تعبیر خواب دستمال از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف را ببینید

0

تعبیر خواب دستمال از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف را ببینید

تعبیر خواب دستمال از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف را ببینید

تعبیر خواب دستمال | دستمال پارچه ای، دستمال کاغذی و دستگیره همه از انواع پارچه هایی هستند که بعنوان دستمال استفاده می شود. اگر در خواب شما یکی از آنها را دیدید، اولین تعبیری که معبران برای آن ذکر کرده اند، همان وجود دشمن در زندگی تان یا فریب و دروغ و جدایی است.

به بیان دیگر می تواند اشاره به راوبط و راز ها و اسرار زندگی تان هم داشته باشد. تعابیر دیگر از این رویا عبارت است از: جدایی از عشق، مشکلات و استرس برای عشاق، ناراحتی و غم، بیمار شدن، رسوایی، توهین و اهانت و…
در ادامه ما برای شما عزیزان تعابیر دقیق از این خواب را دسته بندی کرده ایم. برای یافتن تعبیر خواب خود با مجله حرف تازه همراه باشید.🌹

✍️ بطور کلی تعبیر دیدن دستمال در خواب از کاغذی تا پارچه ای نشانگر فریب و دروغ و وجود دشمن در زندگی شماست و باید بیشتر مراقب خود باشید. اما تفسیر و تعبیر کامل را در ادامه مطلب بخوانید:

  • گم کردن دستمال در خواب : رابطه عشقی شما بهم میخورد .
  • دیدن دستمال پاره : مشکلات و اضطرابات بزرگ برای عشاق
  • دادن دستمال به شما : یک هدیه دریافت خواهید کرد .
  • هدیه دادن دستمال هدیه : ناراحتی و غم برای مدت طولانی
  • دستمال برای گرفتن آب بینی : اشخاص بسیاری به شما کمک خواهند کرد.
  • دستمال نخی : بزودی بیمار خواهید شد .
  • دستمال ابریشمی : شما بسیار خودپرست و مجذوب خود هستید .
  • دستمال حاشیه دوزی شده : شما سبک مغز هستید .
  • پیشانی خود را با دستمال پاک می کنید : مشکلات در آینده
  • دستمال گردن : بیشتر مراقب دشمنان خود باشید.
  • دستمال می خرید :در اقدام بکارهای جدید بسیار احتیاط کنید.

دیدن دستمال کثیف و خونی در خواب

-دیدن دستمال کثیف در خواب، بیانگر آن است که دوستان بی قید و جاهل شما را گمراه می سازند .
-دیدن دستمالهای سفید و پاکیزه در خواب ، علامت آن است که گول چاپلوسی افراد بد ذات را نمی خورید و با فرد با ارزشی ازدواج خواهید کرد.
-دستمال رنگی در خواب ، یعنی تعهدات غیراخلاقی را چنان با ابتکار اداره می کنید که از ننگ و رسوایی دور می مانید .

منوچهر مطیعی

-منوچهر مطیعی گوید: پارچه فریب و نیرنگ اسـت و دروغ و ریا مخصوصاً اگر ان را در دکان فروشنده و پارچه فروشی ببینید.

لیلا برایت

-لیلا برایت می گوید: دیدن پارچه در خواب، نشانه‌ي موفقیت در انجام کارها اسـت. اگر در خواب ببینید کـه پارچه‌ی کتانی میخرید، یعنی بـه زودی ازدواج می کنید. اگر در خواب ببینید کـه پارچه‌ی کتان می‌فروشید، بیانگر داشتن روزهای شاد اسـت.

-آنلی بیتون میگوید: دیدن هرگونه پارچه در خواب، نشانه ان اسـت کـه دوستان ریاکار با رفتار خود شـما را اندوهگین خواهند ساخت.

دستمال در خواب دختر

اگر دختری در خواب دید که در حال تکان دادن دستمال است، یعمی بزودی به مسافرت می رود و یا آن روی سکه نیز تعبیری بد دارد و یا شاید تشت رسواسس اش از بام بیفتد و در معرض رسوایی قرار بگیرد

چنانچه کسی دستمال بـه شـما داد شـما را ناراحت و آزرده می کند و افسردگی می يابيد و اگر شـما بـه کسی دستمال دادید این شـما هستيد کـه وی را اندوهگین و مکدر مي کنید.

تعبیر خواب دستمال پارچه ای پارچه گل دار

آنلی بیتون میگوید: پارچه گل دار در خواب بیانگر این است که به بیهودگی می رسید و اوقات خود به بیهودگی تلف می کنید

دیدن پارچه مخمل در خواب، یعنی کارهای شـما با موفقیت بـه پیش خواهد رفت.

تعبیر خواب دستمال رنگی

مطیعی تهرانی می گوید:

  • اگر پارچه زرد باشد بیماری اسـت
  • اگر سرخ باشد هیجان اسـت
  • دستمال چنانچه سبز باشد فرح و انبساط است

دستمال کسی است که به شما کمک می کند و دائم همراه شماست یا اوقات بیشتری از شبانه روز را با او می گذرانید. این شخص هم می تواند همسرتان باشد و هم خدمتکار و هم معاون یا منشی اداری، به هر حال او کسی است که هر کار که بخواهید بکنید باید به کمک او انجام دهید یا لا اقل از آن چه می کنید مطلع و آگاه می شود. اگر ببینید دستمال پاک و تمیز و اطو کرده ای دارید یا در جیب خود نهاده اید از خدمت و صداقت شخصی با خصائص گفته شده بهره مند می گردید و او کسی است که امتیاز دارد و صادق و خدمتگزار است ولی اگر دستمال شما چرک و کثیف و مچاله باشد او هست ولی امتیازات لازم را ندارد و فاقد صداقت است. اما گرفتن و دادن دستمال تعبیر ی کاملا متفاوت دارد. چنانچه کسی دستمال به شما داد شما را ناراحت و آزرده می کند و افسردگی می یابید. او غم به شما نمی دهد اما موجب تکدرخاطرتان می گردد و اگر شما به کسی دستمال دادید این شما هستید که او را اندوهگین و مکدر می کنید.

و اما در انتها:

ما امروز در این بخش به موضوعات تعبیر خواب دستمال کاغذی و پارچه ای برای مرد و زن تعبیر خواب دستمال کاغذی و پارچه ای و تعبیر خواب دستمال از مرده گرفتن و تعبیر خواب دستمال امام صادق و بزرگان تعبیرخواب و تعبیر خواب دستمال خونی و تعبیر خواب دستمال رنگی و تعبیر خواب دستمال کهنه تعبیر خواب دستمال رقص پرداختیم امیدوارم خوابی که شب قبل دیدید در بین این تعبیرها بوده باشد

نظرات