جدیدترین مدل دستبند چرم طلا مردانه

0

دستبند چرم طلا مردانه یکی از زیبایی‌های تلفیق هنر و طبیعت است. ترکیب طلا و چرم یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت شیک‌ترین زیورآلات است که اکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته. اگر بخواهید که حالا و در همین زمان برای خرید طلا اقدام کنید احتمالا با قیمت‌های سرسام‌آور مواجه خواهید شد، همین موضوع در کنار سنگین بودن دستبندهای طلا مردانه می‌تواند شما را از خرید طلا مردانه منصرف کند. اما اگر بخواهید برای کاهش هزینه از چرم برای دستبند استفاده کنید چطور؟

 دستبند چرم طلا مردانه

بله، انتخاب ترکیب دستبند چرم و با طلا می‌تواند بهترین گزینه برای هدیه باشد که علاوه بر کم شدن هزینه بسیار زیبا و گران‌قیمت نیز است.

نکات مهم در خرید دستبند چرم طلا مردانه

اگر بخواهیم به شما پیشنهاد دهیم که از این نوع اکسسوری استفاده کنید یا برای هدیه دادن آن را انتخاب کنید، باید در کنار آن نکاتی را نیز اشاره کنیم تا خریدی مطمئن و پرسود داشته باشید.

دستبند چرم طلا مردانه

  1. اولین نکته برای خرید دستبند چرم طلا مردانه توجه به مرغوبیت طلا است. پس اگر به فروشگاه‌های فروش طلا اینترنتی طلا اعتماد ندارید، بهتر است به طور حضوری برای خرید طلا اقدام کنید. اما توجه داشته باشید در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند که اعتبار زیادی را نیز بین مشتریان بدست آورده‌اند. فروشگاه اینترنتی طلا اورو یکی از این فروشگاه‌ها است که در زمینه خرید اینترنتی طلا فعالیت دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه هر نوع پلاک و یا طراحی طلا را برای دستبند چرم طلا مردانه خود سفارش دهید.
  2. دومین نکته مربوط به چرم استفاده شده در دستبند است. معمولا آقایان در حفظ و نگهداری اکسسوری‌ها کم‌توجه هستند یا به دلایل شغلی ممکن است که با بی‌توجی باعث از بین رفتن آن شوند. از این رو انتخاب چرم با‌کیفیت در دستبند چرم طلا مردانه یکی از نکات بسیار پراهمیت است. پیشنهاد می‌شود قبل از خرید اینترنتی طلا ابتدا از بالا بودن کیفیت چرم دستبند که باید طبیعی و با دوام باشد اطمینان حاصل کنید.
  3. نکته بعدی توجه به طراحی و مدل طلا در دستبند است. اگر طراحی خاص مثل نام یا یک جمله مد نظرتان است، بهتر است قبل از خرید طلا مردانه طرح‌های مورد نظر خود را به فروشگاه ارائه دهید. شما می‌توانید انواع و اقسام طرح‌های دستبند طلا مردانه را در اینترنت پیدا کنید. حتی می‌توانید رنگ و مدل چرم دستبند را نیز سفارش دهید. در فروشگاه اینترنتی طلا اورو طرح‌های مینیمال و آماده نیز وجود دارد که می‌توانید از بین آن انتخاب کنید.
  4. مشخصات فنی دستبند یکی دیگر از نکاتی است که باید حین خرید اینترنتی طلا به آن دقت کنید. کیفیت قفل دستبند، پهنای دستبند، پارچه داخلی، و دوخت چرم باید دارای کیفیت بالایی باشد تا زیبایی دستبند چرم طلا مردانه را دو چندان کند.

دستبند چرم طلا مردانه

چطور باید از دستبند چرم طلا مردانه مراقبت کرد؟

همانطور که اشاره این نوع دستبندها به نسبت دستبندهای تماما طلا بیشتر در معرض آسیب هستند و پارگی و پوسیدگی چرم باعث می‌شود عمر دستبند کاهش پیدا کند. برای اینکه بتوانید از دسـتبند چرم طلا مردانه خود به درستی مراقبت کنید و سال‌ها از داشتن آن لذت ببرید بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

·        مراقبت در برابر رطوبت

دستبندها همیشه در تماس مستقیم با رطوبت و آب هستند. بنابراین بهتر است در نگهداری دستبندهای ساخته شده از چرم و پارچه توجه ویژه‌ای داشته باشید. از این‌رو توصیه می‌شود که در زمان شستن دست‌ها یا حمام دستبند خود را از  دست خارج کنید. اگر می‌خواهید دست را تمیز کنید باید از یک دستمال خشک و نرم استفاده کنید و از تماس دستبند با مواد شیمیایی خودداری کنید.

·        استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده

همانطور که از کیف و کفش چرم خود نگهداری می‌کنید، باید از دسـتبند چرم طلا مردانه خود نیز مراقبت کنید. استفاده از کرم‌های مخصوص چرم برای نرم کردن آن می‌تواند به افزایش طول عمر چرم کمک کند. علاوه بر این از تماس اشیاء تیز به بدنه دستبند نیز خودداری کنید.

·        نگهداری در محیط‌های مناسب

چرم را باید در محیط‌های خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری کنید، بنابراین از قرار دادن دستبند در ماشین و زیر نور خورشید خودداری کنید. به طو کلی دستبند خود را از محیط‌های گرم و مرطوب دور نگه دارید.

·        در استفاده از دستبند چرم مردانه خود خساست نکنید

بد نیست بدانید که استفاده مداوم از چرم باعث نرم و لطیف شدن آن می‌شود، به همین خاطر دستبند خود را به طور مداوم استفاده کنید.

دستبند چرم طلا مردانه

خرید اینترنتی دستبند چرم طلا مردانه

برای خرید اینترنتی دستبند چرم مردانه یا هر نوع دستبند طلا مردانه می‌توانید به سایت فروشگاه اورو مراجعه کنید. در این سایت تنوع بالای محصولات و اکسسوری‌های مردانه می‌تواند در انتخاب بهترین‌ها شما را یاری کند. چرم های موجود در این گالری تماما از ترکیه وارد شده و اصل هستند. خرید طلا مردانه می‌تواند برای شما سخت باشد، اما مشاهده گالری متنوع و بسیار شیک آن هم از طریق یک گوشی انتخاب را برای شما آسان‌تر می‌کند. محصولات این مجموعه بهترین گزینه  برای هدیه و کادو تولد به پسران و آقایانی است که به طلا علاقه دارند.

خرید اقساطی طلا

اورو گالری ۳ طرح نیز برای خرید اقساطی طلا برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما میتوانید دسـتبند چرم طلا مورد علاقه خود را از طریق طرح های طراوت، ازکی وام و نسیبا از این مجموعه خریداری کنید./۲۲۷۳۲۵

نظرات