر استفاده می‌شود، عقیق پرتقالی است که باعث ایجاد تعادل عاطفی، جسمی ‌و فکری می‌شود. انرژی و اعتماد به نفس فرد را افزایش داده و حقایق موقعیت‌ها را نشان می‌دهد. این سنگ موجب ارتباط فرد با درون خود می‌شود و در نتیجه باعث می‌شود تا فرد احساسات تاریک، مانند: حسادت، تلخی و کینه را دگرگون کرده و خود را بپذیرید.

انواع رنگ انگشتر عقیق

عقیق سرخ : این گونه که در انگشتر زنانه کاربرد فراوانی دارد، از جذاب‌ترین نوع عقیق‌ها است، زیرا نه تنها قلب، بلکه ذهن را هم به سمت ایده‌های جدید رهنمون می‌کند.

خواص انگشتر عقیق زنانه

فواید استفاده  عقیق :

در باب خواص علمی و درمانی پوشیدن انگشتر، همین بس که موجب لطافت پوست و درمان تدریجی بیماری‌های چشم و حتی دردهای قاعدگی می‌شود. سری این نوع عقیق زنانه حس اعتماد به نفس را افزایش داده و استرس و خستگی را از فرد دور می‌سازد. اما خواص استفاده از آن فقط در همین موارد خلاصه نمی‌شود. پوشیدن این نوع در جامعه اسلام نیز اهمیت فراوانی دارد، تا جایی که حضرت فاطمه (سلام الله علیها) به پوشیدن این انگشتر تأکید کرده و می‌فرمایند: «هر کس انگشتر عقیق در دست کند، همیشه خیر و خوبی می‌بیند.» و یا حتی امیرالمؤمنین علی (علیه‌السلام) درباره این امر فرموده‌اند: «انگشتری عقیق به دست کنید که خدا شما را برکت دهد و از بلا در امان باشید.»

راهنمای خرید انگشتر عقیق زنانه

مدل های شیک انگشتر عقیق زنانه

انگشتر عقیق ظریف زنانه

نکات مهم خرید انگشتر عقیق

بهترین سنگ عقیق زنانه

همراه ما باشید

 

1 دیدگاه در “جدیدترین مدل های انگشتر عقیق زنانه شیک ۱۴۰۱

  1. یاس گفت:

    سلام . سفارش رکاب وارسال سنگ از طرف مشتری می گیرید ؟

نظرات